لوگوی نوشتاری گالری جواهریان
به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ساعت و نماینده بیش از هشتاد برند معتبر خوش آمدید.
royal london logo

تاریخچه ساعت مچی برند رویال لندن

ROYAL LONDON

شروع رویال لندن از یک فنجان قهوه

داستان از ویکتوریا بریتانیا آغاز شد. کسانی که توانایی پرداخت برای خاکسپاری مناسب را نداشتند، پولی را به عنوان مراسم تشییع جنازه فقیران دریافت می کردند. یک کار اساسی که توسط کلیسای محلی سازمان یافته بود.

از آنجا که جامعه تأکید زیادی بر مراسم تدفین داشت، چنین خاکسپاری ننگ نهایی محسوب می شود. و بنابراین حتی فقیرترین افراد با پرداخت یک نیم پنی در هفته به یک آرامگاه محلی کمک می کنند تا هزینه مراسم تشییع جنازه فقرا تامین شود.

سرانجام آرامگاه ها به انجمن های دوستانه تبدیل می شوند و در فوریه 1861، دو مرد به نام های جوزف دگ و هنری ریج در یک قهوه خانه در جاده با یکدیگر دیدار کردند و در مورد تشکیل یک انجمن جدید گفتگو کردند. در پایان جلسه، این افراد بیمه عمر رویال لندن و جامعه سودمند را تشکیل داده بودند.

تحول رویال لندن و تاسیس شرکت بزرگتر

با گسترش تجارت، در سال 1908 تصمیم به تبدیل جامعه کوچک به یک شراکت بزرگ تر شد و از آن زمان به همین روال باقی ماند. امروزه، رویال لندن بزرگترین شرکت سرمایه گذاری در انگلیس است، با بودجه تحت مدیریت 130 میلیارد پوند، 8.8 میلیون سیاست در حال اجرا و 4046 کارمند. دفاتر اصلی این شرکت در فینسبوری ، 1904 کمیته مدیریت، از جمله بنیانگذاران این برند، در دهه 1860 هستند.

مزیت مشارکت

به دلیل جایگاه خود به عنوان یک طرف مشترک، رویال لندن می تواند به طور مداوم محصولات و خدمات مشتریان خود را بهبود بخشیده و گسترش دهد، زیرا به طور منظم با مشتریان خود در تماس میباشد. از طرف دیگر چون این کمپانی در بیمه مشارکت دارد، سهامدار دیگری برای پرداخت هزینه ها ندارد. بنابراین می تواند اطمینان حاصل کند که سود فقط بین اعضا، توزیع می شود و مجددا با سرمایه گذاری میتواند بازده بیشتری را ارائه دهد. این بدان معنی است که اعضای ما می توانند از ارزش بهتر و سطح بالاتری از خدمات به مشتری و رضایت بیشتر برخوردار شوند. در حالی که نمایندگان دفاتر ما برای ارائه خدمات شخصی در دسترس بودند. اسناد اولیه سیاست کاری برجسته بودن این برند را نشان میداد. لندن تمدن فرهنگ پاپ، هنر، نوآوری، سنت، نمایش با شکوه و ساعت مچی های رویال لندن (Royal London Watches) است. از آنجا که لندن از چنین میراث منحصر به فردی برخوردار است، ما نقش خود را به عنوان یک برند برجسته بریتانیایی ایفا می کنیم که به دلیل ساعت های کلاسیک و معاصر شناخته می شود.
ساعت رویال
41383-03

1997

در سال 1997 طیف وسیعی از ساعت های خوب را طراحی کردیم که ساخت کلاس جهانی را با طراحی کاملاً بریتانیایی ترکیب می کند تا سبکی بی انتها را منعکس کند. طراحی و ساخت ساعت های زیبا، رویال لندن را در جهان مشهور کرد و با خرده فروشانی در سراسر جهان همکاری ارزشمندی داشتند.
royal london logo

در سال 2018، از طریق مجموعه ساخته شده در لندن رویکرد جدیدی را برای ساعت های خود راه اندازی کردیم. ما از جمع آوری اجزای با کیفیت بالا از سراسر جهان برای ساعت های خود در لندن استفاده می کنیم.

ما اعتقاد داریم که این تلفیق طراحی و ساخت انگلیس با اجزای بسیار خوب منجر به ایجاد طیف وسیعی از ساعت های زیبا و جذاب شده است.

رویال لندن. سبک ماندگار. برای شما در لندن ساخته می شود.