لوگوی نوشتاری گالری جواهریان
به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ساعت و نماینده بیش از هشتاد برند معتبر خوش آمدید.

در این مقاله شما را با تاریخچه ساعت لی کوپر LEE COOPER آشنا خواهیم کرد:

1908 و شروع تاریخچه ساعت لی کوپر LEE COOPER

موریس کوپر و کارخانه تولید لباس موریس کوپر را ایجاد می کند که بعدها به لی کوپر تبدیل می شود. لی کوپر از ابتدای کار خود در شرق لندن در محوطه ای فرسوده در خیابان میدلکس (94-96)، اکنون به عنوان اولین و قدیمی ترین مارک جین معتبر اروپا شناخته شده است. اگرچه ساعت لی کوپر امروزه با توجه به طراحی جوانانه ای که دارد بسیار خاص و منحصر بفرد شده است.

1914

با ورود به جنگ جهانی اول، این شرکت تولید لباس کارهای خود را به لباس های نظامی تبدیل می کند. Lee Cooper که اکنون به دلیل ایجاد لباس متحدالشکل برای سربازان انگلیسی مشهور است، در محصولات با دوام خود مقاومت و دوام را نشان می دهد، قطعآً ساعت لی کوپر اصل جزو بهترین ها در دنیای ساعت می باشد.

تاریخچه ساعت لی کوپر LEE COOPER
Lee cooper (3)

1930

این برند به دلیل تخصص در لباس هایی که در آن زمان به عنوان لباس “Navy” (نظامی) شناخته می شد شامل جین، لباس کار، شلوار و کت شناخته می شود.

1937

از سوی دیگر، موریس کوپر یک کارخانه کاملاً جدید در استراتفورد در شرق لندن افتتاح کرد. در طول سال، شرکت رشد چشمگیری داشته و در نتیجه تا پایان سال اول سود آور بود.

Lee cooper (6)

ساخت اولین ساعت مچی

با نزدیک شدن به جنگ جهانی دوم، دفتر جنگ با موریس کوپر تماس می گیرد، و سفارش تهیه 1000 دست لباس کتان را می دهد. این شرکت به طور رسمی توسط نیروهای انگلیسی برای تهیه لباس فرم نظامی از این پس به این شرکت نیاز دارد. از طرفی این برند به تولید ساعت مچی های بسیار محکم پرداخته که هر کدام از محصولات این برند را می توانید از فروشگاه اینترنتی گالری جواهریان خریداری نمائید.

1950

لباس کار لی کوپر اعتبار برندش را در ساخت لباس های کار با کیفیت بالا تقویت می کند و به نوبه خود 80٪ بازار انگلیس را به خود جلب می کند. نام تجاری لی کوپر برای اولین بار چاپ می شود.

1952-1954

لی کوپر شلوار جین را برای خانم ها معرفی می کند. وقتی لی کوپر "زیپ جلو" را برای شلوار جین خانم ها تولید کرد، از اعتراض مردم بهت زده شد. لی کوپر در سال 1954اولین خط تولید لباس بچه گانه را منتشر کرد.

1955

لی کوپر برای تبدیل شدن به یک برند برتر در بریتانیا رشد می کند. بسیاری از برش های اصلی را برای زنان و مردان طراحی می کند و در نهایت شلوار جین را به عنوان یک خط تولید جداگانه راه اندازی می کند. آنها با افتتاح یک کارخانه جدید در هلند گسترش می یابند.

1960-1969

لی کوپر شلوارهای تارتانی (پارچه های پشمی شطرنجی) را تولید می کند که گرمترین لباس موجود است. این برند همچنین تولید شلوار جین برای Wrangler را آغاز کرد. شلوار جین PVC لی کوپر در خیابان کارنابی لندن سر و صدا ایجاد می کند. "Shrink to fit" با تولید " جین شرینکر" محبوب در صحنه حاضر شد. دهه پر جنب و جوش 60، طیف جدیدی از شلوار جین رنگی را تولید می کند که طوفانی در لندن به پا کرد.تی شرت های لی کوپر معرفی می شوند. شلوار جین رنگی آنقدر محبوب می شود که روزنامه ها اعلام می کنند "کتان مرده است". قدرت صلح و عشق در اولین شلوار جین تزیین شده لی کوپر حاصل می شود.

1971-1978

دامن های کوتاه لی کوپر در سراسر اروپا سر و صدا ایجاد می کنند. زیرا خطوط شانه از مینی به ماکسی تبدیل می شوند. مجموعه محصولات لی کوپر شلوارهای گرم دخترانه، شلوار جین و جیر مردانه و لباس های سافاری را معرفی می کند.

مرکز تولید فوق العاده مدرن و آگاه از نظر محیط زیست در تونس افتتاح می شود. بررسی ها بازگشت غیرمنتظره ای به دامنه محصولات لی کوپر داشت. همانطور که صدای rock راک دهه شصت جای خود را به صدای دیسکو دهه 70 می داد،

Lee cooper (2)
Lee cooper (5)

معرفی شلوار جین برای بانوان

لی کوپر شلوار جین را برای خانم ها معرفی می کند. وقتی لی کوپر “زیپ جلو” را برای شلوار جین خانم ها تولید کرد، از اعتراض مردم بهت زده شد. لی کوپر در سال 1954اولین خط تولید لباس بچه گانه را منتشر کرد.

پارچه های نخی مخمل رنگارنگ و پارچه های دیگر دوباره مد می شوند.شلوار مخمل کبریتی پادشاه است. زیرا لی کوپر دوباره بر رنگ و پارچه های موجود تاکید می کند. تبلور جین های “سنگ شور” لی کوپر.

1980

لی کوپر اسپانسر گروه های افسانه ای راک از جمله Rolling Stones ، UB40 ، Serge Gainsbourg و Rod Stewart می شود.
leecooper-banner
leecooper-watch-history-1

1981

لی کوپر طناب کششی را به عنوان شلوار جین معرفی می کند.

leecooper-watch-history-1

1982

حمایت مالی رولینگ استونز لی کوپر را به طرفداران کنسرت در سراسر انگلیس می برد و این برند را به عنوان مارک محبوب ستاره های راک و طرفداران موسیقی تاسیس می کند.

1983-1992

مد دوباره تغییر می کند و Lee Cooper اولین “jogging jean” را منتشر می کند. ژان پل گود، عکاس و هنرمند افسانه ای مد، به دلیل رویکرد ابتکاری خود در لی کوپر، عضو شده و از زرق و برق و تصاویر خارق العاده استفاده می کند. لی کوپر با تأکید بر اصالت اروپایی بودن آن، مدل جدیدی از جین را به بازار عرضه می کند.موسیقی و مد پانک (Punk) لی کوپر را به ارائه شلوار جین سنگ شور برای اولین بار در 5 سال اخیر القا می کند. این برند سپس شلوار جین “distressed” را منتشر کرد. جین استرچ دوباره محبوب می شود. لی کوپر اولین محصول کفش خود را رونمایی می کند.با پیشرفت علم محیط زیست، لی کوپر برای اولین بار از آنزیم برای شستشو استفاده کرد.

Lee cooper (1)

1992-2008

Lee cooper (4)

با افزایش تقاضا، کلیه تولیدات به کارخانه بین المللی Lee Cooper در تونس منتقل می شود. با بازارهای دارای مجوز جدید در اروپای شرقی سابق، آسیا و آمریکای جنوبی، رشد گسترده ای در سطح جهانی دارد. لوگوی لی کوپر به آرم دیگری که امروز می بینیم تغییر کرده و با عنوان LC معرفی می شود. لی کوپر مجموعه جدیدی را با نام '3 در 1'، اولین شلوار جین شل 5جیب را وارد بازار می کند. لی کوپر به عنوان یکی از بهترین برند های معتبر جین اروپایی شناخته می شود. این شرکت می داند که نوآوری، راحتی، سبک و عملکرد همان چیزی است که نسل جدید به دنبال آن هستند .

Lee cooper (6)

و با این حساب لی کوپر شعار "زندگی خود را بسازید" را معرفی می کند. اخلاق عملی جدید برای نام تجاری. لی کوپر Xfit Lycra، را به عنوان بهترین جین مناسب در جهان تأیید می کند. با سیاست های جدید تجاری لی کوپر، طیف وسیعی از شلوار جین Aqua، شلوار جین ضد آب مدرن را تولید می کنند.

leecooper-watch-history-1

لی کوپر Xfit Lycra، را به عنوان بهترین جین مناسب در جهان تأیید می کند. با سیاست های جدید تجاری لی کوپر، طیف وسیعی از شلوار جین Aqua، شلوار جین ضد آب مدرن را تولید می کنند. به دنبال آن، لی کوپر مجموعه Platinum را منتشر کرد. طیف متمایزی از تبلیغات خبری بریتانیا. توجه به جزئیات شامل گلدوزی های ظریف، دکمه های مروارید و همچنین نخ منحصر به فرد پلاتین از روش های اساسی این شرکت می باشد.

مجموعه RDLC که قبلاً به عنوان Red Diamond شناخته می شد، شامل سه داستان کلاس کلاسیک به نام The Great British male و Young Rockers است. محدوده ای که دارای سایه های زیاد و باریک است. طراح فرانسوی Jean-Charles de Castelbajac به همراه لی کوپر برای ایجاد مجموعه ای به نام JCDC Denim قوت می گیرد. این مجموعه از آیکون های راک 1960 بریتانیا الهام گرفته و ریشه های موسیقی لی کوپر را جوان می کند.

2008-2012

لی کوپر برای بیش از 1200 تیم عضو المپیک و پاراالمپیک انگلیس برای مراسم افتتاحیه المپیک 2008 پکن، کت و لباس جین تهیه می کند.هدف این مجموعه شکستن سبک رژه سنتی و لباس رسمی است و توسط سارا وینکلس ، دارنده مدال طلای المپیک قایقرانی طراحی شده است تا سبک و راحت باشد.لی کوپر با (Ora Ito) اورا ایتو، متخصص طراحی داخلی و فنی، با پسر It Parisian همکاری می کند. این طراح یک آرم جدید صد سالگی ایجاد می کند. مجموعه ای از تی شرت، کت و شلوار جین همه بر اساس اریگامی (سبک ژاپنی) است. لی کوپر با لوو، بازیگر فرانسوی همکاری می کند و میراث تجاری این برند را با سفیران برند قبلی و والدین Doillon سرگ گینسبورگ و جین بیرکین باز می گرداند. لی کوپر با الهام از Beatles طیف وسیعی را منتشر کرد.

لی کوپر با هنرمند مستقر در انگلستان رونزو جونی فو همکاری می کند که پروژه هنری “City Escapades” را تولید می کند. این نمایشگاه توسط کل کالکشن شرق لندن ارائه شده است. این نمایشگاه به مدت دو هفته در فروشگاه پاپ آپ (pop up) در Covent Garden به نمایش گذاشته شد و برخی از آخرین کارهای این مجموعه را به همراه جین لی کوپر سفارشی به نمایش می گذارد. دوازده جفت شلوار جین سفارشی که طرح و گرافیک های شهری را به تصویر می کشد در دسترس است. لی کوپر Protein را به عنوان نماینده خلاق ارتباطات بازاریابی جهانی منصوب می کند. ساعت مچی های لی کوپر بخشی از محصولات شرکت معروف انگلیسی به نام لی کوپر است.

جین لی کوپر در سال 1908 در East End لندن تاسیس شد که آن را به اولین برند معتبر جین تبدیل کرد. این مارک اکنون به دلیل مجموعه کامل سبک زندگی شناخته شده است که همه چیز را از لباس گرفته تا کفش والبته ساعت مچی و عینک در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

انواع برندهای ساعت مچی