لوگوی نوشتاری گالری جواهریان
به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ساعت و نماینده بیش از هشتاد برند معتبر خوش آمدید.

بهترین ساعت های مچی مردانه سال 2021

بهترین ساعت های مچی مردانه سال 2021

یکی از وسایل خاصی که در کمد یا لوازم شخصی هر مردی پیدا میشود، ساعت مچی است. از آنجایی که ساعت مچی یکی از معدود جواهراتی است که اکثر مردان با پوشیدن آن احساس راحتی دارند، لذا اکثرا با بستن ساعت دور دستانشان، پوشش خود را بدین شکل شکیل تر می نمایند. لذا در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین ساعت های مچی مردانه سال 2021 آشنا نماییم.

ساعت مچی دارای تنوع و دسته بندی های مختلفی میباشد و براساس سن، جنسیت و همچنین کلاسیک یا اسپرت بودن و نیز نوع استفاده روزمره یا استفاده در ورزش یا تمرینات ورزشی کاربردهای متعددی دارد. ازین رو پیشنهاد میگردد تا باتوجه به مناسبت های خاص و یا نوع استفاده های دیگر ساعت های متعددی را خریداری کنید تا در هر شرایط، ساعت خاص خود را به دست بیندازید.

ساعت مچی مردانه

ساعت مچی تاکتیکال

قبل از پیدایش ساعت هوشمند ، ساعت های تاکتیکال اختراع شدند. ابزارهای استفاده شده در این ساعت های مچی با دقت نظامی در نظر گرفته شده اند و ابزارهای اساسی برای بقای مدرن هستند. چه برای یک پیاده روی یک روزه یا پیمودن مسافت های طولانی.

یک ساعت تاکتیکال خوب باید مانند یک چاقوی ارتش سوئیس باشد که چندین برنامه کاربردی را ارائه می دهد. ظاهر (معمولی) حجیم و ناهموار آن بهتر است با جلیقه هایی مانند ژاکت های پشمی ضخیم ، پیراهن های مشکی و جین تیره ترکیب شود. الگوهای استتار اختیاری است.

ساعت تاکتیکال یکی از بهترین ساعت های مچی مردانه سال 2021 محسوب میگردد.

ساعت مچی تاکتیکال

1- بهترین ساعت های مچی مردانه: ساعت مچی همیلتون

همیلتون در لنکستر پنسیلوانیا تاسیس شد و شروع به تولید ساعت جیبی کرد.  از همان  ابتدا تمرکز بر  روی کیفیت و دقت داشت و این اصول باعث شد که همیلتون به عنوان برند مشهور بین المللی ساعت مچی امروزی شناخته شود.

برند همیلتون یکی دیگر از بهترین ساعت های مچی مردانه سال 2021 به حساب می آید که طرفداران زیادی را جذب خود نموده است. 

گالری جواهریان ساعت مچی همیلتون

2- ساعت مچی گوچی

داستان گوچی در سال 1906 در فلورانس ایتالیا آغاز شد. هنگامی که گوچیو گوچی موسس این برند، کمپانی گوچی را افتتاح نمود.

گوچی یکی از برندهای ایتالیایی لوکس و لاکچری در جهان میباشد که علاوه بر ساعت مچی، کیف دستی، اجناس چرمی کوچک، کفش، لوازم سفر، جواهرات ناب، عینک، عطر و لوازم آرایشی نیز تولید می‌کند. گوچی هم در جمع بهترین ساعت های مچی مردانه سال 2021 ، حضور پر رنگی داشته است.

ساعت-مچی-گوچی-گالری-جواهریان

3- ساعت مچی فسیل

فسیل عنوان دار یکی از کمپانی های بزرگ در زمینه ساعت سازی است که ساعت مچی های مردانه خوش ساخت، خوش قیمت و خوش استایلی را به بازار عرضه نموده است.

فروش بسیار بالای سالهای گذشته فسیل، حاکی از موفقیت چندین ساله این کمپانی محسوب میگردد.

شرکت  فسیل در سال 1984 توسط برادران کارتسوتیس تاسیس گردید. تمرکز این کمپانی بر زیبایی و با ارزش بودن ساعت های تولیدی میباشد.

اگر قصد خرید ساعت از میان بهترین ساعت های مچی مردانه سال 2021 را دارید، فسیل را به شما پیشنهاد میکنیم…

4- ساعت مچی کاسیو جی شاک

جی شاک یکی از مدل های برند تجاری شرکت کاسیو میباشد و به خاطر مقاومتی که دارد، شهرتی جهانی بابت مقاومت در برابر ضربه دارد.
این نوع مدل ساعت ها در اصل برای استفاده در تمرینات ورزشی، عملیات نظامی و یا فعالیت های پرحادثه طراحی گردیده است.

کاسیو جی شاک از دیگر غول های بهترین ساعت های مچی مردانه سال 2021 میباشد که در سرتاسر جهان خیلی پرطرفدار است.

خرید ساعت مچی مردانه جی شاک کاسیو

5- بهترین ساعت مچی های مردانه: ساعت مچی رادو

شهرت برند ساعت مچی رادو به دلیل اصالت، ابتکار و خلاقیت در طراحی و استفاده از عالی ترین و با کیفیت ترین جنس و متریال برای خلق زیباترین و بادوام ترین ساعت های جهان می باشد. در این حوزه انقلابی را در دنیا به پا کرد. از زمان آغاز فعالیت خود و تاسیس دفتر مرکزی در شهر Lengnau سوئیس.

یکی از پیشنهادات ویژه گالری جواهریان بابت خرید بهترین ساعت های مچی مردانه سال 2021، برند رادو میباشد. لذا حتما پیشنهاد میکنیم که از محصولات آن دیدن نمایید.

ساعت مچی مردانه رادو

6- ساعت مچی تیسوت

از اوایل قرن بیستم، تیسوت ساعت های مچی را دقیقا قبل از سال های بین جنگ و اوج شکوفایی این نوع جدید ساعت ها را ایجاد کرد.

تیسوت به عنوان هفتمین برند ساعت سازی در جهان به حساب می آید و یکی از پرفروش ترین ساعت های جهان نیز تلقی میگردد. همچنین این برند در بیش از 140 کشور دنیا نماینده فعال دارد.

تیسوت هم یکی از بهترین ساعت های مچی مردانه سال 2021 است که با مراجعه به لینک زیر میتوانید از تنوع و گستردگی آن بیشتر مطلع گردید.

خرید بهترین ساعت مچی مردانه تیسوت

7- ساعت مچی ویکتورینوکس

ویکتورینوکس که از داخل کارگاه تراش در سال 1884 سرچشمه می گیرد، مخفف کیفیت، عملکرد، نوآوری و طراحی نمادین است و بیش از 130 سال است که این کار را انجام می دهد.

ساعت های مردانه ویکتورینوکس با بند رابر گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که استایل اسپرت دارند و می خواهند بصورت روزانه از ساعت مچی خود استفاده کنند. 

با مشاهده محصولات ساعت مچی ویکتورینوکس، خودتان قضاوت کنید که آیا این برند در بین بهترین ساعت های مچی مردانه سال 2021 جا دارد یا خیر؟!

خرید ساعت مچی مردانه برند ویکتورینوکس

8- ساعت مچی سواچ

Swatch یکی از محبوب ترین مارک های ساعت در جهان، می باشد که در Bienne سوئیس مستقر می باشد. کشوری که در جهان به دلیل ساعت هایش شناخته می شود.

بی شک همه شما بزرگواران با این برند آشنایی ای دارید و قطعا نام سواچ را بارها و بارها شنیده اید.

سواچ به دلیل محبوبیت بالایی که دارد، هدف خود را در ارتقای کیفیت قرارداده و ازین جهت هر روز رو به پیشرفت و بهتر شدن است.

بهترین ساعت های مچی مردانه سال 2021، سواچ را هم در جمع خود قرارداده تا حق انتخاب شما گسترده تر گردد.

خرید ساعت مچی مردانه برند سواچ
اشتراک گذاری با دیگران:
فهرست مقاله
راهنمای تنظیم سری CAL.E820

راهنمای تنظیم سری CAL.E820

اردیبهشت 17, 1403

سری های سیتیزن خانواده های مختلفی دارند که هر کدام به طور کاملاً جدا تنظیمات خاص خودشان را دارند، در تنظیمات ساعت سیتیزن همه ی مدل های مختلف از سری های متفاوت را مورد بررسی

مطالعه بیشتر
دلیل بخار گرفتن شیشه ساعت مچی چیست؟

دلیل بخار گرفتن شیشه ساعت مچی چیست؟

اردیبهشت 8, 1403

شاید در وهله اول بخار گرفتن شیشه ساعت مچی یک موضوع بسیار پیش پا افتاده و ساده به نظر برسد ولی باید گفت امکان به وجود آمدن چندین مشکل در این بین وجود دارد. ممکن

مطالعه بیشتر
راهنمای تنظیم سری CAL.E784

راهنمای تنظیم سری CAL.E784

فروردین 18, 1403

اين ساعت با نيروي خورشيدي كار مي كند. صفحه را مقابل نور بگيريد و زماني كه به ميزان كافي شارژ شد از آن استفاده نماييد. براي ديدن جزئيات زمان شارژ، مشخصات فني و عملكردها به

مطالعه بیشتر

10 دیدگاه در “بهترین ساعت های مچی مردانه سال 2021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *