لوگوی نوشتاری گالری جواهریان
به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ساعت و نماینده بیش از هشتاد برند معتبر خوش آمدید.

راهنمای جامع تشخیص ساعت کاسیو اصل

تشخیص ساعت کاسیو اصل
بهترین روش های تشخیص ساعت کاسیو اصل

ساعت‌های کاسیو، در سرتاسر جهان هواداران بسیاری دارند و قطعاً ساعت های این برند را برای یکبار هم که شده دست یکی از آشنایانتان دیده اید. با حجم فروش بالا سری ساعت های کاسیو شاهد نمونه های تقلبی بسیار زیاد در بازار ساعت مچی هستیم. بنابراین، برخی از افرادی که تصمیم به خرید یک ساعت کاسیو اصلی دارند، ممکن است با پرداخت هزینه‌ی بالا یک محصول تقلبی دریافت کنند. اگر تمایل به خرید یک ساعت کاسیو اصل تولید ژاپن دارید، باید در زمان خرید به چند نکته توجه ویژه کنید. گالری جواهریان سعی کرده تا با ارائه چندین نکته طبق تجربه های این چند سال اخیر آگاهی لازم را در این زمینه به شما بدهد.

معرفی روش های تشخیص ساعت کاسیو اورجینال

بررسی روش های تشخیص ساعت کاسیو اورجینال

روش های بسیار زیادی وجود دارد که بتوان در تشخیص ساعت کاسیو اصل از فیک موفق عمل نمود. برخی از این موارد تجربه های چندین ساله هستند که می توانند به شما عزیزان بسیار کمک کنند، در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی این موارد بپردازیم.

همیشه از فروشگاه معتبر خرید کنید

برای تشخیص اصالت ساعت‌های کاسیو، بهتر است به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. در صورتی که از نماینده رسمی برند کاسیو اقدام به خرید کنید قطعاً کالای اورجینال به شما فروخته می شود که همراه با گارانتی معتبر و رسمی است. گالری جواهریان با بیش از 70 سال سابقه در زمینه خرید و فروش ساعت مچی است که نماینده رسمی کاسیو نیز هست و می توانید نمونه اصلی را از این فروشگاه خریداری کنید.

به لوگو کاسیو توجه کنید!

توجه به بسته بندی و پک ساعت

تمامی ساعت های اصل با گارانتی، پک و جعبه اصلی به فروش می رسند. خریداران باید توجه داشته باشند که ساعتی که خریداری می‌کنند نیز باید همین ویژگی‌ها را داشته باشد. البته شاید این سوال در ذهن شما نقش ببندد که چگونه تشخیص دهیم کدام جعبه و در کل پکیج ساعت اورجینال و اصلی است. کافیست با یک جست و جوی ساده در اینترنت جعبه ساعتتان را مشاهده کنید. هنگام خرید هم به طور کامل مقایسه کنید و مطمئن شوید که حتی جعبه و پاکت نیز اصلی هستند.

شفایت و متریال ساعت کاسیو

همه می دانند که سری ساعت ها کاسیو بسیار با کیفیت و به زبان عامیانه شفاف و خوش ساخت هستند و ساعت مچی مردانه این برند خیلی طرفدار پیدا کرده است. بنابراین اگر به دنبال خرید یک محصول اصل و باکیفیت از این برند هستید، باید به شکل ظاهری آن نیز توجه کنید و همچنین شماره سریال آن را بررسی کنید. محصولات تقلبی به دلیل تلاش در تقلید دقیق همانند محصولات اصلی چندان کیفیت بالایی ندارند و می توان با یک نگاه متوجه شد. این تناقض در سری های فیک تفاوت‌هایی مانند لبه‌های تیز و بد شکل، رنگ های بی کیفیت و… است که با رعایت همین نکات بسیار ریز اما مهم می توان به راحتی ساعت کاسیو اصل را تشخیص داد. 

دفترچه راهنما باید با در پک موجود باشد

ساعتی که خریداری می‌کنید باید حتما همراه با دفترچه‌ راهنما ارائه شود. اما در این مرحله نباید سهل انگاری کنید! باید داخل دفترچه را هم ملاحظه کنید و به بررسی اطلاعات ساعت بپردازید. در دفترچه‌ی اصلی ساعت اطلاعاتی درباره ویژگی‌ها و روش استفاده از ساعت ذکر شده که بد نیست نگاهی گذرا نیز داشته باشید. توجه کنید که اگر بخش زیادی از دفترچه راهنما به زبان چینی باشد یکی از نشانه های فیک بودن ساعت است. همچنین، برچسب هولوگرام اصالت کالا باید روی بسته به طور واضح نمایان باشد تا شما بتوانید آن را اسکن کرده و از اصالت ساعت اطمینان حاصل کنید.

بند ساعت در تشخیص خیلی کمک می کند

با توجه به بررسی هایی که گالری جوهریان انجام داده سری کاسیو های فیک با اورجینال در قسمت بند خیلی تفاوت دارند و به وضوح این موضوع مشخص است. نوع و جنس قفل و هیمنطور جنس بند ساعت به گونه ای است که ساعت به راحتی در دور دستان شما محکم می شود و پس از استفاده طولانی مدت مثل روز اول با کیفیت می ماند. در سگک ساعت اورجینال، کلمه‌ی Casio روی سگک نوشته شده اما در مدل‌های فیک در پایین آن نوشته شده! حتی در برخی موارد نوع فونت آن به گونه ای است که به عبارتی کپی بودن آن کاملاً معلوم است.

توجه به قیمت ساعت

قیمت هر ساعت می تواند کمک شایانی به شما در تشخیص ساعت اورجینال کند. از آنجایی که گالری جواهریان نماینده رسمی است می توان آخرین قیمت ساعت های اورجینال را استعلام گرفت. رنج قیمتی سری ساعت های اصلی را نمی توان با نمونه های فیک قیاس کرد! البته بستگی به فروشگاه مدنظر شما هم دارد زیرا برخی فروشندگان با قیمت یک ساعت کاسیو اصلی، نمونه فیک را تحویل می دهند. بنابراین بهتر است از روش‌های معتبر و قابل اعتماد برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن ساعت کاسیو استفاده کنید که قبل تر آن ها را توضیح دادیم.

اشتراک گذاری با دیگران:
فهرست مقاله
دلیل بخار گرفتن شیشه ساعت مچی چیست؟

دلیل بخار گرفتن شیشه ساعت مچی چیست؟

اردیبهشت 8, 1403

شاید در وهله اول بخار گرفتن شیشه ساعت مچی یک موضوع بسیار پیش پا افتاده و ساده به نظر برسد ولی باید گفت امکان به وجود آمدن چندین مشکل در این بین وجود دارد. ممکن

مطالعه بیشتر
راهنمای تنظیم سری CAL.E784

راهنمای تنظیم سری CAL.E784

فروردین 18, 1403

اين ساعت با نيروي خورشيدي كار مي كند. صفحه را مقابل نور بگيريد و زماني كه به ميزان كافي شارژ شد از آن استفاده نماييد. براي ديدن جزئيات زمان شارژ، مشخصات فني و عملكردها به

مطالعه بیشتر
ساعت gmt چیست؟

ساعت gmt چیست؟

فروردین 5, 1403

حتی اگر به حوزه ساعت مچی نیز علاقه نداشته باشید برای یکبار هم که شده نام ساعت gmt یا همان ساعت گرینویچ را شنیده اید، در این مقاله با ما همراه باشید تا بررسی کنیم

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *