لوگوی نوشتاری گالری جواهریان
به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ساعت و نماینده بیش از هشتاد برند معتبر خوش آمدید.

Acquaintance with affordable and cheap watch brands

اگر بخواهیم یکی از بهترین اکسسوری های واجب برای هر شخصی را عنوان کنیم ساعت مچی است که تکمیل کننده استایل هر شخصی است، قطعاً یکبار پیش آمده که ساعت مدنظر شما قیمت بالایی داشته و شما را از خرید منصرف کرده. هدف از مقاله (آشنایی با برند های ساعت مقرون به صرفه و ارزان) این است که کمپانی هایی که ساع های قیمت مناسب را تولید و عرضه کرده اند معرفی کنیم تا بتوانید با بودجه به نسبت کم محصول مناسب را خریداری کنید.

برند اقتصادی اورینت

برند ساعت اورینت

اورینت یکی از ساعت های ژاپنی برتر و خوش ساخت است که با سیکو، کاسیو و سیتیزن رقابت می‌کند. این برند از ابتدای شروع فعالیتش در سال ۱۹۵۰ معروف به ارائه‌ی ساعت‌های با کیفیت بالا و قیمت مناسب بوده و تا به امروز ساعت های با کیفیتی را تولید کرده. اورینت همواره در تولید ساعت مچی مکانیکی پیشرو بوده است و جزو اولین ها در این زمینه می باشد شرکت اورینت در سال ۱۹۰۱ توسط یوشیدا در ژاپن تأسیس شد. در سال ۱۹۱۲، اورینت فعالیت های تجاری خود را گسترش داد و شروع به تولید قاب‌های طلا برای ساعت‌ مچی کرد. عمده دلایلی که اورینت را محبوب و معروف کرده موتور ساعت های آن است که اکثراً اتوماتیک بوده و متریال بسیار بالایی هم دارند. برای خرید ساعت مچی اورینت می توانید مستقیم از وب سایت گالری جواهریان اقدام به ثبت سفارش کنید.

ساعت مقرون به صرفه، برند پولو

اگر به دنبال ساعتی از قلب آمریکا هستید که ویژگی هایی مانند کیفیت بالا، قیمت مقرون به صرفه و طراحی متنوع نیز داشته باشد ما به شما برند پولو POLO را پیشنهاد می کنیم. اگر به دنبال ساعتی برای استفاده روزمره هستیدکه هم ظاهر مناسب و هم کیفیت بالایی داشته باشد برند پولو می تواند برای شما انتخاب خوبی باشد.

در گالری جواهریان شما می توانید سری مدل های پولو سانتا باربارا، پولو اکسچنج و پولو بورلی هیلز را با بهترین قیمت خریداری کنید. این ساعت با توجه به مدلی که انتخاب می کنید ضدآبی مشخصی دارند و حتی موتور های اتوماتیک و کوارتز نیز در برخی از این محصولات کار شده.

ساعت اقتصادی برند پولو
پولو سانتا باربارا
پولو بورلی هیلز
پولو اکسچنج
sergiotachini logo

یکی از برند های ساعت مقرون به صرفه، سرجیو تاچینی

اگر بخواهیم یک برند ساعت مردانه با قیمت بسیار مناسب را نام ببریم که هم با کیفیت و هم طراحی مدرن را داشته باشد برند ساعت سرجیو تاچینی را عنوان می کنیم. در صورتی که شما جزء افرادی هستید که زیبایی را در سادگی می‌بینید و به سبک‌های مینیمال علاقه‌مندید، ساعت های سرجیو تاچینی مناسب شما هستند. این ساعت ها از طراحی ساده و کلاسیکی برخوردار هستند و از طرفی با ویژگی های خاص در طراحیشان هیچگاه از مد نمی افتند. کالکشن ساعت های تولید شده توسط این برند برای نوجوانان بسیار مناسب و کاربردی می باشد و یکی از گزینه های مناسب برای کسانی است که سبک های به اصطلاح امروزی و به روز را می پسندند.

امکاناتی مانند تاریخ شمار، روز شمار، عقربه‌های شب نما و دو زمانه نمودن از جمله قابلیت‌های ساعت های سرجیو تاچینی هستند. در کل، اگر شما طرفدار سبک کلاسیک هستید و به دنبال خرید یک ساعت برای مواقع کاری و رسمی هستید، سرجیو تاچینی را انتخاب کنید. بسیاری از ساعت‌های آنالوگ این برند از موتور کوارتز استفاده می‌کنند.

برند ساعت مقرون به صرفه اسلازنجر

کمپانی اسلازنجر slazenger

اسلازنجر با یک تاریخچه ورزشی طولانی که حدود ۱۵۰ سال قبل هم تاسیس شده، شناخته می شود و قطعاً نام این برند را برای یکبار هم که شده شنیده اید. این برند از سال ۱۸۸۱ در انگلستان توسط رالف و آلبرت اسلازنجر تأسیس شد. در ابتدا، محصولات ورزشی مانند توپ تنیس تولید می کرد که به تدریج طی سال ها، کیف، عینک و ساعت مچی نیز به تولیداتش اضافه کرد. اسلازنجر یکی از قدیمی ترین برندهای ساعت است و در بازار به برندی اقتصادی و قیمت مناسب معروف است. شاید فکر کنید که تنها سبک اسپرت از این برند تولید شده اما باید بگوئیم که سبک های کلاسیک این کمپانی بسیار پر فروش بوده. شما نیز می توانید محصولات این برند و سایر برند ها را با گارانتی معتبر از فروشگاه اینترنتی گالری جواهریان خریداری کنید.

برند معروف لی کوپر

این برند در سال ۱۹۰۸ در لندن شروع به کار کرد و همچنین در زمینه ی پوشاک نیز تا به امروز موفق بوده. با بیش از ۵۰۰ شعبه در سراسر جهان، لی کوپر به یک برند بزرگ و موفق مشهور است. در صورتی که به دنبال یک ساعت انگلیسی هستید که موتور با کیفیت ژاپنی در آن بکار رفته باشد می توانید به سراغ برند ساعت لی کوپر بروید.

تلفیق طراحی و رنگ های بکار رفته در ساعت های تولید شده توسط این کمپانی دست شما را هنگام خرید باز می گذارد. رنج قیمتی این ساعت ها چندان زیاد نیست که می توانید هر یک از مدل ها را از نماینده رسمی فروش این برند یعنی گالری جواهریان خریداری کنید.

برند ساعت اقتصادی لی کوپر

برند ساعت GUESS

در کل برند گس در سال 1983 بود که معرفی شد که یکی از کمپانی های معروف در زمینه مد و فشن بود که دستاورد های زیادی هم بدست آورد. توجه مداوم به طراحی های به روز و پیشرفته برند گس را موفق کرد و امروزه این مورد را در ساعت مچی های این برند می توان دید.

گالری جواهریان نماینده رسمی برند گس

ساعت های گس با استفاده از مواد با کیفیت و قطعات پیچیده ساخته می شوند و علاوه بر دقت در نمایش زمان، طراحی ظاهری زیبا و جذاب دارند. این ساعت ها با مجموعه ای از سبک ها و رنگ ها موجود در بازار، متناسب با سلیقه هر فرد می باشند. همچنین، برند گس همواره در فناوری پیشرو عمل کرده است. این برند سعی کرده تا ساعت های خودش را به موتور های ژاپنی مجهز نماید و از طرفی با بکارگیری کورنوگراف، امکانات مناسبی را در اختیار کاربران قرار دهد.

ساعت های رنگی آیس واچ

قطعاً برای یکبار هم که شده نام برند آیس واچ را شنیده اید. در ویترین اکثر فروشگاه ها ساعت های رنگی این برند بسیار کار شده و باید گفت موتور ژاپنی در سری ساعت های اورجینال ای برند بسیار با کیفیت می باشد. آیس تنها ساعت های رنگی و دخترانه ندارد، سبک کلاسیک محصولات این برند یکی از محبوب ترین ها در لاین ساعت های اقتصادی می باشد. در صورتی که شما نیز به ساعت های این برند علاقه مند هستید می توانید از نماینده رسمی برند ساعت آیس واچ (گالری جواهریان) اقدام به ثبت سفارش نمائید.