لوگوی نوشتاری گالری جواهریان
به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ساعت و نماینده بیش از هشتاد برند معتبر خوش آمدید.

تاریخچه برند ساعت گرووانا

زمان سنت ماست

کارخانه ساعت grovana مستقر در تنیکان سوئیس، به عنوان یک تجارت خانوادگی مستقل و سنتی بیش از 90 سال است که ساعت های مچی باکیفیت بالا با موتور های سوئیسی تولید و توزیع می کند. موتور های بکار رفته در تولیدات گرووانا ساخته خود کمپانی می باشد و هر ساعت با دست در کارگاه های مخصوص مونتاژ می شوند.

grovana (12)
grovana (123)

GROVANA پیشرو در صنعت ساعت سازی سوئیس

grovana (13)

GROVANA

grovana یکی ازتولید کنندگان پیشرو در صنعت ساعت سازی سوئیس است و نسبت قیمت به کیفیت فوق العاده ای دارد. شرکت گرووانا توانسته از طریق نوآوری و انعطاف پذیری در صنعت ساعت سازی سوئیس مشهور شود.به لطف همین انعطاف پذیری زمانی که بسیاری از شرکت ها مجبور به ترک کار شدند بحران های ساعت سازی را پشت سر گذاشت.

امروزه گرووانا محصولات خود را به بیش از 70 کشور صادر می کند و مجموعه های خود را هرساله در نمایشگاه های تجاری متعدد ارائه می دهد. درآینده هدف این شرکت ساخت ساعت های سوئیسی عالی از لحاظ فنی خواهد بود.

گرووانا نزدیک به یک قرن

1924-1990

هانس و والتر گروفلین، H.and w. grofline uHRENFABRIK را تاسیس کردند. هدف این شرکت تولید قطعات ساعت است.

ورنر بیترلی هدایت شرکت را برعهده گرفت و نام آن به gRovana unrenfabrik ag تغییر یافت. همزمان با اینکه تولید قطعات ساعت به طور متوالی کاهش می یابد، مجموعه ای با نام گرووانا راه اندازی می شود.

صنعت ساعت سازی سوئیس وارد بزرگترین بحران تاریخ خود شده است زیرا با پیدایش موتور های کوارتز در ژاپن تقاضا برای ساعت های مکانیکی کاهش می یابد. ورنر بیترلی تصمیم می گیرد مجموعه جدیدی را با موتور های کوارتز در بازار معرفی کند که این کار موفقیتی قابل توجه به حساب می آید.

grovana (14)

1990-2020

گرووانا محصولات خود را وارد بازار های جدید اروپای شرقی وروسیه می کند. توسعه شرکت به منظور بهینه سازی انبارداری و حمل و نقل ضروری است. 2001/2002 کمپانی گرووانا یک قرارداد برای مجوز تولید و توزیع جهانی ساعت های مارک تجاری REVUE THIMMEN منعقد می کند و تولید موتور های انحصاری آغاز می شود. 2003 برای بهبود و افزایش روند تولید گسترش ساختمان های کمپانی لازم و ضروری می شود. 2006 گرووانا اولین نمونه یک طرح را برای موتور های انحصاری REVUE THOMMEN تولید می کند. موتور های مکانیکی ساخته شده با نام تجاری GT (GROVANA TENNIKEN) تولید می شود. 2014 جشن نودمین سالگرد گرووانا است. 2018/2020 گرووانا فعالیت خود را در بخش تجارت الکترونیک تقویت می کند. اکنون ساعت های گرووانا در یک فروشگاه اینترنتی اختصاصی نیز عرضه می شود.