لوگوی نوشتاری گالری جواهریان
به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ساعت و نماینده بیش از هشتاد برند معتبر خوش آمدید.

نکات مهم در خرید ساعت ست مناسب

دسته بندی ساعت ست

با دانستن نکات مهم در خرید ساعت ست مناسب می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. حال بهتر است به این مسئله بپردازیم که چه نکات مهمی وجود دارد که باید هنگام خرید ساعت ست رعایت کنیم تا ضمن ست کردن آن با اکثر لباس هایمان، چندان هزینه زیادی را نیز صرف نکنیم! با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.

Couple Wedding Watches.1

ساعت ست مناسب برای زوج های جوان

ساعت ست مناسب ، بهترین راه برای نشان دادن احساسات واقعی شما میباشد . این ساعت های مچی ست میتواند از ساعت سوئیسی و ژاپنی با کیفت بالا تولید شده باشد . ساعت ست میتواند بر هماهنگی و همدلی زوج های جوان کمک بسیاری نماید تا در ست کردن لباس و اکسسوری متمایز گردند.

ساعت ست مناسب 2

ست کردن ساعت مچی چرم با کیف چرم یا ساعت مچی استیل با اکسسوری های شیک میتواند زیبایی ساعت شما را دو چندان کند ، اما نکته مهم تر ساعت ست انتخابی شما و شریک زندگیتان است که  می تواند رابطه شما را خاص تر و زیباتر کند . شما با توجه به نوع پوشش خود میتوانید از میان ساعت های کلاسیک ، اسپرت – کلاسیک و اسپرت ساعت ست خود را انتخاب نمایید. توصیه می کنیم ساعت ژاپنی را در نظر داشته باشید.

ساعت ست عروس و داماد

ساعت ست و نکات آن

ساعت ست عروس و داماد میتواند با قاب یا بندهای قابل تعویض ، به شما کمک کند تا ظاهری منحصر به فرد و هماهنگ را برای هردو شما ایجاد نماید .حتی می توانید با حکاکی تاریخ خاص ، حرف اول اسم و یا یک کلمه در پشت یا بدنه ساعت ست ، آن ها را منحصر به فرد کنید . زمانی که شما جنس انوع ساعت ،  نوع عملکرد ، رنگ و موارد دیگر را در یک ساعت مچی برند جست و جو می کنید ، مطمئنا ساعت مناسب تری را انتخاب می نمایید. این یکی از اصلی ترین نکته برای انتخاب ساعت ست است .

ساعت های ست زنانه و مردانه با عملکرد یکسان

تنوع استایل ساعت مچی اورجینال موجود در گالری جواهریان به همراه رنگ های جذاب ، میتواند انواع سلیقه های شخصی را براورده کند . طراحی این اکسسوری ها به گونه ای است که مورد پسند تمامی سلیقه های سنتی و مدرن می باشد .

ساعت ست خاص ، میتواند شما را در میان هر مجلس متفاوت تر نشان دهد . ست بودن ساعت ها ، برای زوج ها ، نشانگر عمق احساس آن ها نسبت به یکدیگر است .

ساعت-ست-مناسب

ساعت ست مارک دار اصل ، هدیه ای شیک و ایده آل

یک ساعت ست منحصر به فرد می تواند زیبایی در کنار اهمیت به زمان را نشان دهد و هدیه ای جذاب و مناسب برای روز مادر ، سالگرد ازدواج یا روز پدر باشد . به دلیل وجود استایل های متنوع ، شما حوزه گسترده تری در انتخاب دارید .

بهترین قسمت این هدیه هوشمندانه ، اینست که سلایق یکدیگر به اشتراک گذاشتید . بهترین مدل را انتخاب خواهید کرد و این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار میباشد . این یکسان و هماهنگ بودن ساعت مچی ست ، موجب میشود که شما هر کجا میروید ، تکه دیگری از وجود او را همراه داشته باشید و رابطه قوی تری داشته باشید .

ساعت ست اصل

ساعت ست مناسب عروس و داماد

موتور دست ساز ساعت رولکس

یکی از هدایای مراسم عروسی و نامزدی ، ساعت ست برای عروس و داماد می باشد . انتخاب ساعت ست مناسب ، پروسه ای زمان بر است که یکی از عوامل مهم میزان هزینه آن است . به علت تنوع بالای ساعت ست و رنج قیمت های متفاوت ، بهتر از قبل این میزان مشخص شده باشد . از طرفی امروزه ساعت های تقلبی و فیک با قیمت های مختلف ، مشتری را گمراه می کند .

 شما میتوانید در وب سایت گالری جواهریان ، گزینه های انتخابی خود را مشخص و از خریدی با ضمانت اصالت کالا و دریافت گارانتی معتبر به صورت حضوری و یا اینترنتی بهره مند شوید.

چرا خرید ساعت ست بهترین گزینه است؟

برای زوجین قطعاً داشتن یک یادگاری از دوران عروسی بهترین گزینه است. یکی از بهترین مواردی که می توانید داشه باشید ساعت ست است. در واقع ساعت ست عروس و داماد بدین منظور است که علاوه بر داشتن یک یادگاری، بتوان با نفر دیگر یک ساعت مچی با ظاهر یکسان داشته باشیم. در این برند کمپانی های زیادی اقدام به تولید ساعت مچی ست کرده اند که برند های آلبرت ترایس، ادوکس، ساعت dw و… نیز نوع های مختلفی ساعت عرضه کرده اند که تمامی آن ها در فروشگاه اینترنتی گالری جواهریان موجود می باشند.

موتور دست ساز ساعت رولکس

گالری جواهریان بزرگترین کالکشن ساعت ست در ایران

گالری جواهریان با دارا بودن بیش از 70 برند معتبر جهانی ، بزرگترین کالکشن ساعت ست در ایران را داراست . این مجموعه با ارائه انواع ساعت ست لاکچری ، میان رده و اکونومی (اقتصادی) بیشترین تنوع ساعت ست باتوجه به میزان هزینه ی مدنظر شمارا دارا می باشد.

اشتراک گذاری با دیگران:
فهرست مقاله
ساعت gmt چیست؟

ساعت gmt چیست؟

فروردین 5, 1403

حتی اگر به حوزه ساعت مچی نیز علاقه نداشته باشید برای یکبار هم که شده نام ساعت gmt یا همان ساعت گرینویچ را شنیده اید، در این مقاله با ما همراه باشید تا بررسی کنیم

مطالعه بیشتر
راهنمای تنظیم سری CAL.E660 سیتیزن

راهنمای تنظیم سری CAL.E660 سیتیزن

اسفند 27, 1402

سیتیزن این برند محبوب و دوستداشتنی سری های مختلفی دارد که هر کدام در یک دسته بندی خاص با یک کد مشخص می شوند. هدف این مقاله (راهنمای تنظیم سری CAL.E660 سیتیزن) معرفی کامل و

مطالعه بیشتر
راهنمای جامع تشخیص ساعت کاسیو اصل

راهنمای جامع تشخیص ساعت کاسیو اصل

بهمن 26, 1402

ساعت‌های کاسیو، در سرتاسر جهان هواداران بسیاری دارند و قطعاً ساعت های این برند را برای یکبار هم که شده دست یکی از آشنایانتان دیده اید. با حجم فروش بالا سری ساعت های کاسیو شاهد

مطالعه بیشتر

یک دیدگاه در “نکات مهم در خرید ساعت ست مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *