لوگوی نوشتاری گالری جواهریان
به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ساعت و نماینده بیش از هشتاد برند معتبر خوش آمدید.

تاریخچه ساعت مچی برند لوتوس

Lotus Watches History

ساعت های مچی لوتوس با اصالت برند اسپانیایی

ساعت مچی کمیاب اسپانیایی

وقتی به ساعت های اروپایی فکر می کنید ، اولین چیزی که به ذهن شما می رسد سوئیس است. سوئیسی ها مدت زیادی است که بر تولید ساعت تسلط دارند و آنها برترین سازندگان ساعت در جهان هستند.

آلمانی ها همچنین ساعت های خوبی تولید می کنند و همچنین چند ساعت شکیل نیز از کشور ایتالیا نیز تولید میگردد.
اما ساعت های لوتوس Lotus در کشور اسپانیا تولید میگردد و در بازارهای جهانی نیز کمی نادر و کمیاب هستند. کمیاب بودن ساعت های لوتوس هیجان را در خرید این ساعت ها بیشتر نموده است. 

در کل تعداد ساعت سازان در کشور اسپانیا انگشت شما است که لوتوس در این میان خوش درخشیده است. در صورتی که شما نیز به دنبال ساعت لوتوس اصل هستید می توانید از گالری جواهریان ثبت سفارش کنید.

Lotus activity

آغاز فعالیت لوتوس

شرکت لوتوس در سال 1980 شروع به فعالیت نمود و در ابتدا از مسابقات موتور سیکلت الهام گرفت. هنوز برخی از این استایل ها در مجموعه Lotus R و Chrono آنها وجود دارد ، اما ساعت های دیگر آنها نشان می دهد که به دنبال یک ظاهر زیبا و دقیق هستند که می تواند با سایر مارک های اروپایی رقابت قابل قبولی داشته باشد.

سبک زندگی با لوتوس

شما در میان ساعت مچی های برند لوتوس، برخی از سبک های زیبای ساعت مچی مناسب مردان و زنان با قیمت های مقرون به صرفه را خواهید یافت. همچنین این ساعت ها برای خریدارانی که زیاد وابسته به حرکات مکانیکی ساعت مچی نیستند، بسیار مناسب تر میباشد.

در حالی که این برند خود را به عنوان یک مارک “سبک زندگی” توصیف می کند و در کنار این فعالیت خود جواهرات نیز میفروشد، به نظر می رسد تولید ساعت مچی تمرکز اصلی این برند است. آنها به تازگی با مگان فاکس بازیگر آمریکایی قرارداد امضا کرده اند تا به تبلیغ مجموعه جدید “Shine” خود کمک کنند.

تبلیغات شاین

مگان فاکس بازیگر آمریکایی

Lotus Watches Build Quality

ساعت های لوتوس با کیفیت بالا

کیفیت ساخت ساعت مچی لوتوس بیش از حد مناسب است. این شرکت از فولاد ضد زنگ 316L در بدنه ساعت های خود استفاده می کند و صفحه ساعت با کریستال معدنی محافظت می شود.

مقاومت در برابر آب ساعت مچی معمولاً در محدوده 30 تا 50 متر است ، به این معنی که می توانید آنها را خیس کنید ، اما شنا یا غواصی توصیه نمی شود.

شما می توانید این ساعت ها را با دستبندهای فولادی ضد زنگ یا بندهای لاستیکی یا چرمی خریداری کنید.

مدلهای ساعتهای لوتوس کمی متنوع است. سری Lotus R و Chrono آنها ظاهر اولیه الهام گرفته از موتورسیکلت این شرکت را حفظ کرده اند ، اما مجموعه های جدیدتر آنها به روزتر و شیک تر هستند.
برای بانوان ، مجموعه های Bliss ، Revival و Trendy وجود دارد که بیشتر در رنگهای پررنگ تولید شده اند که مطمئناً خیره کننده هستند.
برای آقایان ، مجموعه Revival وجود دارد که طرحی به سبک قدیمی در دهه 1950 را نشان می دهد. سری Mimimalist تا حدودی یادآور ساعت های صنعتی Simplex است.

استایل و ویژگی ساعت های لوتوس

سری Lotus R و Chrono ساعت لوتوس کرونوگراف هستند و دارای استایل جسورانه و قاب بزرگ هستند.
ساعت چند منظوره به جای نمایشگرهای عددی ، ساعت هایی با تامیرهای روز و تاریخ غیرمعمول ارائه می دهد. آنها بیشتر شبیه کرونوگراف به نظر می رسند.
از آنجایی که قیمت ساعت های لوتوس نسبتاً ارزان است ، در قاب آن طلا یا فلزات گرانبها پیدا نخواهید کرد و در حال حاضر نیز سنگ های قیمتی ندارند.

خرید ساعت مچی های برند لوتوس

خرید ساعت اصل دارای گارانتی LOTUS

انواع برندهای ساعت مچی