لوگوی نوشتاری گالری جواهریان
به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ساعت و نماینده بیش از هشتاد برند معتبر خوش آمدید.

در این مقاله به معرفی و تاریخچه برند ساعت تامی هیلفیگر میپردازیم.

معرفی برند و تاریخچه ساعت تامی هیلفیگر

برند ساعت تامی هیلفیگر از سال 1985  راه‌اندازی و در سطح جهانی به عنوان پیشگام سبک کلاسیک آمریکایی مشهور شد.

معرفی برند تامی هیلفیگر: طراح اصلی ساعت تامی هیلفیگر

داستان ساعت تامی هیلفیگر : تامی هیلفیگر با الهام از فرهنگ پاپ نمادین و میراث آمریکنو،  از دیدگاهی همیشه خوش بینانه برای ایجاد سبکی منحصر بفرد و متفاوت تبعیت هدایت میکند. این برند تحت هدایت و رهبری هیلفیگر به‌عنوان طراح اصلی، TOMMY HILFIGER یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای مد و کالای لوکس در جهان است که روحیه فراگیر و جوان خود را با مصرف‌کنندگان در سراسر جهان به اشتراک می‌گذارد. ساعت های طراحی شده توسط تامی هیلفیگراز طراحی خاص و منحصر برخوردار هستند.

شروع به کار حرفه ای تامی هیلفیگر

حرفه هیلفیگر در زمینه مد از دوران دانش آموزی دبیرستانی در سال 1969 آغاز شد، زمانی که او اولین فروشگاه خود به نام People’s Place را در زادگاهش المیرا در نیویورک افتتاح کرد.

معرفی ساعت تامی هیلفیگر
معرفی ساعت تامی هیلفیگر

ده سال بعد، او به منهتن نقل مکان کرد تا حرفه ای را در زمینه طراحی مد دنبال کند و در سال 1985 برند همنام او با مجموعه ای از لباس های مردانه راه اندازی شد. از آن زمان به بعد رشد کرده و به بیش از 6.9 میلیارد دلار در خرده فروشی جهانی در سال 2020 دست یافته است و به عنوان یک برند سبک زندگی واقعی، مجموعه های گسترده ای از جمله تامی هیلفیگر، TOMMY JEANS، لباس های ورزشی مردانه و زنانه، لباس های بچه گانه و خطوط مجاز از جمله لباس بدن را در بر می گیرد. کفش، لوازم جانبی، ساعت، جواهرات، و عطر.

خرید کمپانی تامی هیلفیگر در سال 2010 توسط PVH Corp

در سال 2010 این گروه Tommy Hilfiger را خریداری کرد، که امروزه دارای یک شبکه توزیع گسترده در 100 کشور و بیش از 2000 فروشگاه خرده فروشی تامی هیلفیگر در پنج قاره است.

هیلفیگر اشتیاق دیرینه ای به بشردوستی و تبدیل جهان به مکانی بهتر برای نسل های آینده دارد به همین جهت این شرکت  از طریق سازمان جهانی TommyCares از ابتکارات و موسسات خیریه بین المللی مختلف از جمله Save the Children و World Wildlife Fund حمایت می کند.

کمپانی هیلفیگر در حال حاضر عضو هیئت مدیره Next for Autism است. این کمپانی در جهت چشم انداز بلندپروازانه خود برای ایجاد مدی که هیچ چیز را هدر نمی دهد و از همه استقبال می کند، از طریق چالش مرزی مد و برنامه مکان مردم،  گام برداشته است.

دستاوردهای متنوع هیلفیگر

دستاوردهای متنوع هیلفیگر در تجارت و مد جوایز متعددی را برای او به ارمغان آورده است که از جمله آنها می توان به جایزه معتبر یک عمر دستاورد جفری بین در سال 2012 توسط CFDA و اسطوره طراحی سال بریتانیا توسط GQ در سال 2020 اشاره کرد.

زندگی و حرفه هیلفیگر در کتاب خاطرات او با عنوان American Dreamer، که در نوامبر 2016 منتشر شد، شرح داده شده است. این خاطرات بازتابی از تجربیات او در صنعت مد در 35 سال گذشته است. این کتاب که اوایل کودکی و سال‌های شکل‌گیری او را بازگو می‌کند، به بررسی شکست‌ها، پیروزی‌ها و عزم محض او می‌پردازد که او را به سمت ساخت یک برند جهانی چند میلیارد دلاری سوق داد.