لوگوی نوشتاری گالری جواهریان
به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ساعت و نماینده بیش از هشتاد برند معتبر خوش آمدید.

آشنایی با 10 برند از گران ترین ساعت دنیا

آشنایی با گران ترین ساعت دنیا

موضوع بسیار محبوب این روز ها در دنیای ساعت سازی، بحث گران ترین ساعت است و اینکه کدام مدل ها در این لیست قرار می گیرند. رقابت بسیار سخت و نزدیک برند ها باعث شده تا هر لحظه جایگاه ها عوض شوند!

معرفی 10 برند از گران ترین ساعت دنیا

گران ترین ساعت دنیا

به طور کلی اگر بخواهیم گران ترین ساعت مچی ها را لیست کنیم می توان  مدل های زیر را نام برد:

  1. رتبه اول گران ترین ساعت دنیا – گراف دیاموندز توهم Hallucination By Graff Diamonds

  2. دومین ساعت – گراف دیاموندز شیفتگی The Fascination By Graff Diamonds
  3. سومین رتبه – پتک فیلیپ زنگ استاد بزرگ Patek Philippe The Grandmaster Chime

  4. رتبه چهارم جگر لوکولتر سرآستین جواهرات Jaeger LeCoultre Joaillerie Manchette

  5. رتبه پنجم شوپارد ساعت 201 قیراطی The 201 Carat Watch By Chopard

  6. رتبه ششم جاکوب میلیاردر The Billionaire Watch Jacob & co

  7. رتبه هفتم گرانترین ساعت دنیا – رولکس دایتونا پائول نیومن Paul Newman Rolex Daytona

  8. رتبه هشتم گرانترین ساعت دنیا – پتک فیلیپ 1518 Patek Philippe 1518

  9. رتبه نهم گرانترین ساعت دنیا – پتک فیلیپ 1527 Patek Philippe 1527

  10. رتبه دهم گران ترین ساعت دنیا – هابلوت بیگ بنگ Hublot Big Bang

رتبه دهم گران ترین ساعت دنیا - هابلوت بیگ بنگ

Hublot Big Bang

هابلوت بیگ بنگ گران ترین ساعت دنیا

این یک ساعت هابلوت Hublot یا به عبارتی تلفظ صحیح آن (هوبلو) به خصوص و شگفت انگیز و جزئی از گران ترین ساعت های دنیاست، زیرا با حدود 1282 الماس از انواع و اشکال مختلف احاطه شده است. در میان این سنگ های درخشان، شش الماس تراش خورده زمرد به چشم میخورد که هر کدام تقریباً سه قیراط وزن دارند. علاوه بر این، 100 قیراط الماس باگت به زیبایی در این ساعت 5 میلیون دلاری قرار گرفته است.

این نکته را بدانید که با خرید ساعت و ست کردن آن با استایلتان، یک قدم از سایر افراد جلوتر هستید. داشتن یک ساعت مناسب با توجه به استایل هر شخص امروزه یک ضرورت است! در صورتی که نیاز به مشاوره های تخصصی تر دارید می توانید با شماره های 0912016356302122740121 نیز در تماس باشد.

این یک ساعت Hublot به خصوص و شگفت انگیز و جزئی از گران ترین ساعت های دنیاست، زیرا با حدود 1282 الماس از انواع و اشکال مختلف احاطه شده است. در میان این سنگ های درخشان، شش الماس تراش خورده زمرد به چشم میخورد که هر کدام تقریباً سه قیراط وزن دارند. علاوه بر این، 100 قیراط الماس باگت به زیبایی در این ساعت 5 میلیون دلاری قرار گرفته است. شما نیز می توانید برای خرید ساعت ست اورجینال همراه با ضمانت از گالری جواهریان خریداری نمائید.

رتبه نهم گرانترین ساعت دنیا - پتک فیلیپ 1527

Patek Philippe 1527

1527 متولد 1943 است که شاید در نگاه اول یک ساعت ساده باشد، اما این ظاهر معمولی از طلای رز 20 عیار ساخته شده است و قیمتی حدود 5.7 میلیون دلار دارد و رتبه نهم در گرانترین ساعت مچی دنیا قرار دارد و دومین ساعت دارای کرنوگراف بعد از 1518 است و صفحه نقره ای مات با اعداد طلایی دارد.

پتک فیلیپ 1527 گران ترین ساعت دنیا

رتبه هشتم گرانترین ساعت دنیا - پتک فیلیپ 1518

Patek Philippe 1518
پتک فیلیپ 1518 گران ترین ساعت دنیا

Patek Philippe ( پتک فیلیپ ) به تولید ساعت‌هایی در رنگ‌های زرد یا رزگلد معروف است، اما برای نسخه 1518، آن‌ها به دنبال ظاهری تازه بودند و آن را از فولاد ضد زنگ ساختند. با توجه به سال ساخت این ساعت خاص 11.1 میلیون دلاری که در سال 1941 است میتوان گفت جزء اولین ساعت های دارای کرنوگراف است.

رتبه هفتم گرانترین ساعت دنیا - رولکس دایتونا پائول نیومن

Paul Newman Rolex Daytona

پل نیومن، هنرپیشه معروف جهانی نام این ساعت از برند لوکس رولکس Rolex است. همسر نیومن این ساعت را بخاطر علایقش به او هدیه داد. این ساعت گران قیمت 17.6 میلیون دلاری دارای صفحه ای مشکی کرم است که رولکس این مدل را Professional یا Daytona ( دایتونا ) میخواند و تعداد زیادی از آن تولید نکرده است.

رولکس دایتونا پائول نیومن گران ترین ساعت دنیا

رتبه ششم جاکوب میلیاردر

The Billionaire Watch Jacob & co

جاکوب میلیاردر گران ترین ساعت دنیا

بدنه این ساعت لوکس از 260 قیراط الماس تشکیل شده که تنها سنگ های درخشان این ساعت نیستند، The Billionaire ( میلیاردر ) دارای 19 جواهر و حدود 167 جزء دیگر و یک صورت اسکلتی است که نام میلیاردر را برای این محصول 18 میلیون دلاری برآورده میکند.

رتبه پنجم شوپارد ساعت 201 قیراطی

The 201 Carat Watch By Chopard

این ساعت لاکچری 25 مییون دلاری خاص از برند Chopard ( شوپارد ) مزین شده به 874 قطعه الماس و در مجموع 201 قیراط الماس است. صفحه این ساعت با الماس های درخشان تزئین شده و یک الماس آبی به وزن 12 قیراط و یک الماس صورتی به وزن 15 قیراط و یک الماس سفید 11 قیراطی از جمله این موارد می باشد و در بدنه این ساعت را 163 قیراط الماس های زرد و سفید تشکیل میدهد.

چوپارد ساعت 201 قیراطی گران ترین ساعت دنیا

رتبه چهارم جگر لوکولتر سرآستین جواهرات

Jaeger LeCoultre Joaillerie Manchette
جگر لوکولتر سرآستین جواهرات گران ترین ساعت دنیا

یکی از گران ترین ساعت مچی موجود در جهان از برند جگر لوکولتر است که صفحه یاقوت کبود آن به همراه 11 سنگ جواهر اونیکس و 576 قطعه الماس با بدنه طلای سفید این اثر هنری دست ساز و کمیاب را تشکیل می دهد، قیمت این محصول حدودا 26 میلیون دلار می باشد.

یکی از گران ترین ساعت مچی موجود در جهان از برند جگر لوکولتر است که صفحه یاقوت کبود آن به همراه 11 سنگ جواهر اونیکس و 576 قطعه الماس با بدنه طلای سفید این اثر هنری دست ساز و کمیاب را تشکیل می دهد، قیمت این محصول حدودا 26 میلیون دلار می باشد.

علاوه بر این محصول یکی دیگر از مواردی که می توان در این لیست قرار داد ساعت امگا سواچ می باشد که حتی نظر سخت پسندان را نیز به سمت خودش جلب کرده است. این محصول لوکس و جذاب در گالری جواهریان موجود می باشد که می توانید با ثبت سفارش این ساعت لوکس و با کیفیت را در اسرع وقت دریافت نمائید.

سومین رتبه - پتک فیلیپ زنگ استاد بزرگ

Patek Philippe The Grandmaster Chime

ساعت لوکس The Grandmaster Chime با رفرانس 6300A-010 با قیمت 21 میلیون دلار در رتبه سوم لیست ما قرار دارد که از استیل ضد زنگ ساخته شده است. کتیبه The Only One در آلارم ساعت 12 بصورت ماهی سالامون رنگین کمانی نمایان میشود.

پتک فیلیپ زنگ استاد بزرگ گران ترین ساعت دنیا

دومین ساعت - گراف دیاموندز شیفتگی

The Fascination By Graff Diamonds

محصول Fascination ( شیفتگی ) با داشتن یک الماس 38.13 قیراطی گلابی شکل که در وسط محصول قرار دارد و قابلیت جداشوندگی و استفاده به عنوان انگشتر را داراست یکی ازگران ترین ساعت های جهان است، این ساعت دارای 152.96 قیراط الماس سفید است.

رتبه اول گران ترین ساعت دنیا - گراف دیاموندز توهم

Hallucination By Graff Diamonds

ساعت لوکس از کمپانی Graff ( گراف ) که توهم نام دارد در رتبه نخست در لیست لوکس ترین و گران قیمت ترین ساعت مچی سال 2023 قرار دارد، این محصول منحصر به فرد از پلاتین ساخته شده و از 110 قیراط الماس رنگین کمانی با اشکال و برش های مختلف پوشیده شده است و قیمتی حدودا 55 میلیون دلار دارد.

گراف دیاموندز توهم گران ترین ساعت دنیا
اشتراک گذاری با دیگران:
فهرست مقاله
راهنمای تنظیم سری CAL.U680

راهنمای تنظیم سری CAL.U680

اردیبهشت 24, 1403

این ساعت با نیروی خورشیدی کار می کند. صفحه را مقابل نور بگیرید و زمانی که به میزان کافی شارژ شد از آن استفاده نمایید.برای دیدن جزئیات زمان شارژ، مشخصات فنی و عملکردها به دستورالعمل

مطالعه بیشتر
راهنمای تنظیم سری CAL.E820

راهنمای تنظیم سری CAL.E820

اردیبهشت 17, 1403

سری های سیتیزن خانواده های مختلفی دارند که هر کدام به طور کاملاً جدا تنظیمات خاص خودشان را دارند، در تنظیمات ساعت سیتیزن همه ی مدل های مختلف از سری های متفاوت را مورد بررسی

مطالعه بیشتر
دلیل بخار گرفتن شیشه ساعت مچی چیست؟

دلیل بخار گرفتن شیشه ساعت مچی چیست؟

اردیبهشت 8, 1403

شاید در وهله اول بخار گرفتن شیشه ساعت مچی یک موضوع بسیار پیش پا افتاده و ساده به نظر برسد ولی باید گفت امکان به وجود آمدن چندین مشکل در این بین وجود دارد. ممکن

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *