لوگوی نوشتاری گالری جواهریان
به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ساعت و نماینده بیش از هشتاد برند معتبر خوش آمدید.

آشنایی با ساعت اسکلتون و قلب باز

ساعت مچی اسکلتون
ساعت اسکلتون یکی از طراحی های ساعت سازان برای جذب مردم به تولیدات خود میباشد. این طراحان ویژگی ها و قابلیت های خاص و جدید به ساعت مچی ها اضافه میکنند. این که بتوان نحوه کارکرد موتور ساعت مچی را مشاهده کرد بسیار هیجان انگیز وجذاب است که می تواند هر کسی که به ساعت علاقه مند است را مشتاق کند.
ساعت مچی اسکلتون
ساعت اسکلتون سواچ
اغلب ساعت مچی های اسکلتون یا قلب باز موتور مکانیکی دارند زیرا قطعات زیاد و پیچیدگی عملکرد ساعت های مکانیکی جذابیت بیشتری دارد. البته تعداد اندکی از ساعت های کوارتز(برند سواچ سوئیس) نیز دارای صفحه اسکلتون هستند. روی موتور این ساعت ها با یک لایه شیشه شفاف پوشیده شده است.

ساعت اسکلتون (Skeleton)

در واقع ساعت اسکلتون اوپن هارت به ساعت هایی گفته می شود که صفحه آن کاملا باز است و می توان اجزای موتور و طرز کار ساعت را از روی صفحه مشاهده کرد. قطعا برای هر کسی دیدن حرکات چرخ دنده های موتور ساعت و نحوه کارکرد آن بسیار جالب است.

ساعت مچی اسکلتون
ساعت اسکلتون رولکس
ساعت اسکلتون

نیمه اسکلتون یا قلب باز (Open Haert)

به ساعتی هایی که قسمتی از صفحه آن ها باز است و میتوان موتور ساعت را از یک پنجره کوچک مشاهده کرد. دریچه ای که از آن می توان قسمتی از موتور ساعت را مشاهده کرد می تواند شکل گرد ، بیضی یا قلب و... داشته باشد.
ساعت مچی قلب باز
ساعت مچی قلب باز
ساعت قلب باز
ساعت اپن هارت
ساعت قلب باز

درب پشت شیشه ای

ساعت هایی که به جای قاب پشتی استیل از یک درب شیشه ای استفاده شده که می توان اجزای موتور را از پشت ساعت مشاهده کرد.
ساعت درب پشت شیشه ای

مزایا و معایب ساعت اسکلتون

مزایا آن اینکه اولا نگاه کردن به این ساعت ها بسیار باحال و هیجان انگیز است و دوما این ساعت ها به دلیل صفحه منحصر به فرد خود ظاهری شیک و لوکس دارند. از معایب ساعت اسکلتون این است که طراحی ظریف آن به گونه ای است که نیاز به مراقبت بیشتری در برابر ضربه و... دارد. برای استفاده روزانه مناسب نمی باشد و بهتر است در مجالس رسمی و مواقع خاص استفاده شود و برای استفاده روزمره از ساعت های ساده استفاده شود.
ساعت مچی اسکلتون
سخن پایانی
اگر توانایی مالی خرید ساعت مچی اسکلتون را دارید حتما از تجربه داشتن آن به سادگی نگذرید زیرا می تواند جذاب ترین ساعت در طول زندگی شما باشد. برای خرید ساعت های اسکلتون مکانیکی اورجینال و مارک دار با گارانتی شرکتی به وبسایت گالری جواهریان مراجعه نمایید.
اشتراک گذاری با دیگران:
فهرست مقاله
راهنمای تنظیم سری CAL.E784

راهنمای تنظیم سری CAL.E784

فروردین 18, 1403

اين ساعت با نيروي خورشيدي كار مي كند. صفحه را مقابل نور بگيريد و زماني كه به ميزان كافي شارژ شد از آن استفاده نماييد. براي ديدن جزئيات زمان شارژ، مشخصات فني و عملكردها به

مطالعه بیشتر
ساعت gmt چیست؟

ساعت gmt چیست؟

فروردین 5, 1403

حتی اگر به حوزه ساعت مچی نیز علاقه نداشته باشید برای یکبار هم که شده نام ساعت gmt یا همان ساعت گرینویچ را شنیده اید، در این مقاله با ما همراه باشید تا بررسی کنیم

مطالعه بیشتر
راهنمای تنظیم سری CAL.E660 سیتیزن

راهنمای تنظیم سری CAL.E660 سیتیزن

اسفند 27, 1402

سیتیزن این برند محبوب و دوستداشتنی سری های مختلفی دارد که هر کدام در یک دسته بندی خاص با یک کد مشخص می شوند. هدف این مقاله (راهنمای تنظیم سری CAL.E660 سیتیزن) معرفی کامل و

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *