لوگوی نوشتاری گالری جواهریان
به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ساعت و نماینده بیش از هشتاد برند معتبر خوش آمدید.

آشنایی با انواع ساعت سیتیزن

انواع ساعت های سیتیزن

کمپانی ساعت سیتیزن از سال 1918 تاکنون بسیاری از بهترین و اولین سبک ­های ساعت ­های جهان را تولید کرده است که در این مقاله به معرفی انواع ساع­ت سیتیزن اکو درایو می­ پردازیم.

 انواع ساعت سیتیزن اکودرایو
انواع ساعت سیتیزن اکودرایو

ساعت سیتیزن اکودرایو 

در سال 2011، کمپانی سیتیزن از تکنولوژی جدیدی تحت عنوان اکودرایو (Eco-Drive) در بازارهای جهانی ساعت رونمایی کرد. ساعت اکودرایو به ساعتی گفته می شود که توانایی تبدیل هرگونه نور طبیعی و مصنوعی را به انرژی الکتریکی دارد. این محصولات از طریق منابع نوری مختلف شارژ شده و این امکان را دارند که انرژی های موجود را ذخیره کرده و در مصرف آن صرفه جویی کنند.

ساعت سیتیزن اکودرایو
ساعت سیتیزن اکودرایو

عدم نیاز به تعویض منظم باتری در ساعت سیتی زن اکودرایو

در دورانی که همگان پذیرفتند که باید باتری ساعت های کوارتز خود را در فواصل منظم تعویض کنند، ظهور تکنولوژی اکودرایو این تفکر را از بین برد. اکودرایو یک فناوری است که با دریافت نور از منابع نوری و تبدیل آن به انرژی با استفاده از یک سلول خورشیدی داخلی، ساعت را تنظیم می کند و نیاز به تعویض باتری ساعت را از بین می­برد.

ساعت اکودرایو هرگز متوقف نمی­شود!

طراحی ساعت اکودرایو به گونه­ ای است که برای شارژ شدن از منابع نور معمولی مانند نور میز کار بهره می­گیرد و شما می­توانید با این اطمینان از این که این نوع از ساعت مچی هرگز متوقف نمی­شود، به انجام فعالیت­ های روزمره خود بپردازید. برای استفاده بهینه از ساعت­ های اکودرایو، هر ماه حدود 5 یا 6 ساعت آن را در مقابل نور خورشید شارژ کنید.

ساعت اکودرایو سیتیزن

کار کردن در تاریکی تا شش ماه

یک بار شارژ کامل ساعت اکودرایو کافی است تا به مدت شش ماه حتی در تاریکی مطلق به کار خود ادامه دهد. برخی از مدل­ های اکودرایو که مجهز به عملکرد ذخیره نیرو می­باشند، می ­توانند تا هفت سال بدون نیاز به تعویض باطری کار کنند. (این قابلیت تنها برای برخی از مدل ­های اکودرایو می­باشد.)

ساعت اکودرایو

نشانگر سطح نور

کمپانی سیتیزن اولین شرکتی در جهان بود که ساعت­های مچی خود را مجهز به نشانگر سطح نور کرد. این نشانگر شدت تابش نور به صفحه را تشخیص و سطح فعلی انرژی لازم برای کارکرد موتور ساعت را نشان می­دهد و به افراد این امکان را می­دهد تا میزان تولید انرژی در هر لحظه را اندازه گیری کنند.

ساعت اکودرایو

نماد ساعت مچی سیتیزن اکودرایو (Eco-Drive)

فناوری انحصاری تولید ساعت اکودرایو یک دستاورد استثنایی است که نمایانگر نگرانی درباره محیط زیست و اکوسیستم می­باشد. نماد اکودرایو Eco-Drive نشان­ دهنده ساخت مدلی متفاوت از ساعت مچی برای تمامی مردم دنیا است.

 

خوب است بدانید: روش های تشخیص ساعت کاسیو اصل

 

ساعت اکودرایو سیتیزن

ساعت سیتیزن سوپر تیتانیوم (Super TitaniumTM)

در سال 1970 این شرکت از اولین ساعت تیتانیوم جهان رونمایی کرد. سیتیزن با فرآوری تیتانیوم جامد و بکارگیری از تکنولوژی انحصاری Duratect، ماده­ ایی پنج برابر مقاوم تر از فولاد ضد زنگ را تولید کرد. ساعت سوپر تیتانیوم سیتیزن، سبک، سازگار با پوست، ضد خش و ضد حساسیت است.

بخوانید: راهنمای تنظیم سری CAL.B877 سیتیزن

 

ساعت سیتیزن سوپر تیتانیوم

آزادی حرکت به واسطه ضدخش بودن ساعت

ساعت سیتیزن با فناوری انحصاری تحت عنوان Duratect، اقدام به فرآوری تیتانیوم جامد به منظور سخت شدن سطح ساعت مچی کرده است، به گونه ای که درجه سختی آن بیش از پنج برابر فولاد ضد زنگ است. با این تکنولوژی به راحتی می توانید از یک ساعت ضدخش در طول روز استفاده کنید.

ساعت سیتیزن سوپر تیتانیوم

ساعت مچی سبک

برای خیلی از افراد ساعت مچی تنها چیزی است که تقریبا تمام روز از آن استفاده می کنند. بنابراین استفاده از ساعت مچی سبک باعث می شود که آن­ها در هنگام انجام کارهای روزمره خود احساس راحتی فوق العاده ­ای داشته باشند. ساعت سوپر تیتانیوم تقریبا نیمی از وزن فولاد ضد زنگ را دارد و بسیار سبک است.

ساعتسوپر تیتانیوم

ساعت ضدحساسیت

تیتانیوم جامد به طور طبیعی ضد حساسیت و سازگار با پوست دست است. به طورکلی فرآوری فلزات، باعث تضعیف خاصیت ضدحساسیت بودن آن ­ها می­شود. درمورد ساعت­ های مچی سیتیزن مدل سوپرتیتانیوم استفاده از تکنولوژی Duratect این مشکل را برطرف کرده است و از ایجاد آلرژی جلوگیری می­کند. این فناوری خبر خوبی برای کسانی است که به دنبال ساعت­ های ضدحساسیت برای خود و عزیزانشان هستند.

ساعت سوپرتیتانیوم

ضد زنگ بودن ساعت ­های سوپر تیتانیوم

به لطف مقاومت این نوع از ساعت­ های سیتیزن در برابر زنگ زدگی و آب نمک شما می­توانید به راحتی ساعت خود را در هر شرایطی قرار دهید. همچنین این موضوع نگرانی شما را از بابت کدر شدن و از بین رفتن جلوه و درخشندگی ساعت مچی برطرف می­ کند.

ساعت ­های سوپر تیتانیوم

Duratect تکنولوژی انحصاری سیتیزن برای سخت سازی سطح

این تکنولوژی انحصاری سیتیزن برای سخت سازی سطح ساعت است. دست بخشی از بدن انسان است که بیشترین تحرک را دارد، بنابراین بیشتر در معرض خراشیده شدن و یا ضربه خوردن قرار می گیرد. برای حل این مشکل کمپانی سیتیزن از این فناوری رونمایی کرد.

ساعت ­های سوپر تیتانیوم

ساعت سیتیزن ستلایت ویو (Satellite wave GPS)

این ساعت­ها از ویژگی Satellite wave برخوردار هستند. این فناوری با استفاده امواج ماهواره ه­ای اطلاعات را از طریق GPS دریافت و تاریخ و زمان را به صورت خودکار ذخیره می­کند. این دسته از ساعت ­ها تا زمانی روی کره زمین باشید به طور دقیق کار می­کنند و برای دریافت سیگنال فقط به 3 ثانیه زمان نیاز دارند.

ساعت سیتیزن ستلایت ویو (Satellite wave GPS)

ساعت رادیو کنترلد (Radio-Controlled)

در سال 1993 سیتیزن اولین ساعت مجهز به رادیو کنترلد را در جهان عرضه کرد. ساعت اکودرایو رادیو کنترلد سیگنال­ های زمانی خود را از ساعت ­های اتمی دریافت می­کند و با حد خطای یک ثانیه در هر 100000 سال زمان و تقویم شما را به طور خودکار به روز می­کند. این ساعت­ ها بدون نیاز به تعویض باتری و تنظیم زمان، خود را با دقیق­ ترین منبع زمانی موجود همگام می­ کنند.

radio_controlled

تنظیم دقیق و خودکار زمان به صورت روزانه

تنظیم ساعت، کاری خسته کننده است. رادیو کنترلد با تنظیم خودکار زمان به صورت دقیق در هر روز هفته اضطراب و هیاهو شما را از می­برد به طوریکه که دیگر نگران تنظیم مجدد ساعت خود نباشید. در صورتی که ساعت اکودرایو دارید و نیاز به راهنمایی در این زمینه دارید در مقاله ای با عنوان (آموزش تنظیمات ساعت سیتیزن اکودرایو) می تواند بهترین راهنمای شما عزیزان باشد.

radio controlled

ساعت سیتیزن پرومستر(Promaster)

ساعت سیتیزن پرومستر یک ساعت غواصی کامل است به گونه ایی که تا عمق 200 متر زیر سطح آب دوام می­آورد. سیتیزن برای پرومستر از یک نماد فلش پیکان مانند استفاده کرده که می توان آن را نماد بالاتر رفتن و عمیق تر شدن دانست. اعداد نشانگر ساعت پرومستر از نوع شب نما (عقربه لومینو) بوده و امکان مشاهده ساعت در تاریکی را به راحتی فراهم می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره عقربه شب نما کلیک نمایید.

ساعت سیتیزن پرومستر(Promaster)

شما نیز می توانید برای خرید ساعت سیتیزن اصل به همراه ضمانت رسمی و معتبر از گالری جواهریان ثبت سفارش را انجام دهید تا در اسرع وقت محصول مورد نظر به دست شما برسد.

اشتراک گذاری با دیگران:
فهرست مقاله
دلیل بخار گرفتن شیشه ساعت مچی چیست؟

دلیل بخار گرفتن شیشه ساعت مچی چیست؟

اردیبهشت 8, 1403

شاید در وهله اول بخار گرفتن شیشه ساعت مچی یک موضوع بسیار پیش پا افتاده و ساده به نظر برسد ولی باید گفت امکان به وجود آمدن چندین مشکل در این بین وجود دارد. ممکن

مطالعه بیشتر
راهنمای تنظیم سری CAL.E784

راهنمای تنظیم سری CAL.E784

فروردین 18, 1403

اين ساعت با نيروي خورشيدي كار مي كند. صفحه را مقابل نور بگيريد و زماني كه به ميزان كافي شارژ شد از آن استفاده نماييد. براي ديدن جزئيات زمان شارژ، مشخصات فني و عملكردها به

مطالعه بیشتر
ساعت gmt چیست؟

ساعت gmt چیست؟

فروردین 5, 1403

حتی اگر به حوزه ساعت مچی نیز علاقه نداشته باشید برای یکبار هم که شده نام ساعت gmt یا همان ساعت گرینویچ را شنیده اید، در این مقاله با ما همراه باشید تا بررسی کنیم

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *