لوگوی نوشتاری گالری جواهریان
به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ساعت و نماینده بیش از هشتاد برند معتبر خوش آمدید.

تاریخچه ساعت مچی سرجیو تاچینی

sergio tacchini
sergio tacchini
VITAS-GERULAITIS-1977

تاریخچه ساعت مچی و برند سرجیو تاچینی

سرجیو تاچینی ، زاده 2 سپتامبر 1938 ،  تنیسور حرفه ای سابق ایتالیایی و طراح مد  لباس ورزشی است .  پس از پیوستن به باشگاه تنیس در میلان در سال 1955 در 17 سالگلی وارد رده های حرفه ای شد . در طول دوران حرفه ای خود ، تاچینی سه عنوان قهرمانی ایتالیا را به دست آورد و در تیم معتبر دیویس ایتالیا از 1959 تا 1966 بازی کرد . سرجیو تاچینی ، طراح مد ایتالیایی ، در سال ۱۹۶۶ برند تخصصی برای  پوشاک ورزشی تاسیس کرد . شرکت پوشاک ورزشی با نام او در بلینزاگو نوارسه (Bellinzago Novarese ) ، نوارا ، ایتالیا واقع شده است با این تفاسیر می توان گفت برند ساعت سرجیو تاچینی یک برند اصیل می باشد که سال های سال در این صنعت فعالیت داشته.

تاچینی ، میراث یک برند ورزشی

تاچینی ، میراث یک برند ورزشی است که نشان دهنده اعتبار، چیره دستی و استایل است . از سال 1966 سرجیو تاچینی به سرعت به عنوان یک برند ورزشی در سطح جهان شناخته شده و تأثیرگذارترین نام ها در تاریخ ورزش از آن استقبال کردند .
سرجیو تاچینی
داستان مارک سرجیو تاچینی در سال 1966 زمانی شروع می شود که تنیسور ایتالیایی یک مجموعه لباس ورزشی تحت نام خود راه اندازی کرد . ایده اولیه آزمایش رنگ ها و پارچه ها برای ایجاد لباس تنیس زیبا و شیک بود . این خط جدید لباس برای زمین بازی به لطف ورود رنگ های برجسته و روشن به صحنه تنیس در زمانی که بازیکنان به طور سنتی تمام لباس های سفید را می پوشیدند ، موفقیت فوری داشت .
سرجیو تاچینی
در اواسط دهه هشتاد ، سرجیو تاچینی لباس ورزشی "دالاس" را صادر کرد. این برند در دهه آینده به رشد خود ادامه داد و در دهه 1970 با برخی از بزرگترین ستارگان آن زمان از جمله جان مک انرو ، مارتینا ناوراتیلوا و جیمی کانرز صف آرایی کرد .
سرجیو تاچینی

با این حال ، این پروژه به ورزشهای دیگر مانند اسکی ، تناسب اندام ، گلف و قایقرانی و همچنین لباسهای تفریحی گسترش یافت . همانطور که مارک سرجیو تاچینی همچنان تأثیرگذارتر و مشهورتر شد ، آنها از تنیس منشعب شده و شروع به تهیه لباس برای ستاره هایی از جمله آیرتون سنا ( Ayrton Senna) ، یان ووسنام (Ian Woosnam) و تیم المپیک ایتالیا کردند . جشن پنجاهمین سالگرد تاسیس خود در سال 2016 سرجیو تاچینی همچنان یکی از معتبرترین نام های تنیس و لباس ورزشی است . همانند لباس ورزشی ، لاین ساعت مچی سرجیو تاچینی ، در سال 1998 ، شروع به راه اندازی شد.

sergiotachini logo

سرجیو تاچینی به عنوان یک برند مد در دهه 1980 به ستون اصلی لباس مردانه بریتانیایی تبدیل شد. طرفداران فوتبال با آشنایی کم نسب به  برندهای ورزشی، به سراسر دنیا سفر کردند و در طی این سالها بسیاری از ورزشکاران به برند سرجیو تاچینی پیوستند . اکثر آنها تنیس بازان مشهور دهه های 1970 و 1980 مانند جیمی کانرز ، ویتاس گرولائیتس ، ایلی نوستاز ، ماتس ویلاندر ، جان مک انرو ، مارتینا ناوراتیلوا ، سرجی بروگوئرا ، پت کش ، گابریلا ساباتینی ، [منبع مورد نیاز] پیت سامپراس .

در دهه 1980 ، تاچینی و فیلا حمایت مالی تنیس را بر عهده گرفتند ، اما در اواخر دهه 1980 و اوایل دهه 1990 ، نایک و آدیداس نقل مکان کردند و در حمایت از ورزشکاران برتر این ورزش پیش قدم شدند.

در چند وقت اخیر ، این برند از میراث لباس ورزشی خود نیز منشعب شده و با برخی از بزرگترین نام های مد از جمله Eleven Paris و Gosha Rubchinskiy همکاری کرده است. شما نیز می توانید خرید ساعت اصل از این برند را با ضمانت رسمی از طرف فروشگاه اینترنتی گالری جواهریان انجام دهید.

1966 ، داستان موفقیت یک ایتالیایی

در سال 1966 ، سرجیو تاچینی ، قهرمان بین المللی تنیس ، شرکت نساجی خود را در شمال ایتالیا در میلان ایجاد کرد. این برند بعد از مدت کوتاهی ، موفقیت خود را بدست آورد و باعث تغییر زیادی در ترندهای استایل شد . در واقع ، سرجیو تاچینی ، ترکیب رنگ ها را در قلب مجموعه خود قرار داد در حالی که در این دوره ، تنیسورها فقط لباس های سفید می پوشیدند .

سرجیو تاچینی در دهه 80 ، بازیگراصلی عصر طلایی تنیس

sergio-tachini-history-1984

در طول دهه های 70 و 80 ، سرجیو تاچینی بی تردید ، به یک رهبر در دنیای تنیس حرفه ای تبدیل شد. جان مک انرو ، جیمی کانرز ، مارتینا ناوراتیلوا ، گابریلا ساباتینی ، پیت سمپراس ، پت کش ، ویتاس گرولائیتیس ، مارتینا هینگیس از جمله کسانی هستند که از این برند استقبال و استفاده کردند. سرجیو تاچینی در هر تورنمنت بزرگ حضور داشت. این برند بیش از 37 گرند اسلم  Grand Slamبرنده شده است.

سرجیو تاچینی ، در دهه 90 ، موفقیت خود را فراتر از مرزهای سرزمین تاریخی خود گسترش می دهد. در دهه های 80 و 90 کفش ،ساعت مچی و اکسسوری های از این قبیل ، به مجموعه اضافه شد . این برند طیف وسیعی از محصولات را که به بخش های جدیدی مانند اسکی ، گلف و سایر فعالیت های ورزشی ، پیشنهاد کرد. هر یک از این خطوط تولید ، استایل و هویت برند را باتمرکز بر نوآوری ، ظرافت و کیفیت ایتالیایی گسترش یافت .

MATS-WILANDER-1985
2000: به سوی سازمانی جدید برای برخی از چالش های جدید

خلاقیت ، نوآوری و کیفیت مرتبط با استایل ایتالیایی ، در جهان تنیس ، ارزشهای اصلی سرجیو تاچینی هستند.

این برند برای افرادی که در جستجوی لباس های راحت همراه با استایل های ترند و ظرافت هستند ، بسیار مناسب است .

انواع برندهای ساعت مچی