لوگوی نوشتاری گالری جواهریان
به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ساعت و نماینده بیش از هشتاد برند معتبر خوش آمدید.

انتخاب فریم عینک آفتابی مناسب با فرم صورت

آیا به دنبال یک عینک آفتابی مناسب برای فرم صورت خود هستید ؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده است که برای خرید یک عینک آفتابی به چه نکاتی توجه کنید .  فرقی نمی کند که صورت گرد ، بیضی یا مربع شکل دارید ، مطمئن باشید که حتما یک عینک شیک برای فرم صورت شما ساخته شده است که مناسب با چشم ، پیشانی و گونه شما باشد تا روی پوشش و جذابیت ظاهری شما تاثیر چشمگیری داشته باشد . تشخیص فرم چهره نه ‌تنها به انتخاب عینک مناسب کمک می‌کند ، بلکه برای انتخاب نوع آرایش ، استایل مو و حتی زیورآلات هم عالی و کاربردی است .

فروش عینک آفتابی اورجینال

این روز ها با داشتن تنوع بالا انتخاب عینک های زنانه و مردانه ، دانستن اینکه چه چیزی برای صورت شما مناسب تر است و از چه جنسی ساخته شده است ، می تواند به برجسته سازی خطوط منحصر به فرد صورت شما کمک کند . این مقاله یک راهنما برای خرید عینک آفتابی با توجه به فرم چهره افراد، در وب سایت گالری جواهریان ، بزرگترین نمایندگی اکسسوری برند در ایران  است .

عینک آفتابی مناسب برای شکل صورت من چگونه است؟

برای انتخاب صحیح ، ابتدا باید ویژگی های صورت خود را مشخص کنید. 5 دسته اصلی فرم صورت وجود دارد :

  • مربع
  • گرد
  • قلب
  • مثلثی
  • بیضی
انواع فرم صورت

در این مقاله ما به شما کمک می کنیم که فرم صورت  خود را تشخیص دهید و مناسب ترین عینک را برای خود انتخاب کنید . این راهنما میتواند به شما در خرید آنلاین عینک آفتابی که فقط دسترسی به عکس آن دارید ، راهنمای خوبی باشد . اما توجه داشته باشید که این مطالب تنها یک راهنما هستند و شما میتوانید هر مدل قابی را که میپسندید ، استفاده کنید چون ایجاد یک سبک میتواند نشان دهنده شخصیت شما باشد و این امری جالب است .

شناخت فرم صورت و انواع عینک آفتابی اورجینال

در ابتدا باید این نکته را متذکر بشویم که تمامی چهره ها ترکیبی از چند شکل مختلف است : چانه های گرد و پیشانی بلند ، صورت های زاویه دار و فک های باریک و غیره . در آغاز باید تشخیص دهید که صورت شما جزو کدام از اشکال صورت قرار می گیرد . همه اینها فقط روش هایی  هستند که به شما کمک می کنند تا چگونه  ویژگی های چهره خود را تشخیص دهید . هنگامی که فرم صورت خود را تشخیص دادید ، می توانید به این نتیجه برسید که کدام فریم باعث ایجاد تعادل طبیعی ، در چهره شما می شود .

در قدم اول برای تشخیص فرم صورت خود به صورت تمام رخ مقابل آیینه قرار بگیرید و موهای خود را بالای سرتان نگهدارید و خطوطی دور صورت خود در نظر بگیرید ، که این خطوط مشخص کننده فرم صورت شماست . همچنین میتوانید به خط فک خود در آیینه نگاه کنید که آیا خط فک شما منحنی یا زاویه دار است ؟ بخش های پیشانی و عرض گونه ، فک و طول صورت عوامل اصلی برای تشخیص شکل چهره است . برای ساده تر شدن کار ، تشخیص دهید که  خط فک شما بیشتر “گرد” یا “مربع” است و همچنین برای تشخیص فرم صورت، اول پهن‌ترین قسمت صورتتون رو پیدا کنید ؛ اگر عرض گونه شما از بقیه قسمت های صورت پهن تر است ، احتمالا شکل صورت گرد دارید و اگر پهن‌ترین بخش، پیشانی شماست ، صورت شما به شکل بیضی نزدیک تر است و اصولا چهره کشیده تری دارند.

عینک آفتابی مناسب با انواع فرم سورت های

عینک آفتابی لاکچری برای صورت های مربع

چهره های مربعی اغلب دارای ویژگی های برجسته و زاویه دار هستند و یک خط مستقیم را از پیشانی تا فک قطع میکنند . اصلی ترین عامل برای تشخیص فرم صورت مربعی ، شکل فک است چون عرض پیشانی ، گونه‌ها و فک تقریبا برابر هستند ، اما در عین حال شکل  فک ، کاملا زاویه دار تر است .

فرم صورت های مربع ظاهرا شبیه به صورت‌های گرد هستند ؛ اما در فرم صورت مربع ، فک پهن‌تر و برجسته‌تر دیده میشود و نسبت به صورت گرد زاویه دار تر است و انحنای کمتری دارد . فریم های گرد و نازک که کمی از کنار عریض تر هستند ، ظاهری هماهنگ و طبیعی در چهره های مربع شکل خواهند داشت .

برای چهره های مربع شکل بهتر است که عینک های گرد و فریم های بیضی شکل انتخاب کنید . شما فریم هایی متناسب با طول و عرض صورت خود میخواهید . فریم های گرد و بیضی شکل ، زاویه های تیز را در صورت مربع شکل منعطف تر کرده و تعادل را ایجاد می کند همچنین میتوان برای صورت های الماسی شکل استفاده کرد .

عینک آفتابی مناسب برای صورتهای مربعی

عینک‌هایی با فریم خلبانی ، ویفرر(روزمره) ، کلاب‌  مستر، گرد ، بیضی ، گربه‌ای و پروانه‌ای شکل برای چهره‌هایی با فرم مربعی، میتوانند گزینه مناسبی باشند .

عینک آفتابی اسپرت برای فرم صورت گرد

در فرم صورتهای گرد ، عرض صورت برابر طول صورت است یعنی فاصله پیشانی تا چانه و فاصله گونه ها برابر است . این افراد پیشانی کوتاه دارند و خط فک انها بدون زوایه منحنی دار است همچنین گونه ها هم برجسته نیستند.  برای کشیده تر یا باریک تر نشان دادن فرم چهره تان و درشت نشان دادن چشمهایتان ، از عینک های زاویه دار و باریک استفاده کنید . در صورت گرد ، گونه ها معمولاً پر هستند و چانه با زاویه بسیار کمی گرد می شود . برخلاف سایر اشکال ، صورت گرد اغلب بسیار متمایز است زیرا همه چیز مربوط به منحنی ها است .  عینک‌های خلبانی ، عینک پروانه‌ای ،  عینک مربع و عینک مستطیل شکل برای این فرم صورت‌ها مناسب است .

عینک مناسب برای صورتهای گرد

در هنگام انتخاب فریم عینک آفتابی باید به موارد زیر دقت کنید :

  1. عینک آفتابی زیبا با فریم های مستطیلی : ساختار صورت را از بین می برد و می تواند چهره شما را بلندتر و باریک تر نشان دهد .
  2. فریم های زاویه ای و هندسی : برای ایجاد تعادل صورت و باعث به وجود آمدن خطوط واضح به صورت و منعطف کردن صورتتان میشود .
  3. فریم های وارونه مانند چشم گربه ای یا قاب  D : اگر گونه ی برجسته دارید ، سعی کنید به آنها هم توجه کنید در حالی که روی چشمهایتان هم تمرکز میکنید .

عینک آفتابی جذاب برای فرم صورت قلب

صورتهای قلبی شکل دارای پیشانی پهن ، عریض و بلند هستند . همچنین گونه ها به سمت چانه کشیده شده و زاویه دار هستند و معمولا چانه های تیزی دارند . این شکل صورت میتواند بلند یا گرد باشد . صورتهای قلبی تنها تفاوتی که با صورت های گرد دارند این است که پیشانی افراد در صورتهای قلبی ، بلند تر است و  در این صورتها گونه ها و پیشانی پهن ترین نقاط صورت هستند . برای این صورت ها فریم هایی مناسب است که قسمت پایین آنها نسبت به بالا عریض تر یا بدون فریم باشند ودر قسمت بالا خط صاف و مستقیمی نداشته باشد و همچنین رنگ آنها روشن باشد . فریم‌ های عینک خلبانی ، عینک چندضلعی ، عینک گرد ، عینک مربع ، و حتی تا حدودی عینک مستطیل شکل هم عالی خواهند بود .

عینک مناسب برای صورتهای قلبی

عینک آفتابی  مجلسی برای فرم صورت مثلثی

فرم صورت مثلثی دو مدل است ، مثلث راس به پایین و مثلث راس به بالا . اگر مثلث رو به پایین باشد میتوان آن را در دسته صورتهای قلبی در نظر گرفت . اما در مثلث راس به بالا ، عرض پیشانی باریک است  و فاصله‌ی بین گونه تا گونه با چانه نسبتا زیاد است.  در نتیجه برای اینکه قسمت بالایی صورت جلوه بیشتری داشته باشد ، با فریم های مثل چشم گربه ای که قسمت بالای عینک کشیدگی زیبایی دارد . خلبانی وقاب های D شکل استفاده کرد .

عینک مناسب برای صورتهای مثلثی

عینک آفتابی شیک برای فرم صورت بیضی

این نوع فرم صورت جزو معمول‌ترین شکل‌های صورت است . افرادی که صورت بیضی دارند با بیشتر فریم هامتناسب هستند و جزو ایده آل ترین شکل صورت است . یعنی هر نوع فریم با هر سبکی میتوانند استفاده کنند اما نباید این نکته را فراموش کنیم که یک قاب باید بر نقاط قوت تأکید کرده و نقاط ضعف صورت شما کمرنگ تر کند تا چهره شما کاملاً متعادل به نظر برسد . فاصله‌ی پیشانی تا چانه‌ی در صورت بیضی شکل بیشتر از حد فاصل‌ گونه ها است و عرض پیشانی تا حدودی بیشتر از عرض چانه است. در صورت بیضی شکل ، باید تعادل طبیعی صورت را چند برابر کرده و به انحناهای صورت ، زاویه اضافه می کرد.

عینک مناسب برای صورتهای مثلثی

به دنبال فریمی باشید که عرض آن به اندازه وسیع ترین قسمت صورت شما ، یعنی ناحیه اطراف چشم  باشد ،  از این نظر ، مناسب ترین قاب عینک برای صورت های بیضی شکل عبارتند از : عینک‌های کلاب‌ مستر، روزمره ، خلبانی ، چندضلعی ،  پروانه‌ای ، مستطیل و مربع شکل برای صورت‌های بیضی عالی به نظر می‌رسند.

آیا آمادگی پیدا کردن یک عینک آفتابی شیک و  مناسب را پیدا کردید؟

ما پس از خواندن این مقاله میتوانیم راحت تر از قبل فرم صورت خود را تشخیص دهیم که نه تنها در خرید عینک مناسب ، بلکه کمک میکند تا برای مدل موی مناسب و آرایش صورت بهترین مدل را انتخاب کنید . با شناختن فرم صورت خود میتوانیم در انتخاب عینک در خرید آنلاین هم بدون هیچ نگرانی ، عینک آفتابی مناسب خود را انتخاب کنید.اکنون میتوانید عینک جذاب ، هماهنگ با فرم صورت خود را بیابید که تعادل طبیعی را برای چهره شما به وجود می آورد .

عینک آفتابی مارک دار

خرید آنلاین  عینک آفتابی و عینک طبی مناسب با انواع فرم صورت

یک فروشگاه و امتحان تنوع بالایی از عینک‌های موجود می‌تواند کار جذابی باشد. اما آیا تمامی عینک‌ها برای چهره‌ی شما مناسب و ایده آل هستند !؟ با تشخیص فرم چهره‌، اولین گام را در انتخاب یک عینک مناسب برداشته‌اید و می‌توانید حتی بدون امتحان کردن ،  بهترین عینک را برای صورت خود انتخاب کنید. بنابراین خرید اینترنتی عینک هم دیگر کار سختی نیست . حال شما میتوانید با کمک این راهنما عینک برند و در عین حال اورجینال مورد نظر خود را از وب سایت گالری جواهریان که بزرگترین نمایندگی اکسسوری های مارک دار و اصل، سفارش دهید و به صورت رایگان درب منزل دریافت کنید .

عینک آفتابی بهاره

 

اشتراک گذاری با دیگران:
فهرست مقاله
راهنمای تنظیم سری CAL.E784

راهنمای تنظیم سری CAL.E784

فروردین 18, 1403

اين ساعت با نيروي خورشيدي كار مي كند. صفحه را مقابل نور بگيريد و زماني كه به ميزان كافي شارژ شد از آن استفاده نماييد. براي ديدن جزئيات زمان شارژ، مشخصات فني و عملكردها به

مطالعه بیشتر
ساعت gmt چیست؟

ساعت gmt چیست؟

فروردین 5, 1403

حتی اگر به حوزه ساعت مچی نیز علاقه نداشته باشید برای یکبار هم که شده نام ساعت gmt یا همان ساعت گرینویچ را شنیده اید، در این مقاله با ما همراه باشید تا بررسی کنیم

مطالعه بیشتر
راهنمای تنظیم سری CAL.E660 سیتیزن

راهنمای تنظیم سری CAL.E660 سیتیزن

اسفند 27, 1402

سیتیزن این برند محبوب و دوستداشتنی سری های مختلفی دارد که هر کدام در یک دسته بندی خاص با یک کد مشخص می شوند. هدف این مقاله (راهنمای تنظیم سری CAL.E660 سیتیزن) معرفی کامل و

مطالعه بیشتر

7 دیدگاه در “انتخاب فریم عینک آفتابی مناسب با فرم صورت

  1. I must thank you for the efforts youve put in penning this site. I am hoping to check out the same high-grade blog posts by you in the future as well. In fact, your creative writing abilities has motivated me to get my very own blog now 😉

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *