لوگوی نوشتاری گالری جواهریان
به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ساعت و نماینده بیش از هشتاد برند معتبر خوش آمدید.

معرفی بهترین ساعت هوشمند 2023

بهترین ساعت هوشمند 2023
در این مقاله قصد داریم شما را با 7 تا از بهترین ساعت های هوشمند 2023 آشنا کنیم:

آشنایی با بهترین ساعت هوشمند 2023

برای خرید ساعت اصل در قدم اول باید توجه داشته باشید که متناسب با نیاز شما باشد. در این مقاله ما قصد داریم چند مورد از شگفت انگیز ترین و محبوب ترین و پر فروش ترین ساعت های هوشمند جهان که به شما کمک میکند تا مناسب ترین انتخاب را داشته باشید، را معرفی کنیم.

بهترین ساعت هوشمند 2023
بهترین ساعت هوشمند 2023

اپل واچ سری 8 یکی از بهترین ساعت های 2023

اپل واچ سری 8 یکی از شیک ترین و بهترین های اسمارت واچ است و با طراحی زیبا و نمایشگر همیشه روشن و عملکر سریع است که به خوبی در آن در نظر گرفته شده. از ویژگی های جذاب این ساعت که یکی از دلایل محبوبیت آن شده این است که اپل واچ سری 8 میتواند ریتم قلب شما را کنترل کند و اگر چیز مشکوکی را تشخیص داد به شما هشدار دهد تا به پزشک مراجعه کنید.

اپل واچ اولترا

پرچم دار کمپانی اپل، اپل واچ اولترا است که بهترین و مقاوم ترین ساعت با ظاهری زیبا و بدون نقص است که جز بهترین های هوشمند 2023 است. به ویژگی های اضافه شده به آن میتوان به صفحه نمایش بزرگ تر، عمر باتری بیشتر، جی پی اس برتر، عمق سنج و آژیر اشاره کرد که آن را به انتخابی جدی برای غواصان، کوهنوردان و ورزشکاران استقامتی تبدیل کرده است. با این اسمارت واچ  از برند اپل میتوانید براحتی به دل کوه ها بزنید.

بهترین ساعت هوشمند 2023
بهترین ساعت هوشمند 2023

اپل واچ SE

اپل واچ SE بهترین ساعت هوشمند مقرون به صرفه اپل است. با این حال یک ساعت واقعا عالی و کاربردی است. از ویژگی های این اپل واچ میتوان به صفحه نمایش شفاف و بزرگ، طراحی مناسب، عملکرد سریع و همچنین ردیابی عالی سلامت و تناسب اندام اشاره کرد. مدل SE یک مدل اقتصادی محسوب میشود و برای هواداران اپل واچ که بودجه کمتری برای خرید در نظر دارند میتواند باشد.

سامسونگ گلکسی واچ 5

این ساعت الکترونیکی یکی از شیک ترین و مدرن ترین هوشمند سامسونگ است. این ساعت از جنس آلومینیوم سخت است، به همین دلیل میتواند در برابر ضربه ها مقاومت کند.  گلکسی واچ 5 با (سنسور Bio Active) جدید خود قابلیت ردیابی همه چیز از جمله ضربان قلب و فشار خون را دارد که میتواند یک دستیار پزشک  همراه با شما باشد.

بهترین ساعت هوشمند 2023
بهترین ساعت هوشمند 2023

سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو

یکی از بهترین و در عین حال گران قیمت ترین اسمارت واچ سامسونگ، گلکسی واچ 5 پرو است. جنس قاب این ساعت هوشمند از تیتانیوم و بند رابر و سیلیکونی است و دارای صفحه نمایش AMOLED و عمر باتری بهتر نسبت به باقی مدل های همتای خود و ظرفیت بسیار بیشتری نسبت به اکثر اسمارت های موجود بازار است که خود میتوان آپشن های مهمی در انتخاب این ساعت باشد.

سامسونگ گلکسی واچ Active2

یکی دیگر از بهترین های سامسونگ، گلکسی واچ Active2 است که طراحی بسیار زیبا و شیک و سخت افزاری بسیار قوی دارد که میتواند گزینه مناسبی برای خرید ساعت هوشمند باشد. همچنین این اسمارت واچ زیبا توانایی گرفتن نوار قلب و اندازه گیری فشار خون را نیز دارد. این اسمارت واچ یکی از پرفروش ترین اسمارت واچ های اندروید در بازار است.

بهترین ساعت هوشمند 2023
بهترین ساعت هوشمند 2023

Suunto 9

اگر اهل ورزش و ماجراجویی هستید استفاده از ساعت سونتو را توصیه میکنیم. سونتو 9 عضو جدید اضافه شده به خانواده سونتو است. این اسمارت واچ عمر باتری بالایی دارد و از ویژگی های آن میتوان به 80 حالت ورزشی فردی (از جمله دویدن، دوچرخه سواری در کوهستان، شنا، تنیس، یوگا، بدن سازی و … )، ردیابی خواب و فعالیت روزانه اشاره کرد. این برند بصورت تخصصی تر در زمینه ساعت هوشمند فعالیت دارد.

ساعت هوشمند از برند سکتور

ساعت هوشمند سکتور sector

قطعاً دوستداران ساعت هوشمند نام این برند ایتالیایی را شنیده اند و از امکانات ویژه آن با خبرند. این برند با عرضه ساعت های ساده و در عین حال بسیار شیک توانست سهم فروش بالایی را داشته باشد. 

با استفاده از اپلیکشن مخصوص این کمپانی شما قادرید اطلاعات زیادی را مشاهده نموده و نهایت استفاده را ببرید. صفحه نمایشگر این ساعت بدون مشکل و افت کیفیت در زیر نور آفتاب به شما امکان مشاهده صفحه را می دهد. 

اشتراک گذاری با دیگران:
فهرست مقاله
راهنمای تنظیم سری CAL.E784

راهنمای تنظیم سری CAL.E784

فروردین 18, 1403

اين ساعت با نيروي خورشيدي كار مي كند. صفحه را مقابل نور بگيريد و زماني كه به ميزان كافي شارژ شد از آن استفاده نماييد. براي ديدن جزئيات زمان شارژ، مشخصات فني و عملكردها به

مطالعه بیشتر
ساعت gmt چیست؟

ساعت gmt چیست؟

فروردین 5, 1403

حتی اگر به حوزه ساعت مچی نیز علاقه نداشته باشید برای یکبار هم که شده نام ساعت gmt یا همان ساعت گرینویچ را شنیده اید، در این مقاله با ما همراه باشید تا بررسی کنیم

مطالعه بیشتر
راهنمای تنظیم سری CAL.E660 سیتیزن

راهنمای تنظیم سری CAL.E660 سیتیزن

اسفند 27, 1402

سیتیزن این برند محبوب و دوستداشتنی سری های مختلفی دارد که هر کدام در یک دسته بندی خاص با یک کد مشخص می شوند. هدف این مقاله (راهنمای تنظیم سری CAL.E660 سیتیزن) معرفی کامل و

مطالعه بیشتر

5 دیدگاه در “معرفی بهترین ساعت هوشمند 2023

    1. سلام دوست عزیز
      بله، قابلیت ها و کیفیت این ساعت همانند رقیباش هستش و از طرفی قیمت مناسب تری هم داره

  1. از برند سکتور ساعت هوشمندش قبلاً داشتم و بعد از چن سال هنوزم با کیفیته البته قیمتشم خیلی مناسب تره عالییی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *