لوگوی نوشتاری گالری جواهریان
به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ساعت و نماینده بیش از هشتاد برند معتبر خوش آمدید.

5 گزینه برای خرید هدیه ساعت مردانه

ساعت مچی مردانه

در این مقاله شما را با مدل هایی از برند های مختلف برای خرید هدیه ساعت مردانه آشنا میکنیم:

چند برند مطلوب برای خرید هدیه ساعت مردانه

خرید هدیه ساعت مردانه

گزینه یک خرید هدیه ساعت مردانه ، برند الگنگس

در انتخاب ساعت مردانه برند الگنگس با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استانداردهای بالا در ساخت قاب ساعت و سیستم آیرودینامیک آن جهت تعبیه موتور، از برترین موتور کوارتز ژاپنی استفاده کرده، مدل sc8083-101 یک ساعت مردانه مچی از بدنه استیل با روکش pvd و صفحه سافایر ( یاقوت کبود ) و دارای تاچیمتر, کورنوگراف و صفحه گرد می باشد که با بند چرمی زیبایی منحصر فردی در این ساعت مچی مردانه ایجاد کرده است که علاوه بر اسپورت بودن میتوان با ست های کلاسیک آقایان هم به عنوان یک اکسسوری شیک به دست داشت .
این ساعت مچی مردانه را میتوانید با ضمانت اصل بودن و گارانتی در گالری جواهریان تهیه کنید.

خرید ساعت مردانه و زنانه را به راحتی می توانید از وب سایت ما انجام دهید، با ارائه ساعت های سوئیسی و ژاپنی اصل می توانید بهترین کیفیت را از این فروشگاه دریافت نمائید.

ساعت اسپرت مردانه ونگر 01.1841.101

در بین ساعت مچی مردانه بند چرمی قطعا در این بازه قیمتی ونگر با قدمت بیشتری در صنعت مد و ساعت مچی پرچمدار است و مدل 01.1841.101 از برند ونگر میتواند جایگاه خوبی در لیست انتخاب های شما داشته باشد این ساعت مچی مردانه دارای شیشه سافایر ( یاقوت کبود ) و موتور کوارتز سوئیسی می باشد. که در بازه قیمتی خود حرفی برای گفتن دارد و بند چرمی بکار رفته در بند این محصول قابلیت انتخاب این ساعت با هر ترکیب رنگی مورد استفاده در استایل پوشیدنی آقایان ست کرد.
این ساعت را با ضمانت اورجینال بودن میتوانید از فروشگاه ما تهیه کنید.

ساعت مردانه تایم فورس TF4054M01

اگر بدنبال یک ساعت سیلور با بند چرمی مشکی هستید، قطعا مدل TF4054M01 از برند تایم فورس میتواند انتخاب مناسبی باشد. این ساعت مچی مردانه دارای کرنوگراف با عقربه های زرد رنگ، کمی شکل اسپورت به این مدل داده، که در نوع خودش بسیار جذاب است .

علاوه بر سبک اسپورت بودن استایل این ساعت مچی مردانه کاملا با استایل کلاسیک هم همخوانی داشته و جز ساعت های محبوب و پرطرفدار برند تایم فورس است. برند تایم در زمینه ساعت مچی مردانه بسیار پر قدرت عمل کرده و میتوان گفت ساعت های با کیفیت نماد این برند است

ساعت مچی مردانه لی کوپر LC07276.690

لی کوپر یک برند انگلیسی با موتور ژاپنی می باشد که از نظر اقتصادی ساعت های مردانه بسیار شیک دارد که در محدوده قیمتی خود بینظیر است و در مدل LC07276.690 با بکارگیری رنگ سرمه و مشکی در بدنه استیل جذابیت بخصوصی در این ساعت مچی مردانه ایجاد کرده است، با توجه به قیمت ارزان این ساعت مردانه میتواند گزینه مناسبی برای هدیه به آقایان خوش پوش به آن نگاه کرد.
این ساعت را شما میتوانید با ضمانت از فروشگاه ساعت جواهریان برای عزیزانتان تهیه کنید

در صورتی که به دنبال خرید ساعت مردانه بسیار با کیفیت و لوکس هستید پیشنهاد می کنیم ساعت مچی لی کوپر را در لیست خرید خودتان قرار دهید.

ساعت مچی مردانه فسیل FS5118

اگر بدنبال یک ساعت سیلور با بند چرمی مشکی هستید TF4054M01 از برند تایم فورس میتواند انتخاب مناسبی باشد. این ساعت مچی مردانه دارای کرنوگراف با عقربه های زرد رنگ کمی شکل اسپورت به این مدل داده، که در نوع خودش بسیار جذاب است و قابل استفاده با استایل اسپرت و مجلسی می باشد که گزینه مناسبی برای خرید ساعت به آقایان است.

ساعت مردانه آلبرت ترایس AT20288-03HM

در کل محصولات برند ساعت آلبرت ترایس از جمله برند هایی است که با تولید محصولات کلاسیک و بسیار شیک سعی کرده تا به رقابت با سایر کمپانی ها بپردازد. این برند توسط آلبرت ترایس، طراح و سازنده ساعت‌های معروف راه‌اندازی شد. با توجه به تاریخچه پرارزش آلبرت ترایس در صنعت ساعت‌سازی، ساعت‌های این برند دارای شهرت و محبوبیت بالا در میان مشتریان هستند.

امیدواریم که با مطالعه این مقاله توانسته باشیم در انتخاب یک ساعت مچی مردانه به عنوان هدیه با قیمت مناسب کمک شایانی کرده باشیم.
شما میتوانید با مراجعه به بخش فروشگاه و استفاده از فیلتر ساعت بازه قیمتی مدنظر خود را انتخاب کرده و بهترین انتخاب را در هدیه به عزیزانتان داشته باشید.

اشتراک گذاری با دیگران:
فهرست مقاله
راهنمای تنظیم سری CAL.E820

راهنمای تنظیم سری CAL.E820

اردیبهشت 17, 1403

سری های سیتیزن خانواده های مختلفی دارند که هر کدام به طور کاملاً جدا تنظیمات خاص خودشان را دارند، در تنظیمات ساعت سیتیزن همه ی مدل های مختلف از سری های متفاوت را مورد بررسی

مطالعه بیشتر
دلیل بخار گرفتن شیشه ساعت مچی چیست؟

دلیل بخار گرفتن شیشه ساعت مچی چیست؟

اردیبهشت 8, 1403

شاید در وهله اول بخار گرفتن شیشه ساعت مچی یک موضوع بسیار پیش پا افتاده و ساده به نظر برسد ولی باید گفت امکان به وجود آمدن چندین مشکل در این بین وجود دارد. ممکن

مطالعه بیشتر
راهنمای تنظیم سری CAL.E784

راهنمای تنظیم سری CAL.E784

فروردین 18, 1403

اين ساعت با نيروي خورشيدي كار مي كند. صفحه را مقابل نور بگيريد و زماني كه به ميزان كافي شارژ شد از آن استفاده نماييد. براي ديدن جزئيات زمان شارژ، مشخصات فني و عملكردها به

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *