لوگوی نوشتاری گالری جواهریان
به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ساعت و نماینده بیش از هشتاد برند معتبر خوش آمدید.
آشنایی با گران ترین ساعت مچی های سیکو

آشنایی با گران ترین ساعت مچی های سیکو

به وفور می توانید مشاهده کنید که اکثر محصولات برند ساعت سیکو بسیار مقاوم و خوش ساخت هستند، حال قصد داریم شما را با گران ترین ساعت مچی های سیکو و برترین های آن آشنا کنیم. این سری ساعت ها با استفاده از متریال بسیار خاص و حتی کمیاب توانسته اند جزو گران ترین های سیکو به شمار روند. قطعاً می دانید که شعار سیکو “همیشه یک قدم جلو تر از بقیه” است که هدف اصلی آن اشاره به کیفیت ساخت بالا و طراحی زیبای این ساعت ها می باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی گران ترین ساعت های سیکو بپردازیم.

گران ترین ساعت های سیکو

سیکو یکی از محبوب‌ترین برندهای ساعت در دنیاست و مجموعه‌ای از ساعت‌های لوکس لاکچری را در اختیار دارد که همواره به خاطر قدمت بسیار زیادش کمتر کسی پیدا می شود که این برند را نشناسد! در این بین، چند مدل ساعت به عنوان گران‌ قیمت ترین ساعت ها سیکو شناخته می‌شوند. البته بهتر است این موضوع را بدانید که کیفیت این مدل ها به قدری بالاست که برای شما سالیان طولانی بدون هیچ گونه مشکلی کار خواهند کرد.

همانطور که می بینید این مدل شاهکاری از جواهرات با الهام از صبح های زمستانی در منطقه شینشو ژاپن است که در واقع محلی برای ساخت این مدل ها (spring drive) است. در واقع اگر به دنبال یک ساعت بسیار خاص و لوکس هستید که در آن جواهرات گران قیمت بکار رفته باشد این مدل از ساعت مچی انتخاب مناسبی برای شماست، جنس بدنه این ساعت از پلاتین است و وزن مناسب و مقاومت بسیار خوبی دارد. مرکز صفحه این ساعت از کریستال های یخ کوچک الهام گرفته شده است و متریال آن از (غبار الماس) است که درخشش بسیار خیره کننده ای به همراه دارد. با این تفاسیر این ساعت یکی از گران قیمت ترین ساعت های سیکو به شمار می رود.

ساعت سیکو SBGD205

گران ترین ساعت سیکو SBGD205

الماس های باگت و مخروطی شکل و متریالی از جنس یاقوت کبود با ترکیب رنگ صفحه این ساعت مچی توانسته یک جلوه بسیار خاص و ترکیب رنگ بی نظیر را ایجاد کند. صفحه این ساعت مچی از طلای سفید 18 عیار ساخته شده است و جواهرات با نهایت دقت و ظرافت در این مدل بکار گرفته شده. این ساعت لاکچری و لوکس قادر به ذخیره انرژی تا 8 روز است و تنها 10 عدد از این ساعت لوکس ساخته شده است.

گران ترین ساعت های سیکو SBGA003J

یکی از گران ترین ساعت های سیکو SBGA003J

این ساعت زیبا هم جزو گران ترین ساعت مچی های سیکو می باشد. قطر قاب این ساعت 41 میلی متر می باشد و از طرفی بند آن نیز از استیل باکیفیت و ضد زنگ ساخته شده است. این ساعت سیکو تا عمق ۱۰۰ متر نیز مقاومت لازم را دارد و تحت فشار آب تا ۱۰اتمسفر نیز بدون هیچگونه مشکلی می تواند کار کند. جنس بدنه این ساعت مچی لوکس از فولاد می باشد و همانطور که می دانید بیشترین مقاومت را داراست. نشانگرهای دقیقه و عقربه ها نیز با رنگ نقره ای با ترکیب رنگ صفحه ساعت مچی یک ظاهر بسیار خاص و ایده آل را به وجود آورده اند.

گران ترین ساعت مچی سیکو مدل SPB027J1

در نگاه اول این ساعت با ظاهر مشکی و بسیار شیکی که دارد قطعاً می تواند هر شخصی را به سمت خودش جذب کند. بدنه و پشت صفحه این ساعت از جنس استیل ضد زنگ می باشد که این مدل هم مانند سایر سری هایی که در این مقاله معرفی می شوند بالاترین کیفیت را دارند. ضخامت 13 میلی‌متری بدنه زیبایی خاصی به آن می‌بخشد که چندان هم بزرگ نیست. در صورتی که به دنبال ساعت مچی غواصی اصل بسیار با کیفیت و مقاوم هستید این مورد از برند ساعت مچی سیکو می تواند بهترین انتخاب باشد.

گران ترین ساعت مچی های سیکو مدل Grand Seiko SBGD207

ساعت مچی اتوماتیک Grand Seiko SBGD207 یکی از نمونه های مردانه این برند ژاپنی است که بعد از معرفی طولی نکشید که با فروش بسیار خوب و بالایی روبرو شد. یکی از سری مدل های Heritage این محصول می باشد که همانطور که ملاحظه می کنید طراحی کلاسیک این ساعت بسیار چشم نواز است. در صورتی که به دنبال ساعت مچی کلاسیک از برند سیکو هستید این مورد بهترین گزینه پیش روی شماست. این ساعت، یکی از کمیاب ترین و گران قیمت ترین ساعت های سیکو است و یکی دیگر از دلایل قیمت بالای آن، کمیاب بودنش است، باید بدانید که تنها 15 عدد از این ساعت موجود می باشد. صفحه این ساعت با استفاده از طلا ۱۸ عیار و الماس های گرد، طراحی شده است تا جلوه آن نسبت به سایر ساعت ها خاص تر شود. همچنین الماس های باگت و یاقوت کبود آبی نیز در اطراف صفحه قرار داده شده اند تا ظاهر لوکس و لاکچری آن بیشتر بدرخشد.

گران ترین و خاص ترین ساعت مچی Seiko SLGA001

این مدل یعنی SLGA001 در سال 2022 روانه بازار شد که یک ساعت اتوماتیک بسیار شکیل و زیبا است. این ساعت جزو سری Prospex می باشد که به دلیل طراحی اسپرت و در عین حال شیک آن برای هر سلیقه ای مناسب است. در صورتی که به این سبک از صفحه ساعت مچی علاقه دارید باید بگوئیم که مقاومت بسیار بالای آن در کنار کیفیت ساخت عالی همگی باعث شده اند خرید این مدل بسیار منطقی باشد.

بدنه این ساعت از جنس تیتانیوم می باشد و از نظر شیمیایی برای مقاومت در برابر نفوذ هلیوم می تواند بسیار خوب عمل کند. با این تفاسیر، قابلیت هایی که این سری دارد آن را به گزینه مناسبی برای ساعت های غواصی تبدیل می کند. جنس شیشه صفحه از کریستال یاقوت کبود است که این نوع بالاترین مقاومت را در برابر ضربه وخط و خش دارد. در پشت کیس، تعدادی نوشته از جمله شماره سریال و کلمه “LIMITED EDITION” ذکر شده که نشان دهنده نسخه محدود این مدل است. همچنین، این ساعت دارای مقاومت در برابر آب (۶۰۰) متر است. ساعت مچی SLGA001 توانایی ذخیر انرژی تا 120 ساعت را دارد که برای یک ساعت با این ابعاد و اندازه واقعاً شگفت انگیز و خیره کننده است. از این سری تنها 700 سری تولید شده و جزو سری های خاص seiko می باشد.

خاص ترین ساعت مچی Seiko SLGA001

خرید ساعت سیکو اورجینال از نماینده رسمی

فروشگاه اینترنتی گالری جواهریان با بیش از 80 برند معتبر همکاری داشته و نماینده تمامی آن ها در ایران می باشد. مشتریان محترم در صورتی که قصد خرید ساعت اصل را دارند می توانند با بهترین شرایط فروش و قیمت های استثنائی از این فروشگاه اقدام به ثبت سفارش نمایند. تمامی محصولات با مهر اصالت کالا و گارانتی معتبر به فروش می رسند که خیال خریدار را از بابت محصول راحت می کند.