لوگوی نوشتاری گالری جواهریان
به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ساعت و نماینده بیش از هشتاد برند معتبر خوش آمدید.

در ادامه با تاریخچه ساعت لوئیس ارارد آشنا خواهیم شد:

تاریخچه ساعت مچی برند لوئیس ارارد

در ادامه با تاریخچه ساعت لوئیس ارارد آشنا خواهیم شد:

تاریخچه برند ساعت لوئیس ارارد

شروع برند و آغاز کار تاریخچه ساعت لوئیس ارارد
تاریخچه ساعت مچی برند لوئیس ارارد

در واقع ساعت لوئیس ارارد، اصیل هستند و جنس بسیار باکیفتی دارند. در حالی که امروزه تقاضای بازار، در باصرفه بودن قیمت ساعت میباشد، لوئیس ارارد نیز، فراتر از یک نام تجاری عمل کرده و ارزش و اعتبار بالایی را در این زمینه کسب نموده است.

مسیر لوئیس ارارد

فلسفه ما، مزایای شما

ما معتقدیم که برند های بزرگ فقط وابسته به کمپین های بزرگ بازاریابی و یا ظرفیت های زیاد تولید نیست؛ بلکه اشتیاق ، فداکاری و شفافیت نیز نقش مهمی را ایفا می کنند. ما ترجیح می دهیم روی ساعت های خود سرمایه گذاری کنیم و به سطح بالایی از کیفیت در رده قیمتی خود برسیم و در نهایت تصمیم گیری برعهده شماست نه ما.

لونورمونت، ایالت ژورا، سوئیس

قلب تپنده ساعت سازی ما در ژورا قرار دارد و هنوز هم امروزه برجسته ترین ساعت سازان در ژورا مستقر میباشند. اینجا منطقه ای است که نامش در سرتاسر دنیا مورد تحسین و احترام قرار میگیرد. سفر به ژورا تجربه سفر در زمان و درک محدودیت ها و پالایش ساعت های لوئیس ارارد است.

لوئیس ارارد آبی

LOUIS ERARD BLUE

لوئیس ارارد آبی از ساعت آبی جادویی الهام گرفته شده است. این به زمانی اشاره می کند که خورشید به زیر افق می رود و آسمان برای مدتی به رنگ آبی عمیق می رود. این همچنین یک اشاره زیبا به پیچ های سنتی آبی و عقربه های ساعت سازی سوئیسی است. در صورتی که به برند های سوئیسی علاقه مندید می توانید بهترین برند ها را از گالری جواهریان تهیه نمائید.

آنچه گذشت...

تولد موسس ، لوئیس ارارد ، در 16 فوریه

  • سال 1893
سال 1893
سال 1929

تأسیس مدرسه و شرکت

  • سال 1929

تأسیس مدرسه ساعت سازی لوئیس ارارد و شرکت زیرشاخه آن. نام شرکت Louis Erard و André Perret

تولید اولین ساعت ها با نام تجاری Louis Erard.

  • سال 1931
سال 1931
سال 1937

اشتغال زایی

  • سال 1937

بیش از 60 نفر در این شرکت مشغول به کار شدند.

مجوز ساخت موتور

  • سال 1956

شرکت لوئیس ارارد مجوز ساخت موتور اختصاصی را دریافت کرد و این امتیاز منحصرا برای ساعت سازی سوئیسی است.

سال 1956
سال 1980

اضافه کردن امکانات کلیدی

  • سال 1980

این شرکت عملکرد های کلیدی را به موتور معروف Peseux 7001 که در سال 1971 راه اندازی شد، اضافه می کند. به علاوه یک شاخص ذخیره انرژی موتور و یک تنظیم کننده را بر روی آن قرار میدهند. این موتور به روز شده دست آورد منحصر به فردی برای یک نام تجاری می باشد.

شروعی دوباره

  • سال 2003

پس از یک دهه سکوت، نام تجاری توسط سرمایه گذاران خصوصی خریداری می شود و آماده راه اندازی مجدد می گردد.

سال 2003
سال 2007

تولید ساعت زنانه emotion

  • سال 2007

50000 ساعت تولید شده توسط این برند از کارگاه های ساعت سازی خارج می شوند. در پاییز این برند اولین مجموعه اختصاصی بانوان emotion را روانه بازار می کند.

تولد 80 سالگی

  • سال 2011

لوئیس ارارد تولد 80 سالگی تولید ساعت های مکانیکی خود را جشن می گیرد و به منظور گرامیداشت سالگرد، مجموعه ای تولید کرده است که هویت برند را با پیچیدگی های منحصر به فرد خود به وضوح نشان می دهد.

سال 2011
سال 2014

سال خاص

  • سال 2014

سال خاصی برای این برند به دلیل رسیدن به 200000 ساعت تولید شده می باشد.

پیشی از رقبا

  • امروز

لوئیس ارارد فصل جدیدی از داستان برند را می نگارد و بار دیگر از رقبا پیشی می گیرد. با الهام از ساعت سازی درجه یک، این برند مجموعه ی ساعت های مکانیکی خود را تقویت می کند.

امروز
موتور با کیفیت

موتور ساعت های ما براساس خلاقیت های ما، بسیار منحصر بفرد شخصی سازی و پیاده سازی شده است. ساعتهای ما فراتر از یک دستگاه میباشد به طوری که انگاری روح دارد. ساعت سازان ما از پیچیدگی های خاصی در تولید موتور ساعت استفاده میکنند و در نتیجه موتور ساعت های ما از امکاناتی نظیر حالت های ماه، کورنوگراف های پیچیده  و تکنولوژی در حال توسعه در لونورمونت بهره مند میباشند.

طراحی فراتر از زمان

تلاش ما برای ایجاد زیبایی در ساعت میباشد که از فلسفه (زیبایی در سادگی است) الهام گرفته شده است.

ارزش
خرید

ما ساعت را با قیمت مناسب ارائه می دهیم که این امکان را به شما می دهد تا ساعت خود را با هر مناسبت و سبک های مورد علاقه خود مطابقت دهید.

تجربه
و تخصص

مونتاژ قطعات ساعت نیاز به دقیق ترین و مجرب ترین متخصص دارد. در ابتدا موتور قرار می گیرد، صفحه و عقربه ها ثابت می شوند، عملکرد های مختلف تنظیم می شود و در نهایت بند ساعت نصب می شود.