لوگوی نوشتاری گالری جواهریان
به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ساعت و نماینده بیش از هشتاد برند معتبر خوش آمدید.

ساعت لاکچری و خاص ترین مدل های ساعت مچی جهان

ساعت خاص و لاکچر باوت

معروف ترین ساعت های جهان که جزو لاکچری ترین ها نیز به حساب می آیند را در این مقاله به طور تخصصی مورد بررسی قرار خواهیم داد. موضوعی که امروزه بسیار مورد توجه دوستداران ساعت قرار می گیرد دانستن ساعت لاکچری و خاص ترین مدل های ساعت مچی جهان می باشد. در این مقاله جامع به طور تخصصی به بررسی این موضوع پرداخته ایم. در ادامه همراه تیم گالری جواهریان باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.

معروف ترین برندهای ساعت لاکچری و خاص در جهان

برند های جهانی ساعت لاکچری و خاص

یک ساعت لاکچری و خاص هرگز از مد نمی افتد. همچنین هیچ تلفن همراهی نمیتواند ظرافت استثنایی و تاریخ غنی یک ساعت مچی لوکس که به زیبایی ساخته شده است را شکست دهد . بررسی زمان با یک ساعت لاکچری به عنوان زیور، میتواند حس خاص و هیجان انگیزی به شما بدهد .

یک ساعت مچی مکانیکال فقط برای تشخیص زمان نیست . اگر این اکسسوری خاص ، یکی از معروف ترین برندهای ساعت لاکچری در جهان باشد ، میتواند حکم یک سرمایه عاطفی و مالی را داشته باشد زیرا بعد ها به عنوان میراث با ارزش خانوادگی نگهداری خواهد شد .

لیستی که در این مقاله در نظر گرفته شده است ، تعدادی از معروف ترین و بهترین برند های ساعت لاکچری در جهان امروز میباشد تا شمارا برای بهترین خرید خود راهنمایی کند . این راهنما بر اساس تحقیقات عمیق بر روی تولید کنندگان ساعت های لوکس که شهرت جهانی دارند ، ایجاد شده است .

بهترین برندهای ساعت لاکچری در سال 2022

  1. رولکس (Rolex)
  2. پتک فیلیپ (Patek Philippe)
  3. اودمار پیگه (Audemars Piguet)
  4. امگا (Omega)
  5. کارتیه (Cartier)
  6. پنرای (Panerai)
  7. بلنک پین (Blancpain)
  8. هابلوت یا به عبارتی هوبلو (Hublot)
  9. بولگاری (Bulgari)
  10. تگ هویر (TAG Heuer)
  11. رادو (Rado)
  12. تیفانی اندکو (Tiffany & Co)
  13. لویی ویتون (Louis Vuitton)
  14. همیلتون (Hamilton)
  15. گوچی (Gucci)
  16. سیکو (Seiko)
  17. ادوکس (Edox)
  18. باوت (Bovet Fleurier)
  19. فردریک کنستانت (FREDERIQUE CONSTANT)
  20. لوئیس ارارد( LOUIS ERARD)
برند های جهانی ساعت لاکچری و خاص

گالری جواهریان به طور ویژه اقدام به فروش ساعت لاکچری و لوکس نموده تا کسانی که به دنبال این سبک از ساعت ها هستند بتوانند خرید خودشان را انجام دهند. برند هایی نظر رولکس، کارتیه، امگا، هوبلو، ای پی (AP) با ضمانت به فروش می رسند. برند هایی که قبل تر عنوان شدند اصل هستند و شما می توانید با خیال راحت از بزرگ ترین و معتبر ترین فروشگاه اینترنتی ساعت و اکسسوری اقدام به ثبت سفارش نمائید.

برن های جهانی ساعت لاکچری و خاص

ساعت رولکس

اگر یک برند ساعت وجود داشته بشد که جمعیت کثیری از مردم آن را در جهان بشناسند ، رولکس است . این نام به عنوان کلمه ای برای تجمل و انحصار تبدیل شده است . پوشیدن رولکس ، حسی متفاوت تر از در دست داشتن ساعت مچی های دیگر را دارد چون پرستیج ، کیفیت و  اعتبار بیشتری دارد . بنابراین دلیل خوبی  وجود دارد که چرا مردم با وجود تسلط اپل واچ در صنعت جهانی ، همچنان ساعت های رولکس را می خرند.

برند های جهانی ساعت لاکچری

رولکس دهه ها تجربه ساعت شناسی و دانش فنی خود را برای ساختن ساعت های سوئیسی با کیفیت که مالکان میتوانند در تمام طول زندگی با خود به همراه داشته باشند و برای فرزندان خود به یادگار بگذارند ، به کار میگیرد . ساعت لاکچری رولکس آنچنان مشهور است که در دورترین مکان ها بر روی کره زمین استفاده میشود . این میتواند دلیل خوبی باشد برای اثبات اینکه رولکس فقط یک اکسسوری برای مد نیست .

این شرکت اولین شرکتی بود که که یک ساعت ضدآب را ثبت کرد . همچنین اولین ساعت خود پیچشی (اتوماتیک) را در سال 1945 به بازار آوردند .رولکس همچنین یکی از ساعت های موردعلاقه مشهورترین جاسوس جهان است ، جیمیز باند .

افی است به لیست ساعت های گران قیمت رولکس و تاریخچه پشت هر مدل نگاه کنید تا مطمئن شوید برند ساعت سوئیسی چقدر میتواند سرمایه گذاری خوبی باشد . جایگاه رولکس به عنوان یکی از بهترین برندهای ساعت لاکچری می باشد که در سطح جهانی شناخته شده است و بسیار مورد علاقه اکثریت می باشد و رقبای کمی را به خود می بیند .

محبوب ترین مدل:

the Rolex Submariner

سایت اصلی :  www.rolex.com

برند های جهانی ساعت لاکچری

ساعت خاص و لاکچری پتک فیلیپ

ساعت های لاکچری پتک فیلیپ بر اساس دهه ها دانش و درک ساعت شناسی ساخته شده اند . چیزی که ساعت لاکچری پتک فیلیپ را بسیار خاص می کند این واقعیت است که تمام جزئیات توسط  دستان یک استادکار متخصص به پایان می رسد .تنها با نگاه کردن به ساعت های کرنوگراف مکانیکی این برند نگاهی بیندازید تا ببینید patek philippe تا چه حد می تواند مرزهای پیچیدگی را پیش ببرد . بعضی از ساعت مچی های پتک فیلیپ از گران قیمت ترین ساعت های روی کره زمین هستند .

تداوم مالکیت به پتک فیلیپ اجازه می دهد تا هویت منحصر به فرد خود را حفظ کند. این برند آزادی خلاقانه خود را جدی می گیرد .  در واقع ،  رویکرد بی نظیر این شرکت ساعت لاکچری پتک فیلیپ در طراحی است که به سازنده سوئیسی اجازه داده است تا به عنوان یکی از بهترین شرکت های ساعت در جهان دست یابد .

در حالی که این برند به میراث خود افتخار می کند ، این شرکت  نوآورانه و آینده نگر ، مهارت های به دست آمده در طول 177 سال فعالیت خود را با تجهیزات و ماشین آلات همراه با فناوری پیشرفته ترکیب میکند .

این شرکت با همکاری صنعتگران ، مدل های منحصر به فردی را تولید میکند که به برخی از محبوب ترین ساعت های لوکس در بازار تبدیل می شوند .

در واقع ، یکی دیگر از دلایل جذابیت این برند این است که کمتر از 1 میلیون ساعت پتک فیلیپ از سال 1839 ساخته شده است که بسیار تعداد اندکی است و این کمیاب بودن آن ها بسیار مورد توجه است .

محبوب ترین مدل :

the Patek Philippe Nautilus 5711

سایت اصلی : www.patek.com

ساعت لاکچری پتک فیلیپ
ساعت لاکچری برند اودمار پیگه

ساعت لاکچری برند اودمار پیگه (AP)

اودمار پیگه یکی از معروف ترین شرکت های ساعت سازی لوکس سوئیسی است . این شرکت توسط جولز لوئیس آدمار و ادوارد پیگه بنیان گذاری شد .ساعت AP اکنون بر روی مچ افراد ثروتمند و مشهور ، از جمله آرنولد شوارتزنگر ، جی زی و جیمز لبرون ، به سراسر جهان سفر میکند.چیزی که ساعت لاکچری اودمار پیگه را در میان موفق ترین برندهای جهانی ساعت بر سر میز قرار داد ، مدل رویال اوک ( Royal Oak) بود .

اولین مشتری برای خرید  ساعت لاکچری رویال اوک ( Royal Oak) شاه ایران بود .این ساعت از آن زمان تاکنون تبدیل به مدل شاخص این برند شده است که به طور یکسان توسط مردان و زنان مورد استفاده قرار میگیرد .در حالی که شاید به اندازه برند رولکس نام آن آشنا نیست اما ساعت مچی لاکچری اودمار پیگت چیز دیگری را به کاربران احتمالی ارائه می دهد :  حس انحصاری که فقط با قرار گرفتن اندکی زیر رادار میتواند به وجود بیاید .ساعت لاکچری AP ، نمایشی از خلاقیت و هنر واقعی است .

ساعت لاکچری سوئیسی

درحالی که بسیاری از برندهای ساعت مچی لوکس  به سطح دقت یا دوام باورنکردنی خود افتخار می کنند ، AP به همان اندازه به نقوش پیچیده و حکاکی چشم نواز توجه می کند .روح مسقتل برند اودمار پیگت باعث شده است که جایگزینی فریبنده برای برندهای معروف تر باشد و مجوعه ساعت های مکانیکی لاکچری  این شرکت به صورت مبتکرانه ، نوآورانه و کاملا مدرن  به نظر برسد.اگر می خواهید ساعت لاکچری داشته باشید که شما را به عنوان یک خبره هورولوگری متمایز کند ، یک ساعت AP برای شما مناسب است .

مدل محبوب : the Royal Oak

سایت اصلی : www.audemarspiguet.com

ساعت لاکچری معروف امگا

ساعت لاکچری امگا

اولین برند از گروه سواچ در لیست ما ، ساعت لاکچری امگا است که بیش از 170 سال است که ساعت های لوکس استثنایی را به افراد کلکسیونر ساعت ارائه می دهد . انواع ساعت لاکچری امگا به قطب شمال سفر کرده اند ، به فضا پرتاب شده اند و با زیردریایی ها به اعماق اقیانوس فرود آمده اند .در نتیجه ، امگا به عنوان یکی از برندهای موفق ساعت مچی لوکس در جهان شهرت پیدا کرده است.

ساعت های امگا چندین رکورد دقیق را شکسته اند. در آزمایش های رصدخانه ژنو در سال 1931-با نام مستعار المپیک ساعت سازی- امگا در هر شش دسته اول شد .در همین حال، Omega Speedmaster Professional اولین ساعتی بود که روی ماه ، روی موچ Buzz Aldrin استفاده شد . تا به امروز، بیشتر فضانوردان آمریکایی فقط از Omega Speedmaster استفاده می کنند.

مطمئنا یک تاریخ درخشان است. در مورد جذابیت ماندگار ساعت امگا به متقاعد کردن بیشتری نیاز دارید؟انواع ساعت لاکچری امگا توسط افرادی مانند پادشاه راک اند رول ، الویس پریسلی و رئیس جمهور آمریکا ، جان اف کندی ، پوشیده اند .

برای عملکرد باورنکردنی و طراحی همیشگی ، ساعت امگا شمارا پوشش می دهد.با استاندارد عالی کیفیت ، جست و جوی شما برای یک ساعت لاکچری به راحتی میتواند به اینجا ختم شود .

به طور خلاصه ،  تصادفی نیست که امگا واژه ای یونانی است برای نشان دادن عظمت و کمال این ساعت لاکچری است .

برند محبوب:

the Omega Speedmaster

سایت اصل : www.omegawatches.com

ساعت لاکچری امگا
ساعت خاص و لاکچری کارتیر

ساعت خاص و زیبای کارتیه

وقتی کس می گوید کاریته ، اولین فکر شما ممکن است جواهرات باشد . در واقع ، کارتیه جواهرساز مشهور پادشاهان بود . اما این طراح مشهور جهان شروع به ساخت ساعت کرد .در واقع ، امروزه مجموعه ساعت های لوکس کارتیر (Cartier) از مشهورترین ساعت های موجود در بازار هستند و این برند خود را به عنوان یک بازیگر اصلی در صنعت ساعت سازی تثبیت کرده است .

در حالی که ممکن است کارتیه را با سنت و میراث مرتبط کنید اما این برند مشتاق است تا قرارداد ها را تغییر دهد و مرز هارا جا به جا کند .در آزمایشگاه ساعت سازی با تکنولوژی پیشرفته ، بهترین صنعتگران این شرکت از تکنیک های کمتر شناخته شده و چشمگیر مانند دانه بندی طلا و مینا کاری گریسای استفاده می کنند

ساعت خاص و لاکچری کارتیر

این برند بیشتر بخاطر طیف ساعت های مچی لوکس Tank خود شناخته می شود که اکنون توسط بسیاری به عنوان نمادین شناخته می شود . با ساعت هایی در هر شکل ممکن و برای هر سلیقه ممکن ، مطمئنا یک ساعت کارتیه خواهید یافت که مطابق با سبک و سلیقه منحصر به فرد شما باشد .

مدل محبوب : the Cartier Tank

سایت اصلی : MR PORTER

ساعت خاص و لاکچری هابلو

ساعت خاص و لاکچری هوبلو

انواع ساعت لاکچری در این برند اغلب فلزات ، لاستیک ، چرم ، سرامیک و پارچه ها را باهم ترکیب می کند  تا طرح های خاصی را خلق کند که مشابه آن را در هیچ کجای جهان پیدا نخواهد کرد . این برند مطمئنا ساعت های چشمگیر و منحصر به فردی تولید می کند . هابلو با ادغام صنایع دستی چند صد ساله با آخرین تکنیک های مهندسی و تولید ، یک نیروی پیشگام در ساعت سازی است که طرح های خاص برای آینده را تولید می کند .

هرکسی که علاقه ای به زیور آلات گران قیمت  با طرح قاب های الماسی و فلزات گران قیمت را داشته باشد ، ساعت لاکچری هابلو میتواند انتخاب مناسبی باشد .مجموعه بیگ بنگ هابلو (Hublot Big Bang) از زمانی که مدل های جذاب Rainbow و  Paraiba به عنوان طرح های خاص بند خود تولید می کند ، بیشتر جلوه بخش تولید کننده یک اکسسوری لوکس میباشد .

 

ساعت خاص و لاکچری هابلو

ساعت لاکچری هابلو ، همچنین به دلیل ارتباطش با ورزش های لیگ های بزرگ ، شناخته شده است . این برند در طول سال های زیادی ، تایید شده بسیاری از باشگاه های بزرگ فوتبال می باشد و همچنین زمان سنج رسمی جام جهانی فوتبال در سال های 2010 و 2014 بود .

برند محبوب : the Hublot Big Bang Integral Titanium

سایت اصلی : www.hublot.com

ساعت لاکچری و خاص لویی ویتون

ساعت لاکچری برند فرانسوی لویی ویتون

حتی اگر از طرفداران مد نیستید ، احتمالا مونوگرام معروف برند لاکچری لویی ویتون را می شناسید . کیف های چرمی قهوه ای که در سرتاسر جهان میتوانید آن را بیابید . اما چمدان ها پایان ماجرا برای لویی ویتون نیست .

لویی ویتون یک برند فرانسوی است که در حوزه تولید کالاهای چرمی ، کفش ، ساعت مچی لاکچری ، طلا و جواهر و… فعالیت می کند . این برند فرانسوی یکی از معروف ترین برند های لوکس جهان میباشد ، بنابراین جای تعجب نیست که این کمپانی در تولید ساعت لاکچری فعالیت داشته باشد .

این برند خود را به عنوان یک متخصص بی رقیب در سلیقه و استایل معرفی می کند. ساعت لاکچری لویی ویتون نمونه کاملی از ترکیب مهرت و هنر است تا یک  اکسسوری لوکس را ایجاد کند که اتفاقا زمان را نیز مشخص می کند .

ساعت خاص و لاکچری لویی ویتون

اولین مجموعه در سال 2002 رونمایی شد و به موفقیت فوری دست یافت . در سال 2017 ، این برند ساعت لاکچری هوشمند خود را راه اندازی کرد : ساعت هوشمند Tambour Horizon با مشارکت گوگل و کوالکام ساخته شده است .

با جست و جو کردن در نمایشگر خیره کننده ساعت های مردانه و زنانه لوکس لویی ویتون ، به سرعت متوجه خواهید شد که چرا این برند به دلیل کیفیت و نوآوری شهرت جهانی دارد .

مدل محبوب : the Tambour Brown

سایت اصلی : www.louisvuitton.com

ساعت خاص و لاکچر باوت

ساعت منحصر به فرد باوت فلوریه

اگر به دنبال یک ساعت لاکچری هستید که به عنوان یک اثر هنری دوام بیاورد ، به دنبال ساعت باوت فلوریه نباشید. این ساعت های لوکس مهارت های فنآوری بالا را با هنرهای تزئینی ترکیب می کنند تا زمانسنج هایی خلق کنند که شاهکارهای کوچکی نیز هستند .ساعت لاکچری باوت فعالیت خود را از قرن نوزدهم آغاز کرد و ساعت های جیبی برای بازار چین ساخت . مشتریان اولیه این ساعت لاکچری ، شامل امپراطور چین بود .

امروزه Bovet مشهورترین شرکت ساعت سازی در جهان نیست ، اما با خلاقیت های منحصر به فردی که داشته است ، این برند سوئیسی توانسته سهم عادلانه ای از طرفداران ساعت لاکچری را به خود اختصاص دهد و متمایز باقی مانده است .چیزی که ساعت لاکچری باوت را خاص می کند ، صفحه های پیچیده ، نقاشی های مینیاتوری و توربیلون هفت روزه آن است . باوت یکی از اولین مدل های ساعت بود که جلوه های زیبا همرا با تزئینات منحصر به فرد ایجاد کرد .

ساعت خاص و لاکچری باوت

یکی از برجسته ترین دستاورد های آن  ایجاد سیستم تبدیل آمادئو (Amadeo) بود که به کاربران این امکان را می دهد تا ساعت لاکچری خود را بدون استفاده از ابزار به ساعت رو میزی ، گردنبند ، ساعت جیبی و ساعت مچی تبدیل کند و روباره به حالت اول باز گردانند .

یکی دیگر از ویژگی های تحسین برانگیز Bovet Fleurier ، تلاش این شرکت برای به کارگیری صنعتگران زن است .

مدل محبوب: the Bovet 1822 Amadeo Fleurier

سایت اصلی : MR PORTER

سخن آخر

یک ساعت لاکچری و خاص هرگز از مد نمی افتند . همچنین هیچ تلفن همراهی نمیتواند ظرافت استثنایی و تاریخ غنی یک ساعت مچی لوکس که به زیبایی ساخته شده است را شکست دهد . بررسی زمان با یک ساعت لاکچری به عنوان زیور، میتواند حس خاص و هیجان انگیزی به شما بدهد .

یک ساعت مچی مکانیکال فقط برای تشخیص زمان نیست . اگر این اکسسوری خاص ، یکی از معروف ترین برندهای ساعت لاکچری در جهان باشد ، میتواند حکم یک سرمایه عاطفی و مالی را داشته باشد زیرا بعد ها به عنوان میراث با ارزش خانوادگی نگهداری خواهد شد .

لیستی که در این مقاله در نظر گرفته شده است ، تعدادی از معروف ترین و بهترین برند های ساعت لاکچری در جهان امروز میباشد تا شمارا برای بهترین خرید خود راهنمایی کند . این راهنما بر اساس تحقیقات عمیق بر روی تولید کنندگان ساعت های لوکس که شهرت جهانی دارند ، ایجاد شده است .

ساعت لاکچری و خاص باوت

ساعت لاکچری ،  یکی از محبوب ترین و خاص ترین اکسسوری ها در بین خانم ها و آقایان است که اکثرا در کشور سوئیس که مهد ساعت مچی دنیا است ، ساخته میشود . امروزه به عنوان سازنده بزرگ برندهای ساعت لاکچری در جهان شناخته میشود .

دردنیای امروز برای خرید ساعت اصل لاکچری با ضمانت اصل بودن ، با مشکلات خاصی رو به رو هستیم . چون برای بسیاری از ما فیک (تقلبی بودن) ، معضل بزرگ است .اگر قصد خرید یک ساعت لاکچری اورجینال با گارانتی بین المللی دارید ، سایت گالری ساعت جواهریان ، انتخاب مناسب و مطمئن برای شماست .

اشتراک گذاری با دیگران:
فهرست مقاله
راهنمای تنظیم سری CAL.E784

راهنمای تنظیم سری CAL.E784

فروردین 18, 1403

اين ساعت با نيروي خورشيدي كار مي كند. صفحه را مقابل نور بگيريد و زماني كه به ميزان كافي شارژ شد از آن استفاده نماييد. براي ديدن جزئيات زمان شارژ، مشخصات فني و عملكردها به

مطالعه بیشتر
ساعت gmt چیست؟

ساعت gmt چیست؟

فروردین 5, 1403

حتی اگر به حوزه ساعت مچی نیز علاقه نداشته باشید برای یکبار هم که شده نام ساعت gmt یا همان ساعت گرینویچ را شنیده اید، در این مقاله با ما همراه باشید تا بررسی کنیم

مطالعه بیشتر
راهنمای تنظیم سری CAL.E660 سیتیزن

راهنمای تنظیم سری CAL.E660 سیتیزن

اسفند 27, 1402

سیتیزن این برند محبوب و دوستداشتنی سری های مختلفی دارد که هر کدام در یک دسته بندی خاص با یک کد مشخص می شوند. هدف این مقاله (راهنمای تنظیم سری CAL.E660 سیتیزن) معرفی کامل و

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *