لوگوی نوشتاری گالری جواهریان
به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ساعت و نماینده بیش از هشتاد برند معتبر خوش آمدید.

PICTO WATCHES HISTORY

ساعت پیکتو توسط دو مرد در دهه 1980 ساخته شد، زمانی که ضرب المثل "زمان پول است" رایج بود. این دو مرد باورهای متفاوتی داشتند و نمی‌خواستند دائماً تحت فشار زمان زندگی کنند. این به متمایز ساختن آن‌ها از دیگر ساعت‌سازانی که تمرکزشان بر زمان بود کمک کرد. در عوض، این دو مرد ساعت پیکتو را ساختند که به دقیقه و ثانیه خاصی تقسیم نمی‌شد. در عوض این دو نفر با ساخت ساعت پیکتو که ساعتی خاص بود، زمان تقریبی را به شیوه‌ای مینیمال نشان دادند.

بررسی تاریخچه ساعت پیکتو

نگرشی متفاوت و پیدایش ساعت پیکتو PICTO

انگیزه ایجاد ساعت پیکتو: از زمانی که اولین ساعت های مکانیکی ساخته شد، از یک صفحه و دو عقربه تشکیل شده بود. تا اینکه استین گئورگ کریستنسن و ارلینگ اندرسن تصمیم گرفتند تا درک سنتی یک ساعت مکانیکی را به چالش بکشند. در سال 1984 Steen Georg Christensen که به تازگی کارخانه ساعت سازی پدرش را خریداری کرده بود، مشغول به تولید ساعت برای طراحان بزرگ دانمارکی مانند Arne Jacobsen، Henning Koppel و Erik Magnussen شد.

با وجود شلوغی، استین و شریکش ارلینگ ماموریت داشتند تا ساعتی را طراحی کنند که تفکر سنتی را به چالش بکشد. ساعت می بایست فقط از یک صفحه و یک عقربه تشکیل میشد.

وقتی زمان، یک شی نیست

نتیجه این طراحی ساعتی بنام پیکتو PICTO شد. PICTO به معنای تصویر است و بسیار مناسب برای این ساعت انتخاب شده است. PICTO پیکتو با گرافیک مینیمالیستی و تمیز خود می‌تواند تصویری از زمان ارائه دهد که شبیه هیچ ساعت دیگری نیست. در واقع پیکتو PICTO اولین ساعت مچی جهان است که زمان را به صورت یک پیکتوگرام – یا نماد زمان در حرکت دائمی نشان می دهد. ساعت‌های پیکتو PICTO تا به امروز بخشی دائمی از نمایشگاه‌های طراحی مدرن هستند.

1984 و راه اندازی ساعت پیکتو

تحولات برند پیکتو در سال

پیکتوPICTO در سال 1984 راه اندازی شد، به سرعت در صحنه طراحی بین المللی تبدیل به یک احساس شد. این ساعت از نظر طراحی منحصر بفرد است  و بجای استفاده از عقربه های سنتی، دارای یک صفحه چرخان با یک نقطه در بالای آن است. عقربه معمولی تخمینی از دقیقه را ارائه می دهد در حالی که صفحه می چرخد ​​تا تخمین ساعت را به شما ارائه دهد.

هر یک از این صفحه های چرخان از شیشه معدنی سخت شده است و توسط یک بدنه فولادی ضد زنگ محکم و بادوام محافظت می شود. در داخل این ساعت‌ها، یک موتور ژاپنی Citizen Miyota وجود دارد که به طور قابل اعتماد و دقیق صفحه را با عقربه سنتی می‌چرخاند. خود ساعت دارای 5 دستگاه خودپرداز ضد آب است. بند ها به انتخاب شما از چرم پوست گوساله، مش استیل ضد زنگ، سیلیکون یا بند جین یا کتان نوبوک ارائه می شوند.

هیچ محصول مطابق با انتخاب شما یافت نشد.

هیچ محصول مطابق با انتخاب شما یافت نشد.