لوگوی نوشتاری گالری جواهریان
به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ساعت و نماینده بیش از هشتاد برند معتبر خوش آمدید.

معرفی برترین و بهترین برندهای ساعت مچی اورجینال

برترین برندهای ساعت مچی

ساعت مچی نوعی اکسسوری می باشد که نه تنها دارای جنبه کاربردی بوده، بلکه قادر به نشان دادن سبک استایل و شخصیت شما می باشد. در واقع از طریق اکسسوری ها می توان از شخصیت و همچنین استایل یک فرد شناخت پیدا کرد. در هنگام انتخاب ساعت مچی، از مهم ترین ویژگی هایی که بدان توجه می شود، می توان به طراحی ظاهری، مکانیزم ساعت، ضد آب بودن، قیمت، برند و… اشاره نمود.

در واقع سخت ترین بخش انتخاب ساعت، انتخاب برند آن و اطمینان از کیفیت محصولات آن برند می باشد. بنابراین بهتر است تا پیش از خرید ساعت، درباره بندهای مختلف کسب اطلاعات کنید. از این رو  گالری جواهریان در ادامه شما را با برترین برندهای ساعت مچی آشنا می کند. از طرفی شما نیز می توانید برای خرید ساعت اصل از فروشگاه گالری جواهریان اقدام به ثبت سفارش نمائید.

بررسی بهترین برند ساعت مچی

ساعت مچی برند معروف رولکس (Rolex)

ساعت مچی رولکس که از شناخته شده ترین و بهترین برندهای ساعت در جهان می باشد، موفق به کسب جایگاه اول جهانی در چند زمینه مختلف شده است. درواقع این برند برای اولین بار ساعت مچی ضد آب یعنی Oyster  را در سال 1926 میلادی، نخستین  ساعت‌ مچی که به صورت خودکار قادر به تغییر تاریخ بود یعنی Datejust در سال 1945 میلادی، نخستین ساعت ‌مچی ضد آب در عمقی 100 متر یعنی Oyster Perpetual Submariner را در سال 1953 میلادی و… را تولید نموده است.

مطلب مرتبط: دلیل لوکس بودن رولکس چیست؟

برترین برندهای ساعت مچی

ساعت مچی برند بولگاری (Bvlgari)

برند بولگاری که از برترین برندهای ساعت مچی می باشد، بیشتر به سبب اکسسوری هایی چون جواهرات بی ‌نظیر و همچنین کالاهای لوکس آن به معروفیت رسیده است. در واقع جواهرات این برند از جمله جواهرات الیزابت تیلور می باشد. همچنین لازم به ذکر می باشد که این برند قادر به طراحی و ساخت نخستین ساعت مچی ‌جواهری در تمام دنیا می باشد که از معروف ترین مدل های آن، مدل Serpenti است.

 

بخوانید: 5 گزینه برای خرید هدیه ساعت مردانه

 

برندهای ساعت مچی

ساعت مچی برند امگا (Omega)

Omega Speedmaster نخستین ساعتی می باشد که بر روی ماه پوشیده شده است. همچنین ساعت های این برند سوئیسی به سبب استفاده در فیلم ‌های جیمز باند و حتی به عنوان زمان ‌سنج رسمی المپیک، بسیار معروف می باشد. پرنس ویلیام نیز بیش از یک دهه می باشد که یکی از ساعت های این برند را استفاده می نماید. ساعت امگا اصل را می توانید از گالری جواهریان به همراه ضمانت خریداری نمائید.

البته این موضوع را باید عنوان کرد که امگا با شرکت های بسیار زیادی همکاری کرده مانند برند سواچ و بلن پین. حاصل این همکاری ها سری ساعت های امگا سواچ و بلن پین سواچ می باشد که در سبک و تنوع در طراحی واقعاً جسورانه عمل کرده اند.

 

برند های ساعت مچی

ساعت مچی برند آی دابلیو سی (IWC)

این برند که در سال 1868 میلادی تاسیس شده است، مخفف International Watch Company و یا شرکت بین‌المللی ساعت ‌مچی می باشد که امروزه از برترین برندهای ساعت مچی غواصی و خلبانی می باشد.

برترین برندهای ساعت مچی

ساعت مچی برند بوم اند مرسیه (Baume & Mercier)

این برند، برندی سوئیسی می باشد که باکیفیت ترین ساعت های مچی را با قیمتی مناسب طراحی و تولید می نماید. این کمپانی در سال 1830 توسط دو برادر تاسیس شد که شعارشان برای موفقیت این بود که “کمال گرا باشید و تنها ساعت های مچی با برترین کیفیت را تولید نمایید.”

 

خوب است بدانید: ساعت لوکس افراد مشهور

 

برترین برندهای ساعت مچی

ساعت مچی برند کارتیه ( Cartier)

این برند که در سال 1847 تاسیس شد، با الهام گرفتن از تانک‌ های جنگی، ساعت مچی معروفی به نام تانک را که از برترین ساعت های مچی می باشد، طراحی و تولید نمود. ساعت کارتیه نامی آشنا در صنعت ساعت سازی می باشد که بسیار هم پر طرفدار و پر فروش است. گالری جواهریان محصولات برند کارتیه را به طور اورجینال به فروش می رساند، خرید ساعت کارتیه خود را با ضمانت از گالری جواهریان انجام دهید.

برند های ساعت مچی

ساعت مچی برند جگر لوکولتر (Jaeger-LeCoultre)

این برند سوئیسی که از برترین برندهای ساعت مچی می باشد، در سال 1833 تاسیس شد و با طراحی های ساعت کلاسیک خود معروف شده است.

برترین برندهای ساعت مچی

ساعت مچی برند پیاژه (Piaget)

Georges-Édouard Piaget، صاحب برند پیاژه، نخستین کارگاه ساعت سازی خود را در سال 1874 تاسیس نمود و برند خود را ساخت. این برند امروزه از بهترین برندهای ساعت مچی می باشد که به طراحی و ساخت باریک ترین مدل های ساعت مچی اتوماتیک معروف است.

برند های ساعت مچی

اشتراک گذاری با دیگران:
فهرست مقاله
راهنمای تنظیم سری CAL.E820

راهنمای تنظیم سری CAL.E820

اردیبهشت 17, 1403

سری های سیتیزن خانواده های مختلفی دارند که هر کدام به طور کاملاً جدا تنظیمات خاص خودشان را دارند، در تنظیمات ساعت سیتیزن همه ی مدل های مختلف از سری های متفاوت را مورد بررسی

مطالعه بیشتر
دلیل بخار گرفتن شیشه ساعت مچی چیست؟

دلیل بخار گرفتن شیشه ساعت مچی چیست؟

اردیبهشت 8, 1403

شاید در وهله اول بخار گرفتن شیشه ساعت مچی یک موضوع بسیار پیش پا افتاده و ساده به نظر برسد ولی باید گفت امکان به وجود آمدن چندین مشکل در این بین وجود دارد. ممکن

مطالعه بیشتر
راهنمای تنظیم سری CAL.E784

راهنمای تنظیم سری CAL.E784

فروردین 18, 1403

اين ساعت با نيروي خورشيدي كار مي كند. صفحه را مقابل نور بگيريد و زماني كه به ميزان كافي شارژ شد از آن استفاده نماييد. براي ديدن جزئيات زمان شارژ، مشخصات فني و عملكردها به

مطالعه بیشتر

44 دیدگاه در “معرفی برترین و بهترین برندهای ساعت مچی اورجینال

  1. You made some good points there. I did a search on the subject matter and found most people will go along with with your blog. Anibal Oms

    1. سلام دوست عزیز
      بله قطعاً همینطوره، برند های دیگه ای هم مثل امگا، هوبلو و… نیز بسیار قدرتمند و اصیل هستن
      مرسی از نظرتون

  2. بعضی از برند های لوکس معرفی شده در این مقاله رو نشنیده بودم قبلاً جالب بود واسم

    1. سلام بله داریم، تصویر محصول مورد نظرتون رو از طریق چت سایت ارسال کنین تا قیمت رو اعلام کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *