لوگوی نوشتاری گالری جواهریان
به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ساعت و نماینده بیش از هشتاد برند معتبر خوش آمدید.

معیارهای خرید ساعت مناسب کت شلوار

ساعت مناسب با کت و شلوار

در این مقاله شما را با معیارهای خرید ساعت مناسب کت شلوار آشنا خواهیم کرد:

ساعت مناسب کت شلوار

یکی از مهمترین زیورآلات آقایان ساعت مچی آن هاست که ساعت را به گونه ای انتخاب کنید که با دیزاین لباس یا کت و شلوار شما هماهنگی داشته باشد. ساعتی را انتخاب کنید که با لباس شما هماهنگی داشته  باشد به عنوان مثال ساعتی که با لباس شب می پوشید بهتر است ظریف، کوچک و شیک باشد. بسیاری از افراد در مورد ست کردن ساعت با کت و شلوار مردانه ابهامات و سوالاتی دارند. در اینجا ما نکاتی را در مورد نحوه ست کردن ساعت با کت و شلوار به شما می گوییم.

5 اصل مهم در انتخاب ساعت مناسب با کت و شلوار

ساعت مناسب با کت و شلوار

1)  متناسب بودن لباس و ساعت شما با تیپ و دیزاین شما

درست است که مدل های مختلفی از ساعت های مچی مردانه در بازار وجود دارد اما شما نمی توانید همه آن ها را با لباس خود ست کنید. ساعتی را انتخاب کنید که با سبک لباس شما همخوانی داشته باشد.

 2) ساعت مچی چرمی را با لباس چرمی ست کنید.

ساعت های بند دار گزینه خوبی برای ست کردن لباس مردانه هستند. این ساعت ها را هم با لباس زنانه و هم با لباس مردانه می توان استفاده کرد. حتما لازم نیست که بند ساعت با رنگ کفش شما یکسان باشد. ساعت خود را به گونه ای انتخاب کنید که با تناژ رنگ لباس شما همخوانی داشته باشد.

نکات مهم در ست کردن ساعت مچی چرمی و لباس چرمی
  • ساعت چرمی با بند مشکی را کفش قهوه ای نپوشید.
  • از ساعت های بنددار rubber در موقعیت های اسپورت استفاده کنید.
  • اگر طرح ساعت شما آنالوگ است ، بند آن را از جنس چرم و یا جنس قاب آن انتخاب کنید.
  • بند چرمی کلاسیک بهترین گزینه برای شماست. از بندهای رنگی مانند نقره ای و طلایی زمانی استفاده کنید که با دیزاین لباس شما هماهنگی داشته باشد.
3) ساعت مچی فلزی را با فلز ست کنید.

جنس به کار رفته در ساعت مچی فلزی استیل ، طلا ، نقره ، تیتانیوم و یاپلاتین است. اگر ساعت مچی شما رزگلد است آن را با سگک کمربند خود ست کنید. اگر ساعت مچی شما قاب فلزی مشکی دارد می توانید آن را با رنگ طلایی یا نقره ای ست کنید.

ساعت مچی را معمولا با زیورآلات و متعلقاتی مانند دستبند ، سگک کمربند ، پالتو ، انگشتر و قطعات فلزی دیگر ست می کند. به عنوان مثال ، ساعتی که در آن از طرح زرکوب یا طلاکاری شده استفاده شده است را با لباس یا کفش تیره مانند رنگ خاکستری ست کنید. استفاده از رنگ نقره ای با خاکستری و رنگ آبی با رنگ مشکلی دیزاین خوبی ایجاد می کند.

ساعت مناسب با کت و شلوار

4) از ساعت های کلاسیک در همه دیزاین ها استفاده می شود.

در صورتی که ساعت شما کلاسیک است می توانید آن را با هر نوع سبک و استایلی ست کنید. ساعت های کلاسیک با هر نوع لباس و کفشی ست می شوند.

 5) می توانید ساعت خود را با کفش‌هایتان ست کنید.

اگر قصد دارید در جلسات رسمی شرکت کنید ، از ساعت چرمی با بند مشکی استفاده کنید. در صورتی که نمی خواهید از بند مشکی استفاده کنید ، می توانید رنگ بند ساعت را با کفشهایتان ست کند. به عنوان مثال می توانید بند چرمی قهوه ای را با کفش قهوه ای ست کنید.

اگر ساعت شما نقره ای است ، می توانید آن را با کفش های مشکی ، خاکستری و یا آبی ست کنید. در صورتی که ساعت شما طلایی است ، می توانید آن را با رنگ های قهوه ای ، بژ ، رنگ های روشن و یا سایر رنگ ها ست کنید.

بند ساعت خود را متناسب با سایز خودتان انتخاب کنید. طرح و شکل ساعت را به گونه ای انتخاب کنید که با اندام و همچنین طرح کت و شلوار شما هماهنگ باشد. اگر اندام شما لاغر است ساعت مچی با قاب باریک و اگر اندام شما درشت است ساعت مچی با قاب درشت را انتخاب کنید.

توجه به جنس و رنگ کفش و کمربند نکته دیگری است که در انتخاب ساعت باید به آن توجه کنید.

ساعت مناسب با کت و شلوار

در این قسمت در مورد اینکه کدام ساعت را با کدام کت و شلوار بپوشیم نکاتی را به شما می گوییم.

1 ساعت مناسب برای کت و شلوار خاکستری روشن

با کت و شلوار خاکستری روشن می توانید هر مدل ساعتی را استفاده کنید. دلیل آن هم این است که رنگ خاکستری روشن در سبک های مختلفی می تواند به کار برود. در این طرح از کت و شلوار می توانید بند چرمی و بند فلزی نقره ای را انتخاب کنید. اگر بند چرمی را انتخاب می کنید بهتر است رنگ آن قهوه ای کمرنگ یا مشکی باشد. سعی کنید از طرح های ساده استفاده کنید.

2- ساعت مناسب برای کت و شلوار خاکستری تیره

در این طرح از کت و شلوار بهتر است از بند چرمی رسمی استفاده کنید. بند چرمی قهوه ای تیره یا مشکلی گزینه مناسبی برای این طرح از کت و شلوار است. سعی کنید رنگ بند ساعت خود را با عناصر دیگر مانند (سگک کمربند ، کروات و…) ست کنید. با استفاده از این طرح ، انسجام و یکپارچگی خوبی در سبک لباس پوشیدن خود بوجود می آورید.

3- ساعت مناسب برای کت و شلوار آبی

اگر رنگ کت و شلوار شما آبی است بهترین راه برای ست کردن آن با ساعت این است که آن را با عناصر دیگر مانند (سگک کمربند ، کفش و… ) ست کنید. به عنوان مثال اگر کفش شما قهوه ای است از کمربند چرمی قهوه ای با ساعت بند چرمی قهوه ای استفاده کنید. برای اینکه ظاهری جذاب تر داشته باشید می تواند از ساعت های مچی با عقربه های ظریف و رنگی استفاده کنید.

4- ساعت مناسب برای کت و شلوار سورمه ای

رنگ سورمه ای رنگی رسمی است ، به همین دلیل بیشتر افراد از ساعت های فلزی با این رنگ استفاده می کنند. اگر قصد دارید از ساعت مچی بند چرمی با این طرح کت و شلوار استفاده کنید از بند چرمی مشکی یا قهوه ای استفاده کنید. نکته مهم این است که بتوانید سایر اجزا و عناصر مانند سگ کمربند ، کروات ، کفش و… را با بند ساعت خود هماهنگ کنید.

جهت خرید انواع ساعت های مچی مردانه و زنانه، به گالری جواهریان مراجعه نمایید.

ساعت مناسب تیپ رسمی

اگر بخواهیم ساعت های مناسب تیپ های رسمی رو معرفی کنیم تعداد به قدری زیاد است که در این مقاله نمی توان به همه ی آن ها پرداخت اما همین ساعت مچی مردانه هایی که برایتان در ادامه معرفی خواهیم کرد قطعاً مناسب هر لباس رسمی هستند، با ما همراه باشید.

برند تورنادو

تنوع بالای ساعت تورنادو، کیفیت ساخت بالا و از طرفی طیف وسیعی از ساعت های صفحه رنگی در این برند می توان دید. موتور بکار رفته در کل محصولات این برند ژاپنی می باشد که با پک اصلی و ضمانت نامه رسمی به فروش می رسد.

ساعت مناسب کت و شلوار برند تورنادو

ژاک فیلیپ، سوئیسی با کیفیت

اگر بخواهیم یکی از خاص ترین برند های موجود گالری جواهریان را نام ببریم قطعاً برند ساعت مچی ژاک فیلیپ انتخاب ما خواهد بود! فقط کافیست یک سر به سری ساعت هایش بیندازید تا تنوع بسیار بالای محصولاتش را ببینید. سبک طراحی ساعت مچی ژاک فیلیپ بسیار زیاد است و سری ساعت های رنگی از این برند بسیار پر فروش بوده. با خرید از این برند ضمانت کارکرد موتور، رنگ قاب و بند، مقاومت در برابر آب را نیز دریافت خواهد کرد که این ویژگی ها برای همچین ساعتی با بازه قیمتی مناسب واقعاً بی نظیر است.

ساعت مناسب تیپ رسمی از برند ژاک فیلیپ

برند پولو با تنوع قیمتی مناسب

پولو فقط در حوزه ساعت مچی فعالیت ندارد و قطعاً نام این برند را در حوزه پوشاک شنیده اید. فعالیت بسیار قدرتمند پولو در پوشاک باعث شده این برند حجم فروشش بسیار زیاد باشد، حتی درحوزه ساعت مچی هم توانست بسیار موفق و قوی عمل کند. سه زیر مجموعه برند ساعت پولو شامل: بورلی هیلز، سانتا باربارا و اکسچنج هر کدام یک سبک طراحی و قیمت دارند که خرید را برای شما راحت تر کرده.

 

برند ساعت پولو مناسب تیپ های رسمی

اشتراک گذاری با دیگران:
فهرست مقاله
دلیل بخار گرفتن شیشه ساعت مچی چیست؟

دلیل بخار گرفتن شیشه ساعت مچی چیست؟

اردیبهشت 8, 1403

شاید در وهله اول بخار گرفتن شیشه ساعت مچی یک موضوع بسیار پیش پا افتاده و ساده به نظر برسد ولی باید گفت امکان به وجود آمدن چندین مشکل در این بین وجود دارد. ممکن

مطالعه بیشتر
راهنمای تنظیم سری CAL.E784

راهنمای تنظیم سری CAL.E784

فروردین 18, 1403

اين ساعت با نيروي خورشيدي كار مي كند. صفحه را مقابل نور بگيريد و زماني كه به ميزان كافي شارژ شد از آن استفاده نماييد. براي ديدن جزئيات زمان شارژ، مشخصات فني و عملكردها به

مطالعه بیشتر
ساعت gmt چیست؟

ساعت gmt چیست؟

فروردین 5, 1403

حتی اگر به حوزه ساعت مچی نیز علاقه نداشته باشید برای یکبار هم که شده نام ساعت gmt یا همان ساعت گرینویچ را شنیده اید، در این مقاله با ما همراه باشید تا بررسی کنیم

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *