لوگوی نوشتاری گالری جواهریان
به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ساعت و نماینده بیش از هشتاد برند معتبر خوش آمدید.

ساعت های مطرح جهان را بشناسید

ساعت های مطرح جهان

در این مقاله قصد داریم به معرفی بعضی از ساعت های مطرح جهان بپردازیم.

ساعت های مطرح جهان

اگر از آن دسته افرادی هستید که به مد و فشن علاقه مند هستید ، حتما تمایل دارید که برندهای ساعت های مطرح جهان آشنا شوید.

امروزه ، ساعت ها و به طور کلی ، ساعت های مچی برندهای شیک و مدرنی دارند که می توانید آن ها را به راحتی تهیه و استفاده کنید. استفاده از ساعت و ساعت مچی در هر مکان و موقعیتی یکی از زیورآلاتی است که همه افراد به آن علاقه دارند. برخی افراد برای داشتن یک ساعت مچی منحصر به فرد ، حاضر هستند هزینه های زیادی بپردازند. در اینجا برخی از ساعت های مطرح جهان را به شما معرفی می کنیم.

اولین برند ساعت های مطرح جهان به لحاظ مبلغ (دنیل کلین)

شرکت تجاری دنیل کلین در سال 1973 تاسیس شد. پس از مدتی این برند به یکی از برندهای معروف در سراسر جهان تبدیل شد. طیف وسیعی از ساعت های مدرن و شیک در این شرکت ساخته و تولید . دنیل کلین به شما کمک می کند که بتوانید شیک ترین مدل های ساعت های لوکس مردانه و زنانه را به راحتی انتخاب کنید. ساعت های دنیل کلین به وسیله طراحان معروف و خلاق چند ملیتی طراحی و ساخته شده اند. در ساخت و طراحی این ساعت ، علاوه بر شکل و ظاهر ، طراحان توانستند طرح های خارق العادی در آن ها ایجاد کنند و به این وسیله ، رضایت مشتریان را جلب نمایند.

مشاهده محصول: ساعت مچی زنانه دنیل کلین 1.12285.5.DK

ساعت های مطرح جهان
ساعت های مطرح جهان

دومین ساعت مطرح جهان سی کی (کلوین کلاین) K1B336.09

ساعت زنانه سی کی (کلوین کلاین) ساختار فلزی و بافت های ریزی دارد. این ساعت دارای پین بند استیل باریکی است. برخی از طرح های این ساعت از بند چرمی سفید ، مشکی و قهوه ای ساخته شده است.

صفحه های رنگی این ساعت متناسب با رنگ بند آن ها طراحی شده است. این ساعت ، در عین سادگی ، بسیار شیک است. قفل به کار رفته در این ساعت از نوع ضامن دار (کلیپسی) یا سگکی است. در برخی از موارد برای ایجاد مقاومت و امنیت بیشتر در ساعت ، از قلاب های تاشو دوطرفه استفاده شده است. نکته جالب این است که در برخی طرح های آن ، عقربه ها و اعداد ساعت به رنگ مسی طراحی شده اند که سبب زیبایی و جذابیت ساعت شده است.

این ساعت در برابر آب ، بسیار مقاوم است.  صفحه های این ساعت در اندازه های مختلف ساخته شده اند. شکل صفحه این ساعت به صورت مستطیل ، مربع ، لوزی و یا دایره ساخته شده است.

مشاهده محصول: ساعت زنانه سی کی (کلوین کلاین) K1B336.09

ساعت زنانه سی کی

ساعت مچی زنانه اوماکس (Omax)

ساعت برند زنانه اوماکس ، یکی دیگر از ساعت های مطرح جهان است که بیشتر خانم ها آن را می پسندند. این برند ، برند بین المللی است و دارای طرحی زیبا ، کیفیتی عالی و قیمتی مناسب و مقرون به صرفه است. با توجه به اینکه این برند ، دارای خدمات پس از فروش نیز می باشد ، سبب جذب مشتریان زیادی شده است و سهم زیادی از بازار ساعت جهان را به خود اختصاص داده است.

ساعت مچی زنانه اوماکس

ساعت مچی مردانه سیتیزن JM5460-51A

برند سیتیزن ، برندی است که بسیاری از آقایان آن را می پسندند. استفاده از این برند ، سبب افزایش اعتماد به نفس آقایان در مهمانی ها و مراسم های مختلف می شود. این ساعت ضد آب است و مقاومت بالایی در برابر ضربه و صدمه را دارد. افرادی که به دنبال یک برند خیره کننده در ساعت خود هستند ، این برند را انتخاب می کنند.

برای آشنایی بیشتر با انواع ساعت سیتیزن کلیک کنید.

مشاهده محصول: ساعت مچی مردانه سیتیزن JM5460-51A

ساعت مچی مردانه سیتیزن

ساعت مچی مردانه فردریک کنستانت FC-245M4S6

این ساعت فردریک کنستانت ، دارای یک موتور اتوماتیک است. قاب و بند این ساعت از جنس فلز و استیل ضد زنگ ساخته شده است. جنس قاب و بند آن به گونه ای است که هم رنگ آن ها ثبات بالایی دارد و هم در طولانی مدت می توانید از آن استفاده کنید. شیشه این ساعت ، از مواد معدنی ساخته شده است. این ساعت ضد آب است ، اما با این حال ، بهتر است که این ساعت را به استخر و یا زیر آب نبرید ، زیرا این ساعت شامل گارانتی نمی شود. این ساعت تقویم نیز دارد.

افرادی که به تیپ های کلاسیک ، مجلسی و یا روزمره علاقه دارند  ، می توانند از این برند در ساعت خود استفاده کنند. قاب ساعت به شکل دایره است و قطر آن 43 میلی متر است.  در این ساعت از رنگ رز گلد در قاب و رنگ سفید در  بدنه ساعت استفاده شده است که زیبایی و هماهنگی خاصی در ساعت به وجود آورده است. این ساعت ، ساعتی تک عقربه ای است و برای بستن آن تنها از یک قفل کشویی استفاده می شود. این ساعت ، همچنین دارای عقربه های شب نما است.

مشاهده محصول: ساعت مچی مردانه فردریک کنستانت FC-245M4S6

فردریک کنستانت

ساعت مچی لاکچری ادوکس EDOX

ساعت مچی لاکچری ادوکس ، یکی دیگر از ساعت های مطرح جهان است که به وسیله مخترعان و مهندسان قرن شانزدهم و اواسط قرن بیستم ساخته و تولید شد. موتوری که در این ساعت به کار رفته است ، از نوع موتورهای مکانیکی است که با استفاده از سیم پیچ ، منبع تغذیه چرخاننده و چرخ دنده ها به چرخش درمی آیند و عقربه ها را حرکت می دهند. جنس به کار رفته در این ساعت به گونه ای است که مقاومت بالایی در برابر ضربه ، آسیب و … دارد.طرح بند و قاب ساعت به گونه ای در این ساعت به کار رفته است که با یکدیگر در رنگ و شکل هارمونی داشته باشند.

ساعت ادوکس

ساعت مچی مردانه دیزل DZ4347

دیزل ، یک برند آمریکایی است که از سال 1984 شروع به فعالیت کرد. در سال های آغاز فعالیت خود با استقبال خوبی مواجه شد. ساعت های دیزل از دسته ساعت های کوارتز هستند. ساخت ساعت به گونه ای است که نیازی به مراقبت و یا نگهداری خاصی ندارد. این ساعت ، زمان را به صورت دقیق نشان می دهد و دوام و ماندگاری بالایی نیز دارد.

مشاهده محصول: ساعت مچی مردانه دیزل DZ4347

ساعت مچی مردانه دیزل

برند دیزل (DIESEL) یکی از مشهورترین و محبوب ترین کمپانی ساخت ساعت در امریکا و کل جهان است. این شرکت،ساعت هایی با قیمت مناسب تولید می کند که هم اکنون نیز طرفداران زیادی دارد. اگر به دنبال یک برند با طرح و کیفیت مناسب و مقرون به صرفه هستید ، برند دیزل برای شما مناسب است.

برای آشنایی بیشتر با انواع برند ساعت ها به گالری جواهریان مراجعه کنید.

اشتراک گذاری با دیگران:
فهرست مقاله
راهنمای تنظیم سری CAL.E784

راهنمای تنظیم سری CAL.E784

فروردین 18, 1403

اين ساعت با نيروي خورشيدي كار مي كند. صفحه را مقابل نور بگيريد و زماني كه به ميزان كافي شارژ شد از آن استفاده نماييد. براي ديدن جزئيات زمان شارژ، مشخصات فني و عملكردها به

مطالعه بیشتر
ساعت gmt چیست؟

ساعت gmt چیست؟

فروردین 5, 1403

حتی اگر به حوزه ساعت مچی نیز علاقه نداشته باشید برای یکبار هم که شده نام ساعت gmt یا همان ساعت گرینویچ را شنیده اید، در این مقاله با ما همراه باشید تا بررسی کنیم

مطالعه بیشتر
راهنمای تنظیم سری CAL.E660 سیتیزن

راهنمای تنظیم سری CAL.E660 سیتیزن

اسفند 27, 1402

سیتیزن این برند محبوب و دوستداشتنی سری های مختلفی دارد که هر کدام در یک دسته بندی خاص با یک کد مشخص می شوند. هدف این مقاله (راهنمای تنظیم سری CAL.E660 سیتیزن) معرفی کامل و

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *