لوگوی نوشتاری گالری جواهریان
به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ساعت و نماینده بیش از هشتاد برند معتبر خوش آمدید.

تاریخچه و معرفی ساعت دنیل ولینگتون

شروع برند ساعت دنیل ولینگتون DW از یک ملاقات تصادفی بود که الهام بخش ایده این برند شد.

این در این سفر، بنیانگذار این برند(فیلیپ تایساندر) با یک جنتلمن بریتانیایی ملاقات کرد که علاقه ای شدید به بستن ساعت های قدیمی خود با استفاده از بند ناتو و نامش دنیل ولینگتون بود.

daniel wellington

آغاز بکار خط تولید ساعت دنیل ولینگتون

فیلیپ با الهام از سبک همیشگی آشنای جدیدش خط تولید ساعت dw را آغاز کرد. طراحی کلاسیک با بندهای قابل تعویض و ظاهری مینیمال و ظریف با جذابیت واقعاً بالا از ویژگیهای این ساعت ها بود. با گذشت چند سال، این طراحی هنوز بخشی از چیزی است که این ساعت مچی را بسیار خاص می کند.

سبک طراحی دنیل ولینگتون

ساعت دنیل ولینگتون 4

دنیل ولینگتون دوست داشت ساعت هایی با بندهای قدیمی ناتو بپوشد.  این ترکیب آنقدر خاص و جذاب بود که این ایده در خط تولید ساعت‌ مچی های این برند گنجانده شد.

برای این برند ضروری بود که یک ساعت مدرن و در عین حال واقعا کلاسیک بسازد. این سبک یک طراحی تمیز و مینیمال بود که مکمل الگوها و رنگ های مختلف بندهای نمادین ناتو بود.

بررسی و شروع

فیلیپ پس از بازگشت از سفر شروع به بررسی نمونه ها و روش های مختلف رنگ کرد. مهم این بود که او خودش این سبک ساعت را دوست داشت و مطمئناً یک ساعت با ظاهری زیبا بود.

نازک، ظریف و کاملا گرد با  طراحی مینیمالیستی اسکاندیناوی، به همراه موتورهای با دقت ژاپنی. سبک و طراحی ساعت مچی دنیل ولینگتون برای همه افرادی که سلیقه طراحی کلاسیک و جاودانه دارند جذاب خواهد بود.

ساعت دنیل ولینگتون 2
nato strap
بندهای ناتو و استفاده در ساعت مچی

نیروی دریایی بریتانیا در دهه 70 پیشگام در تولید بندهای ناتو بوده است، اما این سبک از بندها هم اکنون راهی طولانی را پیموده اند. این نوع از بندها در حال حاضر در طیف وسیعی از ترکیبهای رنگی قابل تعویض به همراه سبکی متفاوت برای نشان دادن خود را دارا هستند.

انتخاب اینکه کدام بند را استفاده کنید با شماست تا هر لباس، هر مناسبت و هر حالتی را تغییر دهید. این موضوع به شما این امکان را می دهد تا برای هر روز یا هرهفته یک ساعت متفاوت بسازید.

daniel wellington leather strap
بندهای چرمی و استفاده در ساعت دنیل ولینگتون

ساعت بند چرمی از برند دنیل ولینگتون از چرم گوساله اصل ایتالیایی ساخته شده‌اند و در طیفی از سایه‌های ظریف قهوه‌ای و مشکی، با قفلهای نقره‌ای، طلایی و یا رزگلد در دسترس هستند.

ساعت دنیل ولینگتون 3

استفاده از بندهای حصیربافت

طیف دیگری از انواع بندهایی که در ساعت های دنیل ولینگتون مورد استفاده قرار میگیرد بندهای حصیربافت میباشد. بندهای حصیربافت دنیل ولینگتون به زیبایی ساخته شده اند. از ویژگیهای آنها میتوان به نرم و سبک بودن اشاره کرد که باعث می شود ساعت به راحتی بر روی مچ دست بنشیند. بندهای حصیری مورد استفاده، از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند و با آبکاری در رنگهای مختلف و مکانیزم تنظیم طول دستی موجودند.

دنیل ولینگتون ساعتی برای هر مناسبت

خواه در یک رویداد کاملا رسمی شرکت کنید، یک بازی تنیس انجام دهید یا از یک روز آفتابی در کلوپ ساحلی لذت ببرید، ساعت کلاسیک دنیل ولینگتون همراهی عالی برای هر موقعیت و هر محیطی است.

تمام صفحه‌های ساعت مچی دنیل ولینگتون با در نظر گرفتن سبک و تطبیق‌پذیری جاودانه طراحی شده‌اند و به گونه‌ای این طراحی انجام شده‌ است که بدون زحمت با بند‌های قابل تعویض ناتو یا چرمی مطابقت داشته باشند.