لوگوی نوشتاری گالری جواهریان
به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ساعت و نماینده بیش از هشتاد برند معتبر خوش آمدید.

راهنمای خرید ساعت امگا سواچ

ساعت امگا سواچ (Omega Swatch)

قطعاً دوستداران ساعت برای یکبار هم که شده ساعت امگا سواچ را خریداری کرده اند. این ساعت ها به کالکشن های مختلفی دسته بندی می شوند که باعث شده یک فروش فوق العاده داشته باشند. با ما همراه باشید تا با ارائه راهنمای خرید ساعت امگا سواچ بتوانید محصول مورد نظرتان را راحت تر خریداری نمائید.

تاریخچه ساعت امگا سواچ

در سال 2022 ساعت امگا و ساعت سواچ با همکاری هم ساعت مچی جدیدی به نام امگا سواچ را طراحی کردند تا نگاهی نوآورانه از ساعت افسانه ای Speedmaster Moonwatch داشته باشند و سری جدیدی از ترکیب امگا و  ساعت سواچ را بوجود آورند.

در طراحی این ساعت از فضایی که الهام بخش اجسام سیاره ای است و به تعداد یازده مدل ساعت بیوسرامیک که به نام اجسام سیاره ای است استفاده شده است. این ساعت ها شما را وادار به رسیدن به ستاره ها می کند. در طراحی این ساعت سعی شده تا علاوه بر ایجاد جلوه ای خاص برای این محصول یعنی ساعت امگا سواچ، چشم افراد را سمت خودش جذب کند. تمامی المان های به کار رفته در این ساعت دست به دست هم می دهند تا چشم های به سمت خودش جذب شود.

ساعت مچی امگا اسپیدمستر مون واچ، افسانه ای است برای کلکسیونرها که باید آنرا داشته باشد. به همین جهت کالکشن بایو سرامیک مون – سواچ  طراحی نمادین اسپید مستر مون واچ را برای طرفداران در همه جا قابل دسترسی کرد.

مجموعه کالکشن جدید ساعت امگا سواچ ( بایو سرامیک مون-سواچ )

ساعت جدید امگا سواچ کالکشن ونوس

کالکشن ماموریت به ونوس

 این طراحی در کالکشن ونوس سیاره عشق را در صورتی پودری با شماره های فرعی بیضی به نمایش  میگذارد. برای خرید ساعت امگا سواچ ونوس Mission to venus یکی از محبوب ترین ها بر روی لینک زیر کلیک کنید.

ساعت جدید امگا سواچ کالکشن ماموریت به زمین

کالشکن ماموریت زمین

در این کالکشن از ترکیب رنگ سبز و آبی برای نشان دادن سیاره گران بهای زمین در ساعت مچی امگا سواچ استفاده شده است. ترکیب رنگی که نماد طبیعت سبز و پاکی آب را نمایش میدهد، ساعت امگا سواچ زمین جزو پر فروش ترین ها می باشد.

کالکشن ساعت مچی امگا سواچ ماموریت به ماه

کالکشن ماموریت به ماه

این کالکشن از طراحی و ابعاد دقیق ساعت امگا اسپید مستر پیروی میکند. برای مشاهده اطلاعات تکمیلی و خرید ساعت امگا سواچ ماه Mission to Moon بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

کالکشن ساعت مچی جدید امگا سواچ ماموریت به مریخ

کالکشن ماموریت به مریخ

رنگ‌های قرمز آتشین به ساعت‌های «پروژه آلاسکا» می‌رسند. در طراحی این کالکشن از رنگ قرمز برگرفته شد از رنگ سطح مریخ استفاده شده است. برای خرید ساعت امگا سواچ مریخ Mission to Mars بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

کالکشن ماموریت به مشتریMission to Jupiter

این مجموعه کلکسیونی برنزی رنگ با عقربه ثانیه اولترامن نارنجی است این ساعت مچی امگا سواچ  یعنی (ساعت امگا سواچ مشتری Mission to Jupiter) نمادی از سیاره مشتری است که با طراحی خاص خود این سیاره را به خوبی در طراحی خود جا داده است.

راهنمای خرید ساعت امگا سواچ: کالکشن ساعت امگاسواچ سری ماموریت به زحل

در صفحه این ساعت مچی سواچ امگا از رنگ بژ زیبا به همراه نمادی از حلقه زحل در عدد 6 استفاده شده است که این مجموعه خاص را بی شک بی یکی از شیک ترین ساعت های امگا-سواچ تبدیل کرده است. ساعت اصل این برند را با ضمانت از گالری جواهریان می توانید ثبت سفارش نمائید.

ساعت جدید امگا سواچ کالکشن ماموریت زحل
ساعت مچی امگا سواچ کالکشن ماموریت به اورانوس

ساعت جدید امگاسواچ سری اورانوس

ادای احترام آبی کم رنگ به خدای یونانی آسمان. طراحی این کالکشن ساعت مچی امگا-سواچ به گونه ای منحصربفرد انجام شده که با رنگ بی نظیر خود آسمان آبی را به نمایش میگذارد.

ساعت امگا سواچ سری نپتون

ساعت جدید امگاسواچ سری نپتون

بزرگداشت غول یخی در آبی عمیق یخ زده. این کالکشن بر اساس سیاره نپتون طراحی شده و به خوبی نمایانگر این سیاره یخی زیباست.

کالکشن ماموریت به پولوتون از ساعت امگاسواچ

طراحی این سبک از ساعت مچی باتوجه به سیاره “کوتوله” با رنگ خاکستری و شرابی انجام شده است که ظاهری خاص و خوشرنگ را به نمایش میگذارد.

ساعت امگا سواچ (Omega Swatch)

تجلیل دو ساعت ساز سواچ و امگا از سیارات

این ادای احترام هوشمندانه به سیارات و همکاری بین شرکتی که صنعت ساعت سازی سوئیس را نجات داد و سازنده نمادین Speedmaster Moonwatch چیزی بود که کالکشن منحصربفرد امگاسواچ را بوجود آورد. در صورتی که شما نیز به این ساعت ها عالقه مند هستید می توانید قیمت امگا سواچ اورجینال را از طریق لینک درج شده مشاهده نمائید.

ساختار و مواد بکار رفته در ساعت امگاسواچ سری Moons watch

ادغام خلاقانه ‌مواد Swatch  با طراحی کلیدی Omega ، قاب نامتقارن، نماد «نقطه بیش از نود» در مقیاس سرعت سنج و شماره‌های فرعی متمایز Speedmaster این طراحی را متمایز کرده است. همه شماره‌ها دارای نشان OMEGA X SWATCH، مارک نمادین Speedmaster و لوگوی جدید MoonSwatch هستند.

با نگاهی دقیق تر متوجه ساختار شیشه ای “S” پنهان را نشان می دهد که در مرکز کریستال یکپارچه شده است میشوید. الگوی دایره‌ای روی حلقه بیرونی و صفحه‌های فرعی صفحه، لمس ظریفی را به طراحی می‌بخشد و ساختار تیغه‌های تیز و صاف را تکمیل می‌کند. عقربه های ساعت، دقیقه، کرنوگراف ثانیه و نشانگر ساعت از Super-LumiNova برای درخشش کامل در تاریکی بهره میبرد.

اشتراک گذاری با دیگران:
فهرست مقاله
راهنمای تنظیم سری CAL.E784

راهنمای تنظیم سری CAL.E784

فروردین 18, 1403

اين ساعت با نيروي خورشيدي كار مي كند. صفحه را مقابل نور بگيريد و زماني كه به ميزان كافي شارژ شد از آن استفاده نماييد. براي ديدن جزئيات زمان شارژ، مشخصات فني و عملكردها به

مطالعه بیشتر
ساعت gmt چیست؟

ساعت gmt چیست؟

فروردین 5, 1403

حتی اگر به حوزه ساعت مچی نیز علاقه نداشته باشید برای یکبار هم که شده نام ساعت gmt یا همان ساعت گرینویچ را شنیده اید، در این مقاله با ما همراه باشید تا بررسی کنیم

مطالعه بیشتر
راهنمای تنظیم سری CAL.E660 سیتیزن

راهنمای تنظیم سری CAL.E660 سیتیزن

اسفند 27, 1402

سیتیزن این برند محبوب و دوستداشتنی سری های مختلفی دارد که هر کدام در یک دسته بندی خاص با یک کد مشخص می شوند. هدف این مقاله (راهنمای تنظیم سری CAL.E660 سیتیزن) معرفی کامل و

مطالعه بیشتر

8 دیدگاه در “راهنمای خرید ساعت امگا سواچ

  1. واقعاً ساعت لوکس و در عین حال خفنیه، قیمت مناسبی هم داره در مقایسه با سایر رقباتون. با خیال راحت ساعت امگا سواچ رو خریداری کردم و واقعاً راضی هستم. مرسی از اینکه با ضمانت این ساعت ها رو به فروش می رسونید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *