لوگوی نوشتاری گالری جواهریان
به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ساعت و نماینده بیش از هشتاد برند معتبر خوش آمدید.

نحوه تمیز کردن ساعت مچی

تمیزکردن ساعت

ساعت مچی نیز همانند سایر اکسسوری ها نیاز به تمیز کردن دارد اما چگونگی انجام این کار بسیار مهم است. اینکه چگونه ساعت مچی را تمیر کنید و از چه نوع دستمال هایی استفاده نمائید می توانید در عمر مفید ساعت شما تاثیر گذار باشد.

ممکن است سوال بسیاری از افراد باشد به این دلیل که ساعت یکی از کاربردی ترین و مهم ترین وسایل و ملزومات به حساب می‌آید که بدون شک تمیز کردن ساعت مچی بصورت اصولی  آن می‌تواند به نوع شخصیت افراد اشاره مستقیم داشته باشد. و مهم تر از همه ی تمیز بودن ساعت باعث طول عمر بالای این وسیله کاربردی می شود پس سعی کنید برای انواع ساعت خود راهکارهای مناسبی را برای تمیزکردن در نظر بگیرید.

چرا که هر ساعتی با توجه به جنس خاصی که دارد روش خاصی نیز می‌طلبد و شما نمی‌توانید به صورت سرخود و بدون آگاهی و اطلاع نسبت به تمیز کردن ساعت مچی خود مشغول شوید و بهتر است بدانید که انواع ساعت های باکیفیت استیل، پلاستیکی و بند چرمی هرکدام به صورت مجزا می توانند راهکار خاصی برای تمیز کردن خود را مدنظر داشته باشند که آگاهی به این مسئله باعث میشود که شما به راحتی بتوانید ساعت مورد نظر خود را در هر شرایطی با کمترین امکانات به راحتی تمیز نمایید و توجه داشته باشید ساعت تمیز صددرصد همیشه به انسان اعتماد به نفسی تازه می دهد که این حس فوق العاده است.

 

استیل جنسی همیشه مطرح و نحوه تمیز کردن ساعت استیل

توجه داشته باشید که چنانچه ساعت شما یک ساعت استیل است به راحتی می توانید مقداری مواد شوینده را بر روی یک عدد مسواک قرار داده و به آرامی بر روی بدنه ساعت استیل و خوش طرح خود بکشید تا بدین وسیله بتوانید به راحتی ساعت استیل خود را از هر گونه آلودگی و گرد و غبار پاکسازی کنید.

که البته برخی از افراد این روش را نمی‌پسندند و ممکن است تنها به واسطه یک پارچه کاملا نرم که به واسطه مقداری الکل مرطوب شده است ساعت استیل خود را تمیز کنند، یک نکته کاملاً کلیدی در اینجا توجه به این نکته است که به هیچ عنوان ساعت استیل خود را به صورت کاملا مستقیم با الکل تمیز نکنید!

ممکن است ساعت شما با مشکلات خاصی روبرو شود و عمدتا ساعت‌های استیل بدون شک از جمله ساعت‌های با کیفیتی هستند که شما می‌توانید به واسطه ضد آب بودن این ساعت‌ها به راحتی بدنه آن‌ها را به واسطه الکل پاک سازی کنید. اصولا اندازه صفحه و ضخامت ساعت‌های استیل در ابعاد و اشکال مختلف تولید می‌شود و باید توجه داشته باشید که ساعت‌های استیل به خاطر کیفیت بالایی که دارند در بازار جزء ساعت‌های بسیار با کیفیت شناخته می‌شوند.

 

بخوانید: کدام ساعت مناسب من است؟

نحوه تمیز کردن ساعت مچی
نحوه تمیز کردن ساعت مچی

ساعت مرغوب پلاستیکی

برخی از از ساعت‌های پلاستیکی به واسطه خاصیت ضد آب خود باعث می‌شوند که افراد بتوانند به راحتی این ساعت ها را با آب شستشو داده و بدون اینکه کوچک‌ترین مشکلی برای ساختار ساعت به وجود بیاید بتوانند از این ساعت استفاده کنند. باید به جنس قاب و بدنه پلاستیکی ساعت مطمئن باشید تا بتوانید به راحتی به قابلیت شستشوی این ساعت فکر کنید. بسیاری از ساعت‌هایی که افراد با خیالی آسوده می‌توانند از آن استفاده کنند، ساعت‌های پلاستیکی هستند که البته به عنوان ساعت ضدآب شناخته می‌شوند و به واسطه جنس پشت قاب ضد زنگ است که افراد می توانند این ساعت ها را به راحتی مورد شستشو قرار دهند؛ چرا که جنس پلاستیک آن باعث می‌شود افراد به راحتی بتوانند به تمیز کردن آن اقدام نمایند.

البته شما برای تمیز کردن ساعت پلاستیکی خود حتی اگر از یک پارچه نم دار نیز استفاده کنید باز هم موردی نیست، و به راحتی میتوانید به تمیزی ساعت اطمینان بالایی را حاصل کنید و توجه داشته باشید که ساعت های پلاستیکی به عنوان ساعتهای بسیار راحت رد هنگام تمیزی و پاکسازی مورد کاربرد و صحبت هستند و بدین ترتیب لازم نیست حساسیت بسیار بالایی برروی این ساعتها داشته باشید.

 

ساعت مرغوب پلاستیکی

ساعتی با بند چرم اصل را چگونه تمیز کنیم

بدون شک بسیاری از افراد جذابیت ساعت خود را به بند چرمی آن مربوط می‌دانند و به همین خاطر شما باید به این نکته توجه بالایی داشته باشید که بندهای چرمی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستند و شما نباید به هیچ عنوان این بندها را با آب روبه رو کنید و تنها راه تمیز کردن بند های چرمی این است که به واسطه یک پارچه نمدار به تمیز کردن این بندها بپردازید.

در بازار انواع ساعت‌های چرمی در مدل ها و طرح های مختلف به فروش می‌رسند که هرکدام از این ساعت ها به واسطه ساختار خاص خود با شرایط متفاوت تری نسبت به نگهداری و حتی به تمیزی آنها باید فکر کرد که شما اگر ساعت را در نور آفتاب قرار دهید. نسبت به پاکسازی آن اقدام کرده اید؛ چراکه چرم به هیچ عنوان نمی‌تواند به وسیله آب به راحتی خود را پاکسازی کند و شما تا حد امکان همان‌گونه که گفته شد باید سعی کنید تا از از یک دستمال نمدار برای پاک کردن و تمیز کردن ساعت استفاده کنید.

نسبت به نوع چرم همیشه باید به این نکته توجه داشته باشید که ساعت بند چرمی شما آیا احتیاج به تمیزی دارد و چگونه باید ساعت خود را تمیز کنیم که با این سوال شما کافیست ساعت را در جلوی نور آفاب همان گونه که عنوان شد قرار دهید تا به راحتی ساعت بند چرمی شما به راحتی تمیز گردد.

بندچرم

کلام آخر

بدون هیچ شکی ساعت یکی از مهم‌ترین و کاربردی ترین وسایل زندگی انسان به شمار می رود که به خاطر پیشرفت فناوری و تکنولوژی ما انواع مدل‌های مختلف ساعت را در ابعاد و اشکال مختلف به راحتی در بازار مشاهده می‌کنیم و به خاطر استفاده روزمره و بسیار فراوانی که از ساعت داریم کاملا طبیعی است که به این سوال فکر کنیم که چگونه ساعت مان را تمیز کنیم. به این دلیل تمیز کردن ساعت باعث می شود تا شخصیت ما نیز یک شخصیت با ثبات تر به نظر برسد و اصولا بسیاری از افراد متاسفانه به این موضوع توجهی ندارند و علاوه بر اینکه که نمی توانند عمر بالا و مفیدی را برای این وسیله کاربردی و ضروری خود در نظر بگیرند وجه شخصیتی خود را نیز زیر سوال می برند. پس بهتر است در مورد تمیز کردن ساعت خود همانگونه که در این مقاله گفته شد سریعتر وارد عمل شوید.

اشتراک گذاری با دیگران:
فهرست مقاله
دلیل بخار گرفتن شیشه ساعت مچی چیست؟

دلیل بخار گرفتن شیشه ساعت مچی چیست؟

اردیبهشت 8, 1403

شاید در وهله اول بخار گرفتن شیشه ساعت مچی یک موضوع بسیار پیش پا افتاده و ساده به نظر برسد ولی باید گفت امکان به وجود آمدن چندین مشکل در این بین وجود دارد. ممکن

مطالعه بیشتر
راهنمای تنظیم سری CAL.E784

راهنمای تنظیم سری CAL.E784

فروردین 18, 1403

اين ساعت با نيروي خورشيدي كار مي كند. صفحه را مقابل نور بگيريد و زماني كه به ميزان كافي شارژ شد از آن استفاده نماييد. براي ديدن جزئيات زمان شارژ، مشخصات فني و عملكردها به

مطالعه بیشتر
ساعت gmt چیست؟

ساعت gmt چیست؟

فروردین 5, 1403

حتی اگر به حوزه ساعت مچی نیز علاقه نداشته باشید برای یکبار هم که شده نام ساعت gmt یا همان ساعت گرینویچ را شنیده اید، در این مقاله با ما همراه باشید تا بررسی کنیم

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *