لوگوی نوشتاری گالری جواهریان
به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ساعت و نماینده بیش از هشتاد برند معتبر خوش آمدید.
در این مقاله شما را با برند و تاریخچه ساعت تایم فورس آشنا خواهیم کرد:

Time Force Watch

آشنایی با تاریخچه ساعت تایم فورس

تأسیس برند و شروع تاریخچه ساعت مچی تایم فورس

برند تایم فورس در 8 فوریه 1991 در wallbach ( یک روستایی است که در شمال غربی هم مرز با رودخانه راین در ( Aarga که داخل کشور سوئیس قرار دارد، تأسیس گردید . از همان ابتدای تاسیس این برند ، تصمیم گرفته شد که ساعتی داینامیک با کیفیت بسیار عالی همراه با طراحی های متفاوت و همچنین مقرون به صرفه ، ساخته شود که با نمای کلاسیک و محافظه کارانه ساعت سازی سنتی سوئیس در تضاد باشد.

تصمیم گیری مهم کریستین

در اواخر دهه 1980 ، کریستین تجربه کاری بسیاری را در سطح بین المللی برای برند های دارای لایسنس بدست آورد . بخاطر ماهیت های محافظه کارانه تصمیم گیری های شرکتی و جابه جایی مداوم در برندهای دارای لایسنس ، او تصمیم گرفت از این کار کناره گیری کند و برند شخصی خود را بر اساس دو عنصر کلیدی ایجاد کند ، این دو مورد این است : پشتیبانی مستقیم مشتری و موقعیت یابی جمعی برند . او برندی را برای بازار رقابتی و در حال تغییر تصور می کرد .

معرفی و تاریخچه ساعت تایم فورس
مشارکت با مشتری

یکی دیگر از تمرکزهای کلیدی ، نیاز به همکاری نزدیک با مشتریان در قالب یک مشارکت بود ، به طوری که صدای آنها نیز شنیده شود و باهم بهترین راه را برای تضمین موفقیت برند و القای اعتماد دو جانبه تعریف کنند . این یک کلید ارزشمند است که تا به امروز با افتخار حفظ شده است . هنگامی که مفهوم و استراتژی دقیقی برای برند تعریف شد ، تعیین نام مناسب برای آن ضرورت پیدا کرد .

مفهوم تایم فورس

کلمه “TIME” جنبه مرکزی مهارت ساعت سازی را باهدف اندازه گیری یک نیروی نامرئی تحت تاثیر قدرت تکنولوژی درونی ، که دسترسی به آن تنها با مچ دست امکان پذیر است ، نشان می دهد . زمان مفهومی بسیار پیچیده ، جذاب و شگفت انگیز است که دانش فقط میتواند شروع به حدس زدن و درک ماهیت آن بکند . “FORCE” اتحاد دانش فنی و تجربی را که در طول گذر زمان بدست آمده است به تصویر می کشد . بنابر گفته بنیانگذار آن : " دانش ما نیروی ماست . " هر دو مفهوم در کنار هم نامی شد برای این برند که نشانگر اصلی معنای آن است و از آن پس به صورت دائم بر روی ساعت ها حک میشود و منظور خود را منتقل می کند .TIME FORCE – نیروی زمان پس از آن بود که اعضای صنعت ساعت سازی با پیشینیه های مختلف و تخصص های بین المللی ، با روحیه و جاه طلبی یکسان ، برای ارائه اولین مجموعه گرد هم آمده و بهم پیوستند .

نیروی سرنوشت ساز تایم فورس

Willie Hau ، دوست صمیمی کریستین و طراح خلاق پشت ساعت های Time Force ، به یک نیروی سرنوشت ساز تبدیل شد که مشارکت با آن برند را به یکی از جذابترین و منحصر به فردترین برندهای ساعت در زمان خود تبدیل کرد . در میان طیف متنوع ساعت ها با طرح های تازه ، مفهوم و ویژگی های متمایز برند تایم فورس ، خودش را نشان می دهد. برای تقویت ارزش های خود ، لوگوی اول به عنوان نمونه ای از اختلالات کلاسیک با گروه بندی اشکال هندسی در کنار هم به جای ترکیب کردن نمادهای خط شکسته سنتی و به شکل تاج ، که مشخصه اکثرا برندهای سوئیسی در زمان خود بود ، طراحی کرد .

عصرجدید برند تایم فورس
اسپانیا بازاری است که به دلیل مد و ظرافت ، در صنایع مختلف شهرت دارد و به یک نیروی خلاق جدید در تاریخ تایم فورس تبدیل شد .گروه والنتین ( یک شرکت عمدتا خانوادگی مستقر در مادرید ، پایتخت اسپانیا ) با ترکیب بخشی از زنجیره تامین داخلی خود با نیروی کار چند صد نفری و سرمایه گذاری عظیم بازاریابی ، به این برند جانی دوباره بخشید که موجب شد موقعیت برند به عصر جدیدی سوق داده شود . در این دوره یک لوگو جدید با هدف حفظ دیدگاه اولیه ای در والباخ به عنوان “ Ultimate Concept Watches “، تحت تاثیر اولین شعار این برند ، ایجاد شد .
پله صعود تایم فورس

یکی از اصلی ترین استراژی های بازاریابی ، استفاده از چهره های سفیران بود . ایده ای که برای اولین بار توسط توزیع کنندگان رسمی در آمریکای جنوبی اجرا شد ، در دستیابی به این هدف موثر بود .سپس این مشارکت های سفیران با چهره های تاثیر گذار در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شد .

تایم فورس که با دقت برای نشان دادن سبک و هویت یک برند انتخاب شده بود ، کمپین های جهانی و مجموعه های ویژه ای را با افراد مشهوری مانند رافائل نادال ، پائو گاسول ، السا پاتاکی ، کریستیانو رونالدو ، اسکار کور دوبا ، جرارد پیکه و آلبرتو کونتادور ( Rafael Nadal, Pau Gasol, Elsa Pataky, Cristiano Ronaldo, Oscar Cordoba, Gerard Pique and Alberto Contad ) راه اندازی کرد که نشان میدهد همیشه حس قوی سرگرمی و ورزش را در مسیر خود حفظ میکند .

به رسمیت شناختن این برند در کمپین های جهانی به تایم فورس اجازه داد که در هر قاره و بیش از 70 کشور ، نمایندگی داشته باشد .

انواع برندهای ساعت مچی