لوگوی نوشتاری گالری جواهریان
به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ساعت و نماینده بیش از هشتاد برند معتبر خوش آمدید.
slide-wallpaper-reebok
tire-flip-collection-reebok-watch
reebok watches
Reebok Watches

Reebok International Ltd، دفتر مرکزی آن در کانتون MA واقع در ایالات متحده آمریکا می باشد. این کمپانی، طراح، بازاریاب و توزیع کننده کفش، لباس و تجهیزات مناسب برای تناسب اندام و سبک زندگی درست در سراسر جهان است. ریبوک برند جهانی آمریکایی می باشد. در صنعت کالاهای ورزشی با دارا بودن میراثی غنی و مشهور در زمینه اسپرت، آموزش و تناسب اندام، پیشگام است. Reebok متعهد است به مصرف کنندگان کمک کند تا سلایق خود را شناخته  و “برای داشتن زندگی مناسب” انتخاب درست داشته باشند. ریبوک محصولات و فن آوری هایی را تولید می کند که مصرف کنندگان را قادر می سازد یک سبک زندگی سالم داشته و با آن سرگرم شوند. Reebok در هر کجا که هست با مشتری های خود در زمینه تناسب اندام، ارتباط برقرار می کند و Fitness را انتخاب می کند. اعم از تمرین دویدن، پیاده روی، رقص ، یوگا یا ایروبیک. در صورتی که قصد دارید هنگام فعالیت بدنی یک ساعت مچی اسپرت بسیار کاربردی و مقاوم در دست داشته باشید به شما برند ساعت ریباک Reebok را پیشنهاد می کنیم.

Reebok Classics

ساعت ریباک کلاسیک

Reebok Classics از میراث Fitness برند بهره می برد و ریشه های این برند را در بازار اسپرت نمایش می دهد. شرکت Reebok یکی از شرکت های تابعه گروه آدیداس است.
Reebok
چندین بخش از برند های Reebok ، و بخش Reebok-CCM Hockey، با دارا بودن مجوز ورزشی فعالیت می کند.
Reebok
Reebok فروشنده انحصاریCrossFit و Reebok CrossFit Games، حامی رسمی عنوان مسابقه Reebok Spartan و ارائه دهنده لباس ویژه Les Mills است.
Reebok

درباره ساعت مچی های ریباک

ساعت های ریباک مجموعه کاملا جدید خود را در  2014 Baselworld  راه اندازی کرد. کلکسیون ساعت های این مجموعه، منعکس کننده روح و میراث تجاری ریباک با ساعت های ورزشی، کاربردی و شیک است. نام تجاری جدید ساعت برای اولین بار در Baselworld برای عموم معرفی شد. طی سه سال آینده با رویکرد گام به گام و با شروع از ایالات متحده آمریکا و کشورهای منتخب در جهان، در سطح جهانی عرضه می شود.

Reebok Watch Collection

مجموعه ساعت مچی ریباک

Reebok Watches
Reebok Watch Collection محصولاتی مانند کفش و لباس، از دو مجموعه برند Reebok پیروی می کند: Reebok Fitness (ساعت مچی های اسپرت ریباک) و Reebok Classic (ساعت های کلاسیک Reebok).
مجموعه ریباک فیتنس برای پیاده روی در اوقات فراغت، دویدن در جنگل برای علاقه مندان به ورزش، دوستداران تناسب اندام و همه افراد با سبک زندگی فعال طراحی شده است.
طراحی های ساعت اسپرت ریباک پیچ و تاب مد را با الهام از طراحی و فناوری کفش و لباس ورزشی Reebok ترکیب می کند. ساعت Baselworld 2014، مجموعه ساعت های Reebok از طریق مدل fitness خود، Z1G، چشم انداز Reebok ZigTech Technology را برجسته می کند. بند Z1G طراحی منحصر به فرد ZigTech است.
reebok-banner-1

ساعت کلاسیک ریباک با در نظر گرفتن سبک مد جوان، منحصر به فرد طراحی شده است. این مجموعه با استفاده از عناصر گسترده طراحی برند، از تفسیر آرم Reebok Classic Dropped R استفاده می کند.

این مجموعه همیشه مطابق با DNA Reebok است و تعابیر غیر منتظره و خلاقانه ای از سبک زندگی ورزشی را غافلگیر می کند.

به افتخار بیست و پنجمین سالگرد کفش افسانه ای پامپ Pump Reebok، ساعت های کلاسیک Reebok، با الهام از کفش های Pump، ظاهر قدیمی و دکمه متمایز آن را ارائه می دهند. دکمه “پامپ” جلوی نمایشگر ساعت و موتور کورنوگراف را فعال می کند.