لوگوی نوشتاری گالری جواهریان
به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ساعت و نماینده بیش از هشتاد برند معتبر خوش آمدید.
فروشگاه آنلاین و نمایندگی خرید ساعت تیسوت اصل
نمایندگی ساعت تیسوت tissot

برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت هر یک از ساعت های اورجینال این برند کافیست رفرانس مورد نظرتان را از طریق چت وب سایت اعلام نمائید تا در کمترین زمان ممکن به شما عزیزان قیمت و موجودی را اعلام کنیم.

جستجو پیشرفته نمایش 1 - 24 از 43 نتایج
اعمال فیلتر
بازه قیمتی
قیمت
نگین
مرتب سازی بر اساس
اعمال فیلتر

ساعت تیسوت

قطعاً دوستداران ساعت نام این برند خوش آوازه را شنیده اند و می دانند که ساعت تیسوت جزو با اصالت ترین ها در دنیای ساعت به حساب می آید. کیفیت و ظاهر این ساعت می تاوند به راحتی هر سلیقه ای را جذب خودش کند. یکی از نقاط قوت این ساعت، سوئیسی بودن آن است که کیفیت کار را بسیار بالا می برد. این برند سوئیسی با بیش از ۱۶۰ سال سابقه در تولید ساعت‌های با کیفیت و زیبا، جایگاه ویژه ای در بازار جهانی دارد. ویژگی های منحصر بفرد این ساعت باعث شده تا خریداران زیادی به سمت این ساعت با کیفیت بروند.

نگاهی به تاریخچه برند تیسوت

شرکت تیسوت از زمان تأسیس تا کنون، آرمان تبدیل شدن به یک برند جهانی را در خود نهاده است. تیسوت در سال 1858 از سوئیس به روسیه نقل مکان کرد و فروش ساعت‌های جیبی تیسوت در این کشور، به خصوص در دوران شوروی به شکل قابل توجهی افزایش یافت. این سفر برای آقای چارلز فلیسین موفقیت‌آمیز بود و او توانست در روسیه به کسب و کار خود ادامه دهد. بین سال‌های 1929 و 1930، تیسوت موفق به تولید اولین ساعت مغناطیسی شد؛ از طرفی به عنوان تولیدکننده ساعت اسپرت، در رشته‌های مسابقات مختلف مانند موتورسواری، دوچرخه‌سواری و هاکی شناخته شد. همچنین، تیسوت به عنوان یکی از پشتیبانان مالی مسابقات تیم‌های لوتوس، رنو و بسیاری از شرکت‌های دیگر نیز انتخاب شد.

خرید ساعت تیسوت اصل

علاقه به ساعت مچی‌های سوئیسی همواره در بین دوستداران ساعت از قدیم تا به حال پا بر جا مانده. ساعت تیسوت یکی از قدیمی‌ترین و با کیفیت‌ترین برندهای ساعت سازی در جهان است. اگر به دنبال خرید ساعت مچی با استایل کلاسیک هستید، این برند می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. کیفیت بالای ساخت در بدنه و بند ساعت تیسوت قابل مشاهده است و با دقت به صفحه ساعت، می‌توانید جزئیات زیبا و ظریفی را که با دقت در کنار هم قرار گرفته‌اند، مشاهده نمائید. با داشتن یک ساعت تیسوت، استایل شما شیک‌تر و منحصر بفرد تر خواهد شد.

ساعت تیسوت چه ویژگی هایی دارد؟

ساعت‌ تیسوت برخی از ویژگی‌های منحصر بفرد را در طراحی بند و صفحه ساعت دارند. کیفیت بالای ساخت، استفاده از متریال بسیار با کیفیت و بهره‌گیری از تکنولوژی روز ساعت‌سازی، از جمله ویژگی‌هایی هستند که ساعت‌های تیسوت را در برتری قرار داده‌اند. متنوع بودن ساعت‌های تیسوت به دلیل امکانات و ویژگی‌های منحصر بفردی که دارند، باعث شده تا در بین مردم محبوبیت بسیاری داشته باشند.

خرید ساعت تیسوت

استفاده از تکنولوژی‌های ساخت ساعت‌های کوارتز، مکانیکی و دیجیتال با دقت بالا، ساعت‌های تیسوت را به ساعتی بی‌صدا و دقیق تبدیل کرده است که این به تنهایی یکی از راه‌های تشخیص ساعت اصلی از تقلبی است. حتی شما می توانید از بند ساعت تیسوت به این موضوع نیز پی ببرید. استفاده از بندهای استیل ضدخش و شیشه‌های ضدضربه با مقاومت بالا در برابر رطوبت و آب، از دیگر ویژگی‌های این برند است.

جنس ساعت تیسوت و قابلیت های آن

ساعت‌های تیسوت با استفاده از مواد اولیه متنوعی تولید می‌شوند که بسته به نوع متریال استفاده شده، قیمت های مختلف و ظاهر متفاوتی هم دارند. این شرکت از جنس‌هایی مانند طلا، استیل و… برای تولید ساعت های خودش استفاده می کند، که این تنوع در مواد اولیه نشان‌دهنده تنوع بالای مدل‌های تیسوت است. موتورهای کوارتز با کیفیت برای بسیاری از مدل‌های ساعت تیسوت اصل استفاده می‌شود، که باعث کاهش قیمت نهایی آن‌ها می‌شود.

خرید اینترنتی ساعت تیسوت

همچنین، برخی از مدل‌ها با موتورهای چند زمانه و موتورهای مدرن به دسته لوکس تبدیل شده‌اند. هماهنگی بین جنس و رنگ صفحه ساعت و بدنه آن، زیبایی طراحی را دو چندان می‌کند. شیشه‌های استفاده شده در ساعت‌های این برند اغلب ضد خش هستند که از آسیب دیدن در اثر ضربه جلوگیری می کنند و خیال شما را از این بابت راحت می کنند.

قیمت ساعت تیسوت اصل

تیسوت با کیفیت بالا و استفاده از تکنولوژی روز در کنار طراحی خلاقانه، انواع مدل‌هایی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این تنوع در مدل‌ها باعث محبوبیت روزافزون برند تیسوت شده است. شما نیز می توانید قیمت ساعت تیسوت را در گالری جواهریان مشاهده نموده و به راحتی ساعت تیسوت اصل را سفارش دهید. تیسوت برای هر بودجه‌ ای مدل خاصی را با توجه به امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن تولید نموده است که در فروشگاه آنلاین ما می تواید به راحتی این موارد را خریداری نمائید.

ساعت تیسوت اصل

راهنمای خرید ساعت تیسوت (TISSOT)

در کل این برند زبانزد خاص و عام است و می توان جزو کمپانی هایی دانست که سعی کرده با ارائه محصولات بسیار خاص، زیبا و شیک مشتریان زیادی را به سمت خودش جذب نماید. از این رو بسیار دیده شده که برخی نمونه های فیک روانه بازار شده و برخی از مراکز اقدام به فروش این سری از محصولات می کنند. گالری جواهریان از آنجایی که تنها نمونه های اورجینال و اصلی را به فروش می رساند به هیچ عنوان فیک این برند را به فروش نمی رساند. با خرید ساعت تیسوت از گالری جواهریان علاوه بر دریاقت گارانتی و ضمانت نامه معتبر، می توانید محصول اورجینال را با بالاترین کیفیت در دست داشته باشید.

ساعت تیسوت زنانه

ساعت مچی تیسوت برای خانم‌ها در طرح‌ها و مدل‌های متنوعی قابل تهیه است که با سلیقه‌های مختلف خانم ها کاملاً تطابق دارند. انواع مدل‌های ساعت زنانه از برند تیسوت شامل موارد زیر است:

مدل‌های ساعت مچی کلاسیک: این مدل‌ها برای استفاده در مجالس و محیط‌های رسمی طراحی شده‌اند و با طرح‌های ساده و شیک همراه هستند که اگر به دنبال ظاهری لوکس برای ساعت هستید بهترین گزینه همین مورد است.

مدل‌های ساعت مچی با طرح جواهری: این مدل‌ها با استفاده از جواهرات گران قیمت، سنگ‌های قیمتی و طرح‌های زیبا و جذاب، برای مجالس رسمی استفاده می شود.

مدل‌های اسپرت: این مدل‌ها برای استفاده روزمره و ورزشی طراحی شده‌اند و از قابلیت‌های متنوعی مانند تایمر، شمارشگر، سرعت سنج و… برخوردارند. این سبک از ساعت تیسوت بسیار مناسب لباس های ورزشی و اسپرت می باشد.

ساعت تیسوت مردانه

همانند مدل های زنانه، ساعت تیسوت مردانه نیز نوع های مختلفی دارد که هر کدام بهتر است در محل مناسب خودش بکار گرفته شود. متریال بکار رفته در ساعت مردانه این برند باعث شده تا خرید ساعت برای دوستداران تیسوت بیشتر از قبل پر اهمیت شود. اکثر آقایان سخت پسند و همینطور کسانی که اصالت برند برایشان مهم می باشد همیشه ساعت تیسوت در لیست خریدشان قرار دارد.

ساعت تیسوت